Časté dotazy
Fakturu za všechny uskutečněné jízdy zasíláme vždy k poslednímu dni v měsíci na email. Součástí je i přehled jízd celé firmy, takže máte nad výdaji plnou kontrolu. Splatnost faktury je 14 dní.
Při přihlašování do firemního účtu stačí kliknout na: Zapomenuté heslo.
Pokud na svém zařízení evidujete jakoukoliv technickou závadu spojenou s chodem aplikace Liftago Driver, doporučujeme restartovat telefon, a pokud i toto nepomůže, zkontrolujte si prosím nejdříve, zda máte nejaktuálnější verzi aplikace. Pokud ne, aktualizujte ji. Pokud ano, proveďte prosím reinstalaci aplikace (odstraňte stávající a opět nainstalujte, po přihlášení nepřijdete o žádná data). Pokud i poté bude problém stále přetrvávat, prosíme, kontaktujte nás.
Jak nám chyby hlásit?
V aplikaci Liftago Driver s v sekci Podpora a zprávy vyberte možnost Hlášení problému s aplikací. Následně se vám otevře možnost napsat textovou zprávu.
Do zprávy napište:
- časovou souvislost (od kdy nefunguje, zda neustále, přerušovaně nebo to bylo jednou a před týdnem, atp.)
- popište, co se přesně děje (jakou akci děláte, která se nedaří, co se Vám zobrazuje, jaký postup vede k chybě)
- pošlete snímek obrazovky (pokud je chyba grafická nebo těžko vysvětlitelná)
Ač se opravdu snažíme, víme, že aplikace není dokonalá. Za nahlašování technických chyb či jiných zpětných vazeb k aplikaci, velmi děkujeme. Jedině takto ji můžeme neustále zdokonalovat.
Ano, můžete si objednat XXL vůz až pro 7 osob. Současně je možné v mobilní aplikaci nebo webovém rozhraní firemního účtu objednat více vozů najednou.
XXL vůz lze předobjednat na přesný čas – vyzvednutí je možné nejdříve za 16 hodin od objednání.
Potřebujete přistavit XXL vůz na letiště s vyzvednutím cestujících v příletové hale? Ozvěte se nám: business@liftago.cz a my pro vás službu zajistíme.
Ano, každá zásilka je u nás automaticky pojištěná do 250 000 Kč.
Pro váš hotel můžeme vytvořit unikátní QR kód přes který si hosté mohou objednat jízdu pohodlně bez nutnosti stahovat si mobilní aplikaci Liftago. Stačí QR kód naskenovat, zadat trasu, vybrat platební metodu, a my přistavíme vůz.
Ano, v Liftagu můžete cestovat ve vozech s dětskou autosedačkou. V objednávce nejprve zadejte vaši trasu a poté vyberte Kids.
V aplikaci stačí zadat cílovou adresu a v dalším kroku vybrat vůz z nabídky Eco. Liftago Eco si můžete objednat v Praze a Brně.
Nejčastější příčinou bývá nastavení MO/TO limitů ve vašem internetovém bankovnictví. Tyto limity se vztahují na platby na dálku, například přes uloženou kartu v mobilních aplikacích. Některé banky je oddělují od běžných internetových plateb.
Mezi další možné příčiny selhání platby patří například expirovaná platební karta uložená v aplikaci, karta nahlášená jako ztracená nebo nedostatek prostředků na účtu.
Pokud banka platbu zamítne, bohužel nemáme v systému přístup k přesnému důvodu. Pro více infromací kontaktujte vaši banku či zkontrolujte stav vašeho účtu v internetovém bankovnictví.
Ano, každá zásilka je u nás automaticky pojištěná do 250 000 Kč.
O jednotlivé účtenky se starat nemusíte. Zaměstnance jednoduše přidáte do firemního účtu a všechny jejich jízdy budou automaticky fakturovány vaší společnosti. Na konci každého měsíce vám zašleme souhrnný přehled všech uskutečněných jízd spolu s fakturou. Výdaje i jednotlivé jízdy tak budete mít plně pod kontrolou, bez zbytečné administrativy.
Ano, s firemním účtem můžete taxi objednat i pro kolegu, hosta nebo jinou osobu. Pasažér nemusí mít mobilní aplikaci Liftago – jakmile bude řidič na cestě, dorazí pasažérovi SMS s odkazem na sledování příjezdu vozu, včetně modelu auta, barvy a SPZ.
Na úvodní stránce webového rozhraní klikněte na: Dejte přístup vašemu týmu - Webové rozhraní. Můžete přidat libovolný počet administrátorů i objednatelů.
Změna platby na konci jízdy není možná.
Cena se odvíjí od vzdálenosti a času cesty. Přesnou kalkulaci zjistíte při zadávání objednávky v aplikaci.
V Liftagu to jde i bez krabic a pásky. Vše jednoduše předáte kurýrovi – ten se postará o rychlé doručení zásilky příjemci.
Ano, letištní vyzvednutí snadno objednáte ve webovém rozhraní. Jakmile vyplníte údaje o pasažérovi, v části Čas vyzvednutí vyberte Později a poté Letištní vyzvednutí. Díky zadanému číslu letu za vás automaticky pohlídáme přílet a řidič na cestujícího počká v příletové hale s cedulkou. Cestující zároveň obdrží SMS (SPZ, kontakt na řidiče, poloha vozu).
Jistě. Pro vaši událost můžeme vytvořit unikátní QR kód přes který si hosté mohou objednat jízdu pohodlně bez nutnosti stahovat si mobilní aplikaci Liftago. Stačí QR kód naskenovat, zadat trasu, vybrat platební metodu, a my přistavíme vůz.
Naše služba je založena na vysoké dostupnosti vozů po celý den. Ve větších městech dorazí vůz v průměru do 5 minut od poptání, v menších do 10.
Ano. Můžete využít webovou objednávku, díky které si vůz objednáte během chvilky a bez nutnosti registrace v aplikaci.
Jízdu lze objednat také telefonicky na čísle +420 266 266 000.
Máte firemní účet?
Firmy mají přístup k webové aplikaci, pomocí které lze například z recepce hotelu pohodlně objednat taxi pro zaměstnance nebo hosty – bez potřeby instalace aplikace. O příjezdu vozu informujeme cestujícího pomocí SMS se všemi detaily o jízdě.
Tento e-mail nastavíte v sekci Administrace – Údaje o účtu – Email pro faktury a přehledy.
Více e-mailových adres oddělte čárkou.
Přehledy zasíláme v zaheslovaných e-mailech z důvodu GDPR. Pokud příjemce nemá přístup k heslu, najdete ho v sekci Platby a vyúčtování, případně danou osobu přidejte jako administrátora ve webovém rozhraní.
Vzhledem k přejití do režimu fixních cen řidič nemusí zákazníkům vydat účtenku. Účtenka je zákazníkům po jízdě zaslána e-mailem.
U jízd objednaných přes telefonickou linku účtenky zasíláme skrze odkaz přiložený do SMS, která je zákazníkovi zasílány pro sledování polohy řidiče a jako potvrzení o jízdě.
Ano, služba je navržena tak, že se můžete pohodlně vézt ve svém voze společně s řidičem.
V aplikaci je aktuálně možné posílat balíčky pouze jednotlivě. Pokud potřebujete odeslat více zásilek najednou, tuto možnost mají firemní zákazníci přes webové rozhraní.
Ano, u každého zaměstnance lze nastavit individuální platba vlastní firemní kartou. V takovém případě obdrží zaměstnanec měsíčně souhrn všech dokladů s přehledem jízd a tyto jízdy se neobjeví na faktuře.
V objednávce taxi můžete u cílové adresy přidat zastávky, které v jízdě slouží pro krátké zastavení či vysazení.
Pokud si přejete svézt více osob na jedno místo, využijte možnost Přidat vyzvednutí a u každého vyzvednutí uveďte kontaktní údaje. Všechny osoby informujeme o objednávce a průběhu jízdy formou SMS.
Ano, pro firemní zákazníky máme k dispozici webové rozhraní, které umožňuje snadné a rychlé odeslání více zásilek najednou.
Jste-li firemní partner a nevíte, jak na to, neváhejte nás kontaktovat: business@liftago.com.
Pro nastavení fixních tras a cen se na nás neváhejte obrátit: business@liftago.com
Kalkulaci pro hodinovou jízdu vám rádi připravíme v rámci firemního účtu. Stačí poslat naplánované trasy, časy a preferovaný typ vozu na business@liftago.com – obratem vám zašleme cenovou kalkulaci a jízdu následně předobjednáme.
Ano, bez připojení k internetu není možné poptat jednotlivé služby (taxi, kurýra, ...).
Liftago vždy spolupracovalo pouze s licencovanými řidiči – profesionály, kteří dokonale znají město. Dbáme na pravidelná školení a pečlivě kontrolujeme dodržování našich vysokých standardů stovkami testovacích jízd měsíčně. V Liftagu pojedete vždy kvalitním vozem.
Před každou objednávkou si navíc můžete vybrat z více nabídek řidičů – podle ceny, typu vozu, hodnocení, času příjezdu nebo sympatií.
Fakturační údaje, jako je název společnosti, adresa nebo IČO, upravíte v sekci Administrace – Platby a vyúčtování.
Ano, v Liftagu můžete cestovat i s dětmi v autosedačce. Stačí při objednávce zadat trasu a poté vybrat možnost Kids.
Tato služba je aktuálně dostupná pouze v Praze, ale pracujeme na jejím rozšíření i do dalších měst.
Pro vyřízení reklamace nás prosím kontaktujte: service@liftago.com a uveďte číslo jízdy, datum a důvod reklamace. Náš tým ji vyřídí co nejdříve.
Poplatky se počítají z celkové částky bez spropitného a provizí třetích stran. Aktuální výši poplatků pro Vaše město naleznete zde.
Spropitné zůstává v plné výši řidičům a to i z bezkontaktních plateb. Celkovou výši spropitného naleznete v aplikaci a také každý týden v přehledu řidiče. Odkaz na přehled zde.
Služba Odvoz vozu je dostupná i pro delší trasy, aktuálně v Praze a jejím okolí. Pokud máte zájem o specifickou objednávku, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu na service@liftago.com.
V objednávce zásilky vyberte: Tam a zpět. Uveďte informaci o vyzvednutí, která zároveň poslouží jako adresa pro vrácení. A informaci o cílové adrese, z které se řidič bude vracet na místo vyzvednutí.
Přepravu na delší vzdálenost pro vás rádi zajistíme v rámci firemního účtu. Stačí nám zaslat trasu, datum a požadovaný typ vozu na e-mail: business@liftago.com. Ozveme se vám zpět, co nejdříve.
Nejprve požádejte administrátora o odebrání z původní společnosti skrze webové rozhraní. Administrátor v nové společnosti vás poté může stejným způsobem přidat pod nový firemní účet.
V aplikaci si můžete objednat jízdu Liftagem dopředu – stačí zadat adresu vyzvednutí a cílovou destinaci a poté kliknout na ikonu kalendáře v pravém dolním rohu obrazovky. Předobjednávky jsou aktuálně dostupné v Praze a Brně pro trasy delší než 3 km.
Akceptace je procentuální podíl poptávek, na které reagujete nabídkou a je počítána ze všech poptávek, které obdržíte. Pokud zakázku nevyhrajete, ale dali jste nabídku, je vám stále přičtena do akceptace.. Pokud zakázka zmizí před limitem, vaše akceptace se nesnižuje. Aktuální požadovanou výši týdenní akceptace naleznete zde.
Aktuální přehled Vaší akceptace vidíte v aplikaci.
Taxi i kurýra snadno objednáte z webového rozhraní i z mobilní aplikace. Stačí zadat jméno cestujícího, trasu, zvolit typ vozu a objednat.
Potřebujete poradit s konkrétní objednávkou? Obraťte se na nás na business@liftago.com
Napište nám vaši představu na business@liftago.com, spojíme se s vámi pro zbylé detaily (počet využití, datum, znění promo kódu, platba).
U Liftaga si cenu určují řidiči sami. Při objednávce taxi v mobilní aplikaci se vám zobrazí nabídky dostupných řidičů – včetně ceny, odhadovaného času příjezdu, hodnocení a typu vozu.
Díky tomu si můžete vybrat řidiče, který vám nejvíce vyhovuje a mít nad podmínkami jízdy plnou kontrolu. Ve webovém rozhraní vybíráte dle typu vozu.
Zkuste si obnovit vaše heslo na stránce: Zapomenuté heslo. Pokud se vám to i nadále nedaří, ozvěte se na: service@liftago.com.
V případě, že u sebe pasažér nemá hotovost, či selže platba kartou na terminál ve voze, můžete využít QR kódu v aplikaci, který přesměruje platbu přímo na Váš účet. Doporučujeme si před odchodem zákazníka zkontrolovat, že platba přišla. Případně je možné zákazníka dopravit k nejbližšímu bankomatu.
Pokud s Vámi pasažér nebude spolupracovat, doporučujeme zavolat Policii ČR a následně zákaznickou podporu, která ovšem nemá pravomoc od pasažéra peníze vymáhat. Můžeme ho pouze vyzvat k zaplacení přímo na Váš účet.
Ne, Liftago si jednoduše objednáte i přes web na order.liftago.com nebo na telefonním čísle +420 266 266 000. Aplikace vám však přináší spoustu výhod:
– Taxi, kurýra nebo službu odvoz vozu si objednáte na pár kliknutí.
– Můžete si ukládat vaše oblíbené destinace a máte přehled o všech vašich jízdách.
– Sedli jste si s řidičem? V aplikaci si ho můžete přidat mezi vaše oblíbené.
– Máte přístup ke slevám, jako je například odměna za doporučení přátel.
Více o naší aplikaci najdete na: https://www.liftago.cz/aplikace
Liftago je plátcem DPH, takže vystavuje fakturu s DPH. Částka se v mobilní aplikaci zobrazuje bez DPH pro firemní zákazníky stejně jako pro soukromé zákazníky. Firemním zákazníkům se DPH následně připočítává k měsíční faktuře nebo každé platbě.
Pokud jsou splněny podmínky, tedy 5 min čekání a 2 zavolání zákazníkovi, poplatek se Vám nezaúčtuje. V případě, že Vám poplatek byl zaúčtován neoprávněně, kontaktujte zákaznický servis.
Platba na fakturu za určité období je dostupná pro firemní zákazníky. V ostatních případech lze za službu zaplatit přímo v aplikaci, a to platební kartou, přes Apple Pay nebo Google Pay. Zaplatit můžete také hotově u řidiče.
Nové magnety si můžete zakoupit na e-shopu brandingshop.cz po kliknutí na tento odkaz.
Zkontrolujte a případně aktualizujte svou platební kartu v administraci účtu. Nezaplacené částky se systém pokusí strhnout znovu v následujících dnech. Pokud problém přetrvá, kontaktujte nás na service@liftago.com.
Změnu mezi fakturací a platbou na kartu můžete provést v sekci Administrace - Platby a vyúčtování.
Díky platebnímu terminálu se dostanete k většímu množství poptávky. Požadavek platby na terminál mají často zákazníci, kteří objednávají telefonicky, zákazníci z hotelů, kterým taxi objednávají recepce, nebo např. zákazníci využívající letištních transferů, kdy řidič čeká na pasažéra v příletové hale. Máte-li terminál, zaškrtněte příslušnou možnost v sekci “Váš profil”.
Přeplatky vracíme automaticky jednou za tři týdny. Pokud potřebujete vrácení dříve, kontaktujte prosím náš finanční tým na adrese: purchasing@liftago.com.
Tyto situace nastávají velmi zřídka. Pokud však nastane, zkuste vyřešit situaci následovně:
- Ke každé jízdě s požadavkem platebního terminálu generujeme v aplikaci Liftago Driver i QR kód. Pokud váš terminál nefunguje, nebo jej nemáte, využijte platby přes QR kód. Doporučujeme si udělat kontrolu příchozí platby v bankovní aplikaci.
- Pokud první možnost nebude možná, zeptejte, zdali nemá u sebe hotovost.
- Pokud hotovost mít nebude, zavezte ho k nejbližšímu bankomatu, kde si bude moci peníze vybrat a hotově zaplatit.
Poplatek za vjezd na letiště je tzv. vedlejší řidičský náklad, který nesmíte po zákazníkovi požadovat. Doporučujeme na letiště jezdit za vyšší tarif.