Časté dotazy

Praha
Praha
Ústí nad Labem
Ústí nad Labem
Brno
Brno
Plzeň
Plzeň
Ostrava
Ostrava
České Budějovice
České Budějovice
Kodex řidiče
Kodex řidiče
Nápověda k přehledu řidiče
Nápověda k přehledu řidiče
Povinné označení
Povinné označení
Kategorie vozů
Kategorie vozů
Obecná pravidla
Obecná pravidla
Zkušební doba
Zkušební doba
Zájemci o kurýrní spolupráci
Zájemci o kurýrní spolupráci
Univerzál spolupráce (taxi jízdy i zásilky)
Univerzál spolupráce (taxi jízdy i zásilky)
Zájemci o taxi spolupráci
Zájemci o taxi spolupráci
Flotilová spolupráce
Flotilová spolupráce
Celopolep vozu
Celopolep vozu
Můžu si vybrat prémiovou jízdu nebo dětskou autosedačku?

Ano, v aplikaci si můžete vybrat rovnou z několika možností. Pokud preferujete prémiové vozy, klikněte na kategorii Premium. Eco vám poptá primárně elektromobily a hybridy a po kliknutí na Kids objednáte jednoduše vůz s univerzální dětskou autosedačkou a podsedákem.

Můžu si vybrat prémiovou jízdu nebo dětskou autosedačku?
Proč je Liftago bezpečné a spolehlivé?

Chceme být služba pro nejlepší zákazníky i řidiče. Proto máme například tato opatření:

  • Všechny řidiče si pečlivě vybíráme, školíme a v prověřujeme. Následně v průběhu času sledujeme, jak si u zákazníků vedou.
  • Řidiči dostávají od našich zákazníků pravidelně vysoká hodnocení. Průměr je 4,97 hvězdiček.
  • Jen v Liftagu si vybíráte řidiče předem v aukci, a to podle hodnocení, doby příjezdu, typu vozu, ceny, jména nebo třeba fotografie.
  • Zpětná vazba je anonymní a řidičům můžete udělovat nejen hodnocení, ale i popsat průběh jízdy.
  • V Liftagu máme kodex řidiče a dbáme na jeho dodržování. Jedná se o soubor klíčových pravidel, přes která Liftago nejede. Od dodržování dopravních předpisů až po dokonalou péči o zákazníky.
  • Už řadu let máme anonymizované hovory mezi řidiči a zákazníky – tím chráníme obě strany.
  • Máme aktivní zákaznickou podporu, na kterou se můžete kdykoliv obrátit v aplikaci nebo na service@liftago.com.
Proč je Liftago bezpečné a spolehlivé?
Můžu objednat letištní vyzvednutí?

Ano, automatizovaně a bezplatně za vás hlídáme přílety dle zadaného čísla letu v objednávce. Ve webovém rozhraní zadejte jako místo vyzvednutí Letiště Václava Havla a vyplňte cílovou destinaci. Při výběru času klikněte na později a pod časem vyzvednutí vyplňte číslo letu. Řidič počká na cestujícího s cedulkou a vyzvedne jej v příletové hale.

Můžu objednat letištní vyzvednutí?
Mám technický problém s aplikací, jak vám to nahlásit?

Pokud na svém zařízení evidujete jakoukoliv technickou závadu spojenou s chodem aplikace Liftago Driver, doporučujeme restartovat telefon, a pokud i toto nepomůže, zkontrolujte si prosím nejdříve, zda máte nejaktuálnější verzi aplikace. Pokud ne, aktualizujte ji. Pokud ano, proveďte prosím reinstalaci aplikace (odstraňte stávající a opět nainstalujte, po přihlášení nepřijdete o žádná data). Pokud i poté bude problém stále přetrvávat, prosíme, kontaktujte nás.

Jak nám chyby hlásit?

V aplikaci Liftago Driver s v sekci Podpora a zprávy vyberte možnost Hlášení problému s aplikací. Následně se vám otevře možnost napsat textovou zprávu.

Do zprávy napište:

  • časovou souvislost (od kdy nefunguje, zda neustále, přerušovaně nebo to bylo jednou a před týdnem, atp.)
  • popište, co se přesně děje (jakou akci děláte, která se nedaří, co se Vám zobrazuje, jaký postup vede k chybě)
  • pošlete snímek obrazovky (pokud je chyba grafická nebo těžko vysvětlitelná)

Ač se opravdu snažíme, víme, že aplikace není dokonalá. Za nahlašování technických chyb či jiných zpětných vazeb k aplikaci, velmi děkujeme. Jedině takto ji můžeme neustále zdokonalovat.

Mám technický problém s aplikací, jak vám to nahlásit?
Na jaké IČO a číslo účtu se platba na dobírku přes aplikaci Liftago Driver realizuje?

Při dobírce se transakce realizuje na účet Liftaga a vám se tak nenavyšuje zdanitelný příjem, ani není potřeba následně cokoliv účetně a transakčně řešit. Vše je nastaveno na Liftago a vy máte příjem jen za jízdu jako takovou, na což jste zvyklí a kromě pár kliků navíc během transakce nic navíc dělat nemusíte.

Na jaké IČO a číslo účtu se platba na dobírku přes aplikaci Liftago Driver realizuje?
Jak je to s poplatky v Praze na letišti?

Poplatek za vjezd na letiště je tzv. vedlejší řidičský náklad, který nesmíte po zákazníkovi požadovat. Doporučujeme na letiště jezdit za vyšší tarif.

Jak je to s poplatky v Praze na letišti?
Můžu mít Liftago na jednom zařízení pouze s datovou sim kartou, a z druhého zařízení volat?

Ano. Zvolte “Váš profil” a změňte si telefonní číslo na číslo zařízení, ze kterého voláte. Pokud budete chtít kontaktovat zákazníka, systém Vás automaticky spojí.

Můžu mít Liftago na jednom zařízení pouze s datovou sim kartou, a z druhého zařízení volat?
Mám ve voze terminál na platbu kartou a z nějakého důvodu přestane fungovat. Jak se zachovat v těchto situacích?

Tyto situace nastávají velmi zřídka. Pokud však nastane, zkuste vyřešit situaci následovně:

  1. Ke každé jízdě s požadavkem platebního terminálu generujeme v aplikaci Liftago Driver i QR kód. Pokud váš terminál nefunguje, nebo jej nemáte, využijte platby přes QR kód. Doporučujeme si udělat kontrolu příchozí platby v bankovní aplikaci.
  2. Pokud první možnost nebude možná, zeptejte, zdali nemá u sebe hotovost.
  3. Pokud hotovost mít nebude, zavezte ho k nejbližšímu bankomatu, kde si bude moci peníze vybrat a hotově zaplatit.
Mám ve voze terminál na platbu kartou a z nějakého důvodu přestane fungovat. Jak se zachovat v těchto situacích?
Jaké výhody má vlastní platební terminál ve voze?

Díky platebnímu terminálu se dostanete k většímu množství poptávky. Požadavek platby na terminál mají často zákazníci, kteří objednávají telefonicky, zákazníci z hotelů, kterým taxi objednávají recepce, nebo např. zákazníci využívající letištních transferů, kdy řidič čeká na pasažéra v příletové hale. Máte-li terminál, zaškrtněte příslušnou možnost v sekci “Váš profil”.

Jaké výhody má vlastní platební terminál ve voze?
Ztratil jsem/chci si pořídit magnety Liftago, kde je seženu?
Ztratil jsem/chci si pořídit magnety Liftago, kde je seženu?
Storno poplatek mi byl účtován neoprávněně, co mám dělat?

Pokud jsou splněny podmínky, tedy 5 min čekání a 2 zavolání zákazníkovi, poplatek se Vám nezaúčtuje. V případě, že Vám poplatek byl zaúčtován neoprávněně, kontaktujte zákaznický servis.

Storno poplatek mi byl účtován neoprávněně, co mám dělat?
Zákazník nezaplatil jízdu, co mám dělat?

V případě, že u sebe pasažér nemá hotovost, či selže platba kartou na terminál ve voze, můžete využít QR kódu v aplikaci, který přesměruje platbu přímo na Váš účet. Doporučujeme si před odchodem zákazníka zkontrolovat, že platba přišla. Případně je možné zákazníka dopravit k nejbližšímu bankomatu.

Pokud s Vámi pasažér nebude spolupracovat, doporučujeme zavolat Policii ČR a následně zákaznickou podporu, která ovšem nemá pravomoc od pasažéra peníze vymáhat. Můžeme ho pouze vyzvat k zaplacení přímo na Váš účet.

Zákazník nezaplatil jízdu, co mám dělat?
Jak funguje akceptace a bere se i z prohrané zakázky?

Akceptace je procentuální podíl poptávek, na které reagujete nabídkou a je počítána ze všech poptávek, které obdržíte. Pokud zakázku nevyhrajete, ale dali jste nabídku, je vám stále přičtena do akceptace.. Pokud zakázka zmizí před limitem, vaše akceptace se nesnižuje. Aktuální požadovanou výši týdenní akceptace naleznete zde.

Aktuální přehled Vaší akceptace vidíte v aplikaci.

Jak funguje akceptace a bere se i z prohrané zakázky?
Jak se počítají poplatky? Kde jsou „dýška”?

Poplatky se počítají z celkové částky bez spropitného a provizí třetích stran. Aktuální výši poplatků pro Vaše město naleznete zde.

Spropitné zůstává v plné výši řidičům a to i z bezkontaktních plateb. Celkovou výši spropitného naleznete v aplikaci a také každý týden v přehledu řidiče. Odkaz na přehled zde.

Jak se počítají poplatky? Kde jsou „dýška”?
Musím vydat účtenku? Zasíláte je e-mailem zákazníkům?

Vzhledem k přejití do režimu fixních cen řidič nemusí zákazníkům vydat účtenku. Účtenka je zákazníkům po jízdě zaslána e-mailem.

U jízd objednaných přes telefonickou linku účtenky zasíláme skrze odkaz přiložený do SMS, která je zákazníkovi zasílány pro sledování polohy řidiče a jako potvrzení o jízdě.

Musím vydat účtenku? Zasíláte je e-mailem zákazníkům?
Co když chce zákazník změnit platbu na konci jízdy?

Změna platby na konci jízdy není možná.

Co když chce zákazník změnit platbu na konci jízdy?
Jak si upravím profil?

Změna dokumentace (žlutá karta, řidičský průkaz, občanský průkaz, profilová fotografie):

Veškeré změny dokumentů můžete zaslat přes aplikaci Liftago Driver. V sekci Podpora a zprávy vyberte možnost Napsat podpoře. Do zprávy napište váš požadavek na změnu určitého dokumentu. Konkrétně pak, fotografii žluté karty, fotografii obou stran řidičského průkazu, fotografii obou stran občanského průkazu apod.

Změna fakturačních údajů a čísla účtu:

Změnu fakturačních údajů provedete v aplikace Liftago Driver pod vaším profilem.

Změna vozu:

V aplikaci v centru podpory zvolte Žádost o změnu vozu. Následně budete přesměrování do formuláře, kde bude nutné vyplnit značku vozu, model, rok výroby, typ karoserie, registrační značku, barvu, pohon vozu a počet sedadel. Dále pak bude potřeba nahrát fotografii vozu, foto interiéru, fotografii evidence vozidel taxi a fotografii obou stran malého technického průkazu.

Změna hesla:

Odhlaste se z aplikace, na přihlašovací stránce zvolte Přihlášení, následně vyberte Zapomenuté heslo. Aplikace vás přesměruje na internetový prohlížeč, kam zadáte vaši e-mailovou adresu, na kterou vám přijde e-mail s odkazem pro změnu hesla.

Jak si upravím profil?
Mám technický problém s aplikací, jak vám to nahlásit?

Pokud na svém zařízení evidujete jakoukoliv technickou závadu spojenou s chodem aplikace Liftago Driver, doporučujeme restartovat telefon, a pokud i toto nepomůže, zkontrolujte si prosím nejdříve, zda máte nejaktuálnější verzi aplikace. Pokud ne, aktualizujte ji. Pokud ano, proveďte prosím reinstalaci aplikace (odstraňte stávající a opět nainstalujte, po přihlášení nepřijdete o žádná data). Pokud i poté bude problém stále přetrvávat, prosíme, kontaktujte nás.

Jak nám chyby hlásit?

V aplikaci Liftago Driver s v sekci Podpora a zprávy vyberte možnost Hlášení problému s aplikací. Následně se vám otevře možnost napsat textovou zprávu.

Do zprávy napište:

  • časovou souvislost (od kdy nefunguje, zda neustále, přerušovaně nebo to bylo jednou a před týdnem, atp.)
  • popište, co se přesně děje (jakou akci děláte, která se nedaří, co se Vám zobrazuje, jaký postup vede k chybě)
  • pošlete snímek obrazovky (pokud je chyba grafická nebo těžko vysvětlitelná)

Ač se opravdu snažíme, víme, že aplikace není dokonalá. Za nahlašování technických chyb či jiných zpětných vazeb k aplikaci, velmi děkujeme. Jedině takto ji můžeme neustále zdokonalovat.

Mám technický problém s aplikací, jak vám to nahlásit?
Zajišťujete i odvoz vozidla (želvy)?

Ano. V rámci našich služeb nabízíme také možnost, kdy vám řidič odveze váš vůz. Detail této služby najdete [zde].

Zajišťujete i odvoz vozidla (želvy)?
Potřebuji taxi s více zastávkami, jak na to?

V objednávkovém formuláři u cílové adresy můžete přidat zastávky, které v jízdě mohou sloužit pro krátké zastavení či vysazení pasažéra.

Pokud si přejete svézt více osob na jedno místo, využijte možnost přidat vyzvednutí a u každého vyzvednutí uveďte kontaktní údaje. Všechny osoby informujeme o objednávce a průběhu jízdy formou SMS.

Potřebuji taxi s více zastávkami, jak na to?
Jak vyřídit reklamaci?

Pro vyřízení reklamace nás prosím kontaktujte: service@liftago.com a uveďte číslo jízdy, datum a důvod reklamace. Náš tým ji vyřídí co nejdříve.

Jak vyřídím reklamaci?
Jak vytvořím předobjednávku na konkrétní čas? (taxi)

V aplikaci si můžete objednat jízdu Liftagem dopředu – stačí zadat adresu vyzvednutí a cílovou destinaci a poté kliknout na ikonu kalendáře v pravém dolním rohu obrazovky. Předobjednávky jsou aktuálně dostupné v Praze a Brně pro trasy delší než 3 km.

Jak vytvořím předobjednávku?
Lze objednat taxi s dětskou autosedačkou?

Ano, v Liftagu můžete cestovat i s dětmi v autosedačce. Stačí při objednávce zadat trasu a poté vybrat možnost Kids.

Tato služba je aktuálně dostupná pouze v Praze, ale pracujeme na jejím rozšíření i do dalších měst.

Lze objednat taxi s dětskou autosedačkou?
Omylem jsem uhradil/a fakturu 2x, co mám dělat pro vrácení?

Přeplatky vracíme automaticky jednou za tři týdny. Pokud potřebujete vrácení dříve, kontaktujte prosím náš finanční tým na adrese: purchasing@liftago.com.

Omylem jsem uhradil/a fakturu 2x, co mám dělat pro vrácení?
Chci si změnit metodu platby z karty na fakturaci či naopak, jak postupovat?

Změnu mezi fakturací a platbou na kartu můžete provést v sekci Administrace - Platby a vyúčtování.

Chci si změnit metodu platby z karty na fakturaci či naopak, jak postupovat?
Jak je to s DPH u firemního a soukromého zákazníka?

Liftago je plátcem DPH, takže vystavuje fakturu s DPH. Částka se v mobilní aplikaci zobrazuje bez DPH pro firemní zákazníky stejně jako pro soukromé zákazníky. Firemním zákazníkům se DPH následně připočítává k měsíční faktuře nebo každé platbě.

Jak je to s DPH u firemního a soukromého zákazníka?
Nedaří se mi přihlásit do webové aplikace, jak to?

Zkuste si obnovit vaše heslo na stránce: Zapomenuté heslo. Pokud se vám to i nadále nedaří, ozvěte se na: service@liftago.com.

Nedaří se mi přihlásit do webové aplikace, jak to?
Jak přejít pod jiný firemní účet např. při změně zaměstnání?

Nejprve požádejte administrátora o odebrání z původní společnosti skrze webové rozhraní. Administrátor v nové společnosti vás poté může stejným způsobem přidat pod nový firemní účet.

Jak přejít pod jiný firemní účet např. při změně zaměstnání?
Kde změním fakturační údaje (adresa, název společnosti, IČO apod.)?

Fakturační údaje, jako je název společnosti, adresa nebo IČO, upravíte v sekci Administrace – Platby a vyúčtování.

Kde změním fakturační údaje (adresa, název společnosti, IČO apod.)?
Kde přidám e-mail pro zasílání fakturace?

Tento e-mail nastavíte v sekci Administrace – Údaje o účtu – Email pro faktury a přehledy.
Více e-mailových adres oddělte čárkou.

Přehledy zasíláme v zaheslovaných e-mailech z důvodu GDPR. Pokud příjemce nemá přístup k heslu, najdete ho v sekci Platby a vyúčtování, případně danou osobu přidejte jako administrátora ve webovém rozhraní.

Kde přidám e-mail pro zasílání fakturace?
Kde změním či přidám administrátora firemního účtu?

Na úvodní stránce webového rozhraní klikněte na: Dejte přístup vašemu týmu - Webové rozhraní. Můžete přidat libovolný počet administrátorů i objednatelů.

Kde změním či přidám administrátora firemního účtu?
Kde si změním/obnovím heslo?

Při přihlašování do firemního účtu stačí kliknout na: Zapomenuté heslo.

Kde si změním/obnovím heslo?
Kde najdu přehled jízd?

Přehled jízd najdete na hlavní stránce webového rozhraní nebo v sekci Platby a vyúčtování.

Kde najdu přehled jízd?
Kde mohu přidat zaměstnance do firemního účtu?

Své zaměstnance přidáte v části: Dejte přístup vašemu týmu – Mobilní aplikace. Tím jim umožníte využívat služby Liftaga na účet vaší firmy. Při větším počtu zaměstnanců můžete využít i hromadný import – šablonu najdete přímo v dané sekci.

U každého uživatele lze nastavit nákladové středisko pro lepší přehled o výdajích nebo měsíční limit pro kontrolu útraty.

Pokud chcete některým kolegům umožnit přístup do webového rozhraní, klikněte na Dejte přístup vašemu týmu - Webové rozhraní a přiřaďte jim roli administrátora nebo objednávajícího.

Kde mohu přidat zaměstnance do firemního účtu?
Je možné s firemním účtem objednat taxi někomu jinému, např. kolegovi či hostovi? (firemní)

Ano, s firemním účtem můžete taxi objednat i pro kolegu, hosta nebo jinou osobu. Pasažér nemusí mít mobilní aplikaci Liftago – jakmile bude řidič na cestě, dorazí pasažérovi SMS s odkazem na sledování příjezdu vozu, včetně modelu auta, barvy a SPZ.

Je možné s firemním účtem objednat taxi někomu jinému, např. kolegovi či hostovi?
Je možné využít Liftago k hromadné přepravě vícero lidí? (firemní)

Do standardního vozu se vejdou až 4 osoby. Pokud potřebujete přepravit větší skupinu, máte dvě možnosti:

1. XXL vozy až pro 7 osob
Tyto vozy jsou momentálně dostupné pouze v Praze a okolí a je nutné je předobjednat alespoň 16 hodin předem.

2. Objednání více vozů najednou
V aplikaci můžete využít funkci Taxi pro druhou osobu a objednat více vozů najednou.

Je možné využít Liftago k hromadné přepravě vícero lidí?
Jak naši zaměstnanci vykážou výdaje vynaložené za vaše služby?

O jednotlivé účtenky se starat nemusíte. Zaměstnance jednoduše přidáte do firemního účtu a všechny jejich jízdy budou automaticky fakturovány vaší společnosti. Na konci každého měsíce vám zašleme souhrnný přehled všech uskutečněných jízd spolu s fakturou. Výdaje i jednotlivé jízdy tak budete mít plně pod kontrolou, bez zbytečné administrativy.

Jak naši zaměstnanci vykážou výdaje vynaložené za vaše služby?
Jaké řidiče a vozy mohu očekávat v Liftagu? (firemní)

Liftago vždy spolupracovalo pouze s licencovanými řidiči – profesionály, kteří dokonale znají město. Dbáme na pravidelná školení a pečlivě kontrolujeme dodržování našich vysokých standardů stovkami testovacích jízd měsíčně. V Liftagu pojedete vždy kvalitním vozem.

Před každou objednávkou si navíc můžete vybrat z více nabídek řidičů – podle ceny, typu vozu, hodnocení, času příjezdu nebo sympatií.

Jaké řidiče a vozy mohu očekávat v Liftagu?
Jak funguje fakturace za služby Liftaga?

Fakturu za všechny uskutečněné jízdy zasíláme vždy k poslednímu dni v měsíci na email. Součástí je i přehled jízd celé firmy, takže máte nad výdaji plnou kontrolu. Splatnost faktury je 14 dní.

Jak funguje fakturace za služby Liftaga?
Máte dostatek řidičů? Můžeme se na vás spolehnout? (firemní)

Naše služba je založena na vysoké dostupnosti vozů po celý den. Ve větších městech dorazí vůz v průměru do 5 minut od poptání, v menších do 10.

Máte dostatek řidičů? Můžeme se na vás spolehnout?
Kolik stojí firemní účet u Liftaga?

Zřízení i vedení firemního účtu je zdarma. Platíte jen za využité služby, např. taxi jízdy či odeslané zásilky. V případě specifických požadavků a nadstandardních služeb řešíme cenovou nabídku individuálně. Neváhejte nás kontaktovat: business@liftago.com.

Kolik stojí firemní účet u Liftaga?
Pojišťujete zásilky?

Ano, každá zásilka je u nás automaticky pojištěná do 250 000 Kč.

Pojišťujete zásilky?
Potřebuji něco expresně doručit, pomůže mi Liftago?

Ano, přesně k tomu služba Liftago Kurýr slouží. Ve větších městech dorazí kurýr průměrně do 5 minut od objednání, v menších do 10. Díky husté síti kurýrů není potřeba nic řešit s předstihem – jakmile potřebujete doručit, stačí objednat a jsme na cestě.

Potřebuji něco expresně doručit, pomůže mi Liftago?
Potřebujeme před Vánocemi rozeslat dárky obchodním partnerům, pomůže nám Liftago?

Ano, pro firemní zákazníky máme webové rozhraní, díky kterému je rozesílání dárků rychlé a jednoduché.

Jste firemní partner a potřebujete poradit? Kontaktujte nás: business@liftago.com.

Potřebujeme před Vánocemi rozeslat dárky obchodním partnerům, pomůže nám Liftago?
Jak se příjemce dozví o blížící se zásilce?

Příjemce obdrží SMS s odhadovaným časem příjezdu kurýra a odkazem na sledování zásilky v reálném čase.

Jak se příjemce dozví o blížící se zásilce?
Kolik stojí kurýrní služby od Liftaga?

Vaši zásilku můžete poslat kurýrem přes Liftago už od 179 Kč. Přesnou cenu vždy uvidíte v aplikaci ještě před odesláním objednávky.

Kolik stojí kurýrní služby od Liftaga?
Jak uplatním promokód?

Slevový promo kód je potřeba zadat v aplikaci ještě před objednáním jízdy:
1. V aplikaci otevřete menu.
2. V menu vyberte sekci Zadat promo kód.
3. V sekci Sleva zadejte svůj promo kód.

Slevu lze využít pouze při jízdách na osobní profil a při platbě kartou uloženou v aplikaci nebo přes Apple Pay / Google Pay.

Jak uplatním promo kód?
Co když selhala má platba?

Nejčastější příčinou bývá nastavení MO/TO limitů ve vašem internetovém bankovnictví. Tyto limity se vztahují na platby na dálku, například přes uloženou kartu v mobilních aplikacích. Některé banky je oddělují od běžných internetových plateb.

Mezi další možné příčiny selhání platby patří například expirovaná platební karta uložená v aplikaci, karta nahlášená jako ztracená nebo nedostatek prostředků na účtu.

Pokud banka platbu zamítne, bohužel nemáme v systému přístup k přesnému důvodu. Pro více infromací kontaktujte vaši banku či zkontrolujte stav vašeho účtu v internetovém bankovnictví.

Co když selhala má platba?
Mohu si objednat služby Liftaga bez aplikace?

Ano. Můžete využít webovou objednávku, díky které si vůz objednáte během chvilky a bez nutnosti registrace v aplikaci.

Jízdu lze objednat také telefonicky na čísle +420 266 266 000.

Máte firemní účet?
Firmy mají přístup k webové aplikaci, pomocí které lze například z recepce hotelu pohodlně objednat taxi pro zaměstnance nebo hosty – bez potřeby instalace aplikace. O příjezdu vozu informujeme cestujícího pomocí SMS se všemi detaily o jízdě.

Mohu si objednat služby Liftaga bez aplikace?
Je k použití aplikace třeba připojení k internetu?

Ano, bez připojení k internetu není možné poptat jednotlivé služby (taxi, kurýra, ...).

Je k použití aplikace třeba připojení k internetu?
Je aplikace Liftago zdarma?

Ano, stažení aplikace je pro iOS i Android zdarma. Platíte až v případě využití služeb (např. svezete se taxi, nebo pošlete zásilku).

Je aplikace Liftago zdarma?
K čemu je aplikace Liftago?

Pomocí aplikace si snadno objednáte bezpečné taxi nebo spolehlivého kurýra v 15 českých městech. Podívejte se, jaké výhody aplikace Liftago přináší.

K čemu je aplikace Liftago?
Nabízíte doplňkové služby jako vyzvednutí hosta na letišti?

Ano, letištní vyzvednutí snadno objednáte ve webovém rozhraní. Jakmile vyplníte údaje o pasažérovi, v části Čas vyzvednutí vyberte Později a poté Letištní vyzvednutí. Díky zadanému číslu letu za vás automaticky pohlídáme přílet a řidič na cestujícího počká v příletové hale s cedulkou. Cestující zároveň obdrží SMS (SPZ, kontakt na řidiče, poloha vozu). Taxi můžete objednat i pro svého zaměstnance či firemního hosta.

Nabízíte doplňkové služby jako vyzvednutí hosta na letišti?
Je možné využít Liftago k hromadné přepravě vícero lidí? (taxi)

Do standardního vozu se vejdou až 4 osoby. Pokud potřebujete přepravit větší skupinu, máte dvě možnosti:

1. XXL vozy až pro 7 osob
Tyto vozy jsou momentálně dostupné pouze v Praze a okolí a je nutné je předobjednat alespoň 16 hodin předem.

2. Objednání více vozů najednou
V aplikaci můžete využít funkci Taxi pro druhou osobu a objednat více vozů najednou.

Je možné využít Liftago k hromadné přepravě vícero lidí?
Jaké řidiče a s jakými vozy u Liftaga potkáme? (taxi)

Liftago vždy spolupracovalo pouze s licencovanými řidiči – profesionály, kteří dokonale znají město. Dbáme na pravidelná školení a pečlivě kontrolujeme dodržování našich vysokých standardů stovkami testovacích jízd měsíčně. V Liftagu pojedete vždy kvalitním vozem.

Před každou objednávkou si navíc můžete vybrat z více nabídek řidičů – podle ceny, typu vozu, hodnocení, času příjezdu nebo sympatií.

Jaké řidiče a vozy Liftago nabízí?
Jaké ceny za taxi můžeme jako firemní zákazník očekávat?

U Liftaga si cenu určují řidiči sami. Při objednávce taxi v mobilní aplikaci se vám zobrazí nabídky dostupných řidičů – včetně ceny, odhadovaného času příjezdu, hodnocení a typu vozu.

Díky tomu si můžete vybrat řidiče, který vám nejvíce vyhovuje a mít nad podmínkami jízdy plnou kontrolu. Ve webovém rozhraní vybíráte dle typu vozu.

Jaké ceny za taxi můžeme jako firemní zákazník očekávat?
Jak mohu sdílet info o jízdě?

Během jízdy stačí ve spodní části obrazovky kliknout na možnost Sdílet stav cesty.

Informace o vaší aktuální poloze a průběhu jízdy můžete snadno poslat komukoliv – například přes SMS, WhatsApp nebo jinou komunikační aplikaci.

Jak mohu sdílet info o jízdě?
Co když něco zapomenu ve voze?

Pokud něco zapomenete ve voze, můžete se do 24 hodin spojit přímo s řidičem dané jízdy prostřednictvím aplikace. Pokud už uběhlo více než 24 hodin, i tak uděláme maximum pro to, abychom vám ztracenou věc pomohli najít.

Jak postupovat?
1. V aplikaci otevřete menu a přejděte do sekce Podpora.
2. Zvolte možnost Ztracená věc a řiďte se pokyny.

Můžete nám také napsat email – buď jako odpověď na potvrzovací email po jízdě, nebo přímo na adresu service@liftago.com. V emailu prosím uveďte své telefonní číslo (nebo emailovou adresu) a odkud byla jízda objednána.

Co když něco zapomenu ve voze?
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Reset
Reset
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Mobilní aplikace

Aplikace
Pro zákazníky

Firemní účet

Firemní účet
Pro firmy

Služby pro zákazníky

Služby pro zákazníky
Pro řidiče

Taxi

Taxi
Pro zákazníky

Správa účtu

Správa účtu
Pro firmy

Podmínky spolupráce

Podmínky spolupráce
Pro řidiče

Objednávky taxi

Objednávky taxi
Pro firmy

Poplatky, jízdné, akceptace

Poplatky
Pro řidiče

Kurýrní služby

Kurýr
Pro zákazníky

Kurýr

Kurýr
Pro řidiče

Kurýr pro firmy

Kurýr
Pro firmy

Benefity

Benefity
Pro řidiče

Hotel

Hotel
Pro firmy

Ostatní dotazy

Ostatní
Pro řidiče

Speciální požadavky a akce

Speciální požadavky a akce
Pro firmy
Jak funguje fakturace za služby Liftaga?

Fakturu za všechny uskutečněné jízdy zasíláme vždy k poslednímu dni v měsíci na email. Součástí je i přehled jízd celé firmy, takže máte nad výdaji plnou kontrolu. Splatnost faktury je 14 dní.

Jak funguje fakturace za služby Liftaga?
Kde si změním/obnovím heslo?

Při přihlašování do firemního účtu stačí kliknout na: Zapomenuté heslo.

Kde si změním/obnovím heslo?
Mám technický problém s aplikací, jak vám to nahlásit?

Pokud na svém zařízení evidujete jakoukoliv technickou závadu spojenou s chodem aplikace Liftago Driver, doporučujeme restartovat telefon, a pokud i toto nepomůže, zkontrolujte si prosím nejdříve, zda máte nejaktuálnější verzi aplikace. Pokud ne, aktualizujte ji. Pokud ano, proveďte prosím reinstalaci aplikace (odstraňte stávající a opět nainstalujte, po přihlášení nepřijdete o žádná data). Pokud i poté bude problém stále přetrvávat, prosíme, kontaktujte nás.

Jak nám chyby hlásit?

V aplikaci Liftago Driver s v sekci Podpora a zprávy vyberte možnost Hlášení problému s aplikací. Následně se vám otevře možnost napsat textovou zprávu.

Do zprávy napište:

  • časovou souvislost (od kdy nefunguje, zda neustále, přerušovaně nebo to bylo jednou a před týdnem, atp.)
  • popište, co se přesně děje (jakou akci děláte, která se nedaří, co se Vám zobrazuje, jaký postup vede k chybě)
  • pošlete snímek obrazovky (pokud je chyba grafická nebo těžko vysvětlitelná)

Ač se opravdu snažíme, víme, že aplikace není dokonalá. Za nahlašování technických chyb či jiných zpětných vazeb k aplikaci, velmi děkujeme. Jedině takto ji můžeme neustále zdokonalovat.

Mám technický problém s aplikací, jak vám to nahlásit?
Kodex řidiče
Kodex řidiče
Ostrava
Ostrava
Sleva na plnění CNG
Sleva na plnění CNG
Lze objednat přepravu více osob najednou?

Ano, můžete si objednat XXL vůz až pro 7 osob. Současně je možné v mobilní aplikaci nebo webovém rozhraní firemního účtu objednat více vozů najednou.

XXL vůz lze předobjednat na přesný čas – vyzvednutí je možné nejdříve za 16 hodin od objednání.

Potřebujete přistavit XXL vůz na letiště s vyzvednutím cestujících v příletové hale? Ozvěte se nám: business@liftago.cz a my pro vás službu zajistíme.

Lze objednat přepravu více osob najednou?
Je zásilka pojištěná?

Ano, každá zásilka je u nás automaticky pojištěná do 250 000 Kč.

Je zásilka pojištěná?
Mohou si hosté objednat taxi sami?

Pro váš hotel můžeme vytvořit unikátní QR kód přes který si hosté mohou objednat jízdu pohodlně bez nutnosti stahovat si mobilní aplikaci Liftago. Stačí QR kód naskenovat, zadat trasu, vybrat platební metodu, a my přistavíme vůz.

Mohou si hosté objednat taxi sami?
Lze objednat taxi s dětskou autosedačkou?

Ano, v Liftagu můžete cestovat ve vozech s dětskou autosedačkou. V objednávce nejprve zadejte vaši trasu a poté vyberte Kids.

Lze objednat taxi s dětskou autosedačkou?
Jak si objednám Liftago Eco?

V aplikaci stačí zadat cílovou adresu a v dalším kroku vybrat vůz z nabídky Eco. Liftago Eco si můžete objednat v Praze a Brně.

Jak si objednám Liftago Eco?
Co když selhala má platba?

Nejčastější příčinou bývá nastavení MO/TO limitů ve vašem internetovém bankovnictví. Tyto limity se vztahují na platby na dálku, například přes uloženou kartu v mobilních aplikacích. Některé banky je oddělují od běžných internetových plateb.

Mezi další možné příčiny selhání platby patří například expirovaná platební karta uložená v aplikaci, karta nahlášená jako ztracená nebo nedostatek prostředků na účtu.

Pokud banka platbu zamítne, bohužel nemáme v systému přístup k přesnému důvodu. Pro více infromací kontaktujte vaši banku či zkontrolujte stav vašeho účtu v internetovém bankovnictví.

Co když selhala má platba?
Pojišťujete zásilky?

Ano, každá zásilka je u nás automaticky pojištěná do 250 000 Kč.

Pojišťujete zásilky?
Jak naši zaměstnanci vykážou výdaje vynaložené za vaše služby?

O jednotlivé účtenky se starat nemusíte. Zaměstnance jednoduše přidáte do firemního účtu a všechny jejich jízdy budou automaticky fakturovány vaší společnosti. Na konci každého měsíce vám zašleme souhrnný přehled všech uskutečněných jízd spolu s fakturou. Výdaje i jednotlivé jízdy tak budete mít plně pod kontrolou, bez zbytečné administrativy.

Jak naši zaměstnanci vykážou výdaje vynaložené za vaše služby?
Je možné s firemním účtem objednat taxi někomu jinému, např. kolegovi či hostovi?

Ano, s firemním účtem můžete taxi objednat i pro kolegu, hosta nebo jinou osobu. Pasažér nemusí mít mobilní aplikaci Liftago – jakmile bude řidič na cestě, dorazí pasažérovi SMS s odkazem na sledování příjezdu vozu, včetně modelu auta, barvy a SPZ.

Je možné s firemním účtem objednat taxi někomu jinému, např. kolegovi či hostovi?
Kde změním či přidám administrátora firemního účtu?

Na úvodní stránce webového rozhraní klikněte na: Dejte přístup vašemu týmu - Webové rozhraní. Můžete přidat libovolný počet administrátorů i objednatelů.

Kde změním či přidám administrátora firemního účtu?
Co když chce zákazník změnit platbu na konci jízdy?

Změna platby na konci jízdy není možná.

Co když chce zákazník změnit platbu na konci jízdy?
Ústí nad Labem
Ústí nad Labem
Pojištění automobilů
Pojištění automobilů
Kolik odvoz vozu stojí?

Cena se odvíjí od vzdálenosti a času cesty. Přesnou kalkulaci zjistíte při zadávání objednávky v aplikaci.

Kolik odvoz vozu stojí?
Jak mám zásilku zabalit?

V Liftagu to jde i bez krabic a pásky. Vše jednoduše předáte kurýrovi – ten se postará o rychlé doručení zásilky příjemci.

Jak mám zásilku zabalit?
Nabízíte letištní transfery s vyzvednutím v příletové hale?

Ano, letištní vyzvednutí snadno objednáte ve webovém rozhraní. Jakmile vyplníte údaje o pasažérovi, v části Čas vyzvednutí vyberte Později a poté Letištní vyzvednutí. Díky zadanému číslu letu za vás automaticky pohlídáme přílet a řidič na cestujícího počká v příletové hale s cedulkou. Cestující zároveň obdrží SMS (SPZ, kontakt na řidiče, poloha vozu).

Nabízíte letištní transfery s vyzvednutím v příletové hale?
Chystáme firemní akci, umíte zajistit taxi pro více osob najednou? A mohou si hosté taxi objednávat sami?

Jistě. Pro vaši událost můžeme vytvořit unikátní QR kód přes který si hosté mohou objednat jízdu pohodlně bez nutnosti stahovat si mobilní aplikaci Liftago. Stačí QR kód naskenovat, zadat trasu, vybrat platební metodu, a my přistavíme vůz.

Chystáme firemní akci, umíte zajistit taxi pro více osob najednou? A mohou si hosté taxi objednávat sami?
Jak dlouho trvá, než pro mě přijede vůz a jak funguje dostupnost řidičů?

Naše služba je založena na vysoké dostupnosti vozů po celý den. Ve větších městech dorazí vůz v průměru do 5 minut od poptání, v menších do 10.

Jak dlouho trvá, než pro mě přijede vůz a jak funguje dostupnost řidičů?
Mohu si objednat služby Liftaga bez aplikace?

Ano. Můžete využít webovou objednávku, díky které si vůz objednáte během chvilky a bez nutnosti registrace v aplikaci.

Jízdu lze objednat také telefonicky na čísle +420 266 266 000.

Máte firemní účet?
Firmy mají přístup k webové aplikaci, pomocí které lze například z recepce hotelu pohodlně objednat taxi pro zaměstnance nebo hosty – bez potřeby instalace aplikace. O příjezdu vozu informujeme cestujícího pomocí SMS se všemi detaily o jízdě.

Mohu si objednat služby Liftaga bez aplikace?
Kde přidám e-mail pro zasílání fakturace?

Tento e-mail nastavíte v sekci Administrace – Údaje o účtu – Email pro faktury a přehledy.
Více e-mailových adres oddělte čárkou.

Přehledy zasíláme v zaheslovaných e-mailech z důvodu GDPR. Pokud příjemce nemá přístup k heslu, najdete ho v sekci Platby a vyúčtování, případně danou osobu přidejte jako administrátora ve webovém rozhraní.

Kde přidám e-mail pro zasílání fakturace?
Musím vydat účtenku? Zasíláte je e-mailem zákazníkům?

Vzhledem k přejití do režimu fixních cen řidič nemusí zákazníkům vydat účtenku. Účtenka je zákazníkům po jízdě zaslána e-mailem.

U jízd objednaných přes telefonickou linku účtenky zasíláme skrze odkaz přiložený do SMS, která je zákazníkovi zasílány pro sledování polohy řidiče a jako potvrzení o jízdě.

Musím vydat účtenku? Zasíláte je e-mailem zákazníkům?
České Budějovice
České Budějovice
Tarify od O2
Tarify od O2
Mohu se během odvozu vézt ve svém autě?

Ano, služba je navržena tak, že se můžete pohodlně vézt ve svém voze společně s řidičem.

Mohu se během odvozu vézt ve svém autě?
Potřebuji rozeslat více zásilek najednou, pomůže mi Liftago?

V aplikaci je aktuálně možné posílat balíčky pouze jednotlivě. Pokud potřebujete odeslat více zásilek najednou, tuto možnost mají firemní zákazníci přes webové rozhraní.

Potřebuji rozeslat více zásilek najednou, pomůže mi Liftago?
Lze platit za každého zaměstnance zvlášť jejich firemními kartami?

Ano, u každého zaměstnance lze nastavit individuální platba vlastní firemní kartou. V takovém případě obdrží zaměstnanec měsíčně souhrn všech dokladů s přehledem jízd a tyto jízdy se neobjeví na faktuře.

Lze platit za každého zaměstnance zvlášť jejich firemními kartami?
Jak objednat taxi s více zastávkami?

V objednávce taxi můžete u cílové adresy přidat zastávky, které v jízdě slouží pro krátké zastavení či vysazení.

Pokud si přejete svézt více osob na jedno místo, využijte možnost Přidat vyzvednutí a u každého vyzvednutí uveďte kontaktní údaje. Všechny osoby informujeme o objednávce a průběhu jízdy formou SMS.

Jak objednat taxi s více zastávkami?
Potřebujeme rozeslat více zásilek najednou, nabízí Liftago takovou možnost?

Ano, pro firemní zákazníky máme k dispozici webové rozhraní, které umožňuje snadné a rychlé odeslání více zásilek najednou.

Jste-li firemní partner a nevíte, jak na to, neváhejte nás kontaktovat: business@liftago.com.

Potřebujeme rozeslat více zásilek najednou, nabízí Liftago takovou možnost?
Umíte nastavit fixní trasy i ceny?

Pro nastavení fixních tras a cen se na nás neváhejte obrátit: business@liftago.com

Umíte nastavit fixní trasy i ceny?
Jak si objednat jízdu s více zastávkami, při kterých řidič počká?

Kalkulaci pro hodinovou jízdu vám rádi připravíme v rámci firemního účtu. Stačí poslat naplánované trasy, časy a preferovaný typ vozu na business@liftago.com – obratem vám zašleme cenovou kalkulaci a jízdu následně předobjednáme.

Jak si objednat jízdu s více zastávkami, při kterých řidič počká?
Je k použití aplikace třeba připojení k internetu?

Ano, bez připojení k internetu není možné poptat jednotlivé služby (taxi, kurýra, ...).

Je k použití aplikace třeba připojení k internetu?
Jaké řidiče a vozy mohu očekávat v Liftagu?

Liftago vždy spolupracovalo pouze s licencovanými řidiči – profesionály, kteří dokonale znají město. Dbáme na pravidelná školení a pečlivě kontrolujeme dodržování našich vysokých standardů stovkami testovacích jízd měsíčně. V Liftagu pojedete vždy kvalitním vozem.

Před každou objednávkou si navíc můžete vybrat z více nabídek řidičů – podle ceny, typu vozu, hodnocení, času příjezdu nebo sympatií.

Jaké řidiče a vozy mohu očekávat v Liftagu?
Kde změním fakturační údaje (adresa, název společnosti, IČO apod.)?

Fakturační údaje, jako je název společnosti, adresa nebo IČO, upravíte v sekci Administrace – Platby a vyúčtování.

Kde změním fakturační údaje (adresa, název společnosti, IČO apod.)?
Lze objednat taxi s dětskou autosedačkou?

Ano, v Liftagu můžete cestovat i s dětmi v autosedačce. Stačí při objednávce zadat trasu a poté vybrat možnost Kids.

Tato služba je aktuálně dostupná pouze v Praze, ale pracujeme na jejím rozšíření i do dalších měst.

Lze objednat taxi s dětskou autosedačkou?
Jak vyřídím reklamaci?

Pro vyřízení reklamace nás prosím kontaktujte: service@liftago.com a uveďte číslo jízdy, datum a důvod reklamace. Náš tým ji vyřídí co nejdříve.

Jak vyřídím reklamaci?
Jak se počítají poplatky? Kde jsou „dýška”?

Poplatky se počítají z celkové částky bez spropitného a provizí třetích stran. Aktuální výši poplatků pro Vaše město naleznete zde.

Spropitné zůstává v plné výši řidičům a to i z bezkontaktních plateb. Celkovou výši spropitného naleznete v aplikaci a také každý týden v přehledu řidiče. Odkaz na přehled zde.

Jak se počítají poplatky? Kde jsou „dýška”?
Plzeň
Plzeň
Soukromý GP Tom terminál na platby kartou
Soukromý GP Tom terminál na platby kartou
Co když potřebuji odvoz na delší vzdálenost?

Služba Odvoz vozu je dostupná i pro delší trasy, aktuálně v Praze a jejím okolí. Pokud máte zájem o specifickou objednávku, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu na service@liftago.com.

Co když potřebuji odvoz na delší vzdálenost?
Chtěl/a bych poslat zásilku a hned s ní poslat řidiče zpět ke mně, lze to?

V objednávce zásilky vyberte: Tam a zpět. Uveďte informaci o vyzvednutí, která zároveň poslouží jako adresa pro vrácení. A informaci o cílové adrese, z které se řidič bude vracet na místo vyzvednutí.

Chtěl/a bych poslat zásilku a hned s ní poslat řidiče zpět ke mně, lze to?
Potřebujeme realizovat přepravu na delší vzdálenost, například z Prahy do Českého Krumlova, jak vůz objednáme?

Přepravu na delší vzdálenost pro vás rádi zajistíme v rámci firemního účtu. Stačí nám zaslat trasu, datum a požadovaný typ vozu na e-mail: business@liftago.com. Ozveme se vám zpět, co nejdříve.

Potřebujeme realizovat přepravu na delší vzdálenost, například z Prahy do Českého Krumlova, jak vůz objednáme?
Jak přejít pod jiný firemní účet např. při změně zaměstnání?

Nejprve požádejte administrátora o odebrání z původní společnosti skrze webové rozhraní. Administrátor v nové společnosti vás poté může stejným způsobem přidat pod nový firemní účet.

Jak přejít pod jiný firemní účet např. při změně zaměstnání?
Jak vytvořím předobjednávku?

V aplikaci si můžete objednat jízdu Liftagem dopředu – stačí zadat adresu vyzvednutí a cílovou destinaci a poté kliknout na ikonu kalendáře v pravém dolním rohu obrazovky. Předobjednávky jsou aktuálně dostupné v Praze a Brně pro trasy delší než 3 km.

Jak vytvořím předobjednávku?
Jak funguje akceptace a bere se i z prohrané zakázky?

Akceptace je procentuální podíl poptávek, na které reagujete nabídkou a je počítána ze všech poptávek, které obdržíte. Pokud zakázku nevyhrajete, ale dali jste nabídku, je vám stále přičtena do akceptace.. Pokud zakázka zmizí před limitem, vaše akceptace se nesnižuje. Aktuální požadovanou výši týdenní akceptace naleznete zde.

Aktuální přehled Vaší akceptace vidíte v aplikaci.

Jak funguje akceptace a bere se i z prohrané zakázky?
Olomouc
Olomouc
Jakým způsobem se služby Liftaga objednávají?

Taxi i kurýra snadno objednáte z webového rozhraní i z mobilní aplikace. Stačí zadat jméno cestujícího, trasu, zvolit typ vozu a objednat.

Potřebujete poradit s konkrétní objednávkou? Obraťte se na nás na business@liftago.com

Jakým způsobem se služby Liftaga objednávají?
Jak můžeme získat vlastní promo kód, kterým bychom přispěli našim hostům na jízdu do určité částky?

Napište nám vaši představu na business@liftago.com, spojíme se s vámi pro zbylé detaily (počet využití, datum, znění promo kódu, platba).

Jak můžeme získat vlastní promo kód, kterým bychom přispěli našim hostům na jízdu do určité částky?
Jaké ceny za taxi můžeme jako firemní zákazník očekávat?

U Liftaga si cenu určují řidiči sami. Při objednávce taxi v mobilní aplikaci se vám zobrazí nabídky dostupných řidičů – včetně ceny, odhadovaného času příjezdu, hodnocení a typu vozu.

Díky tomu si můžete vybrat řidiče, který vám nejvíce vyhovuje a mít nad podmínkami jízdy plnou kontrolu. Ve webovém rozhraní vybíráte dle typu vozu.

Jaké ceny za taxi můžeme jako firemní zákazník očekávat?
Nedaří se mi přihlásit do webové aplikace, jak to?

Zkuste si obnovit vaše heslo na stránce: Zapomenuté heslo. Pokud se vám to i nadále nedaří, ozvěte se na: service@liftago.com.

Nedaří se mi přihlásit do webové aplikace, jak to?
Zákazník nezaplatil jízdu, co mám dělat?

V případě, že u sebe pasažér nemá hotovost, či selže platba kartou na terminál ve voze, můžete využít QR kódu v aplikaci, který přesměruje platbu přímo na Váš účet. Doporučujeme si před odchodem zákazníka zkontrolovat, že platba přišla. Případně je možné zákazníka dopravit k nejbližšímu bankomatu.

Pokud s Vámi pasažér nebude spolupracovat, doporučujeme zavolat Policii ČR a následně zákaznickou podporu, která ovšem nemá pravomoc od pasažéra peníze vymáhat. Můžeme ho pouze vyzvat k zaplacení přímo na Váš účet.

Zákazník nezaplatil jízdu, co mám dělat?
Liberec
Liberec
Potřebuji aplikaci k objednání taxi?

Ne, Liftago si jednoduše objednáte i přes web na order.liftago.com nebo na telefonním čísle +420 266 266 000. Aplikace vám však přináší spoustu výhod:

– Taxi, kurýra nebo službu odvoz vozu si objednáte na pár kliknutí.
– Můžete si ukládat vaše oblíbené destinace a máte přehled o všech vašich jízdách.
– Sedli jste si s řidičem? V aplikaci si ho můžete přidat mezi vaše oblíbené.
– Máte přístup ke slevám, jako je například odměna za doporučení přátel.

Více o naší aplikaci najdete na: https://www.liftago.cz/aplikace

Potřebuji aplikaci k objednání taxi?
Jak je to s DPH u firemního a soukromého zákazníka?

Liftago je plátcem DPH, takže vystavuje fakturu s DPH. Částka se v mobilní aplikaci zobrazuje bez DPH pro firemní zákazníky stejně jako pro soukromé zákazníky. Firemním zákazníkům se DPH následně připočítává k měsíční faktuře nebo každé platbě.

Jak je to s DPH u firemního a soukromého zákazníka?
Storno poplatek mi byl účtován neoprávněně, co mám dělat?

Pokud jsou splněny podmínky, tedy 5 min čekání a 2 zavolání zákazníkovi, poplatek se Vám nezaúčtuje. V případě, že Vám poplatek byl zaúčtován neoprávněně, kontaktujte zákaznický servis.

Storno poplatek mi byl účtován neoprávněně, co mám dělat?
Frýdek-Místek
Frýdek-Místek
Můžu platit na fakturu za určité období?

Platba na fakturu za určité období je dostupná pro firemní zákazníky. V ostatních případech lze za službu zaplatit přímo v aplikaci, a to platební kartou, přes Apple Pay nebo Google Pay. Zaplatit můžete také hotově u řidiče.

Můžu platit na fakturu za určité období?
Ztratil jsem/chci si pořídit magnety Liftago, kde je seženu?
Ztratil jsem/chci si pořídit magnety Liftago, kde je seženu?
Ostatní města
Ostatní města
Podmínky ukončení spolupráce
Podmínky ukončení spolupráce
Co dělat, když se nepodaří strhnout platbu z mé karty?

Zkontrolujte a případně aktualizujte svou platební kartu v administraci účtu. Nezaplacené částky se systém pokusí strhnout znovu v následujících dnech. Pokud problém přetrvá, kontaktujte nás na service@liftago.com.

Co dělat, když se nepodaří strhnout platbu z mé karty?
Chci si změnit metodu platby z karty na fakturaci či naopak, jak postupovat?

Změnu mezi fakturací a platbou na kartu můžete provést v sekci Administrace - Platby a vyúčtování.

Chci si změnit metodu platby z karty na fakturaci či naopak, jak postupovat?
Jaké výhody má vlastní platební terminál ve voze?

Díky platebnímu terminálu se dostanete k většímu množství poptávky. Požadavek platby na terminál mají často zákazníci, kteří objednávají telefonicky, zákazníci z hotelů, kterým taxi objednávají recepce, nebo např. zákazníci využívající letištních transferů, kdy řidič čeká na pasažéra v příletové hale. Máte-li terminál, zaškrtněte příslušnou možnost v sekci “Váš profil”.

Jaké výhody má vlastní platební terminál ve voze?
Omylem jsem uhradil/a fakturu 2x, co mám dělat pro vrácení?

Přeplatky vracíme automaticky jednou za tři týdny. Pokud potřebujete vrácení dříve, kontaktujte prosím náš finanční tým na adrese: purchasing@liftago.com.

Omylem jsem uhradil/a fakturu 2x, co mám dělat pro vrácení?
Mám ve voze terminál na platbu kartou a z nějakého důvodu přestane fungovat. Jak se zachovat v těchto situacích?

Tyto situace nastávají velmi zřídka. Pokud však nastane, zkuste vyřešit situaci následovně:

  1. Ke každé jízdě s požadavkem platebního terminálu generujeme v aplikaci Liftago Driver i QR kód. Pokud váš terminál nefunguje, nebo jej nemáte, využijte platby přes QR kód. Doporučujeme si udělat kontrolu příchozí platby v bankovní aplikaci.
  2. Pokud první možnost nebude možná, zeptejte, zdali nemá u sebe hotovost.
  3. Pokud hotovost mít nebude, zavezte ho k nejbližšímu bankomatu, kde si bude moci peníze vybrat a hotově zaplatit.
Mám ve voze terminál na platbu kartou a z nějakého důvodu přestane fungovat. Jak se zachovat v těchto situacích?
Jak je to s poplatky v Praze na letišti?

Poplatek za vjezd na letiště je tzv. vedlejší řidičský náklad, který nesmíte po zákazníkovi požadovat. Doporučujeme na letiště jezdit za vyšší tarif.

Jak je to s poplatky v Praze na letišti?
Celopolep vozu
Celopolep vozu
Flotilová spolupráce
Flotilová spolupráce
Nápověda k přehledu řidiče
Nápověda k přehledu řidiče
Průvodce taxi jízdou
Průvodce taxi jízdou
Liftago XXL transport
Liftago XXL transport