Časté dotazy
Do standardního vozu se vejdou až 4 osoby. Pokud potřebujete přepravit větší skupinu, máte dvě možnosti:
1. XXL vozy až pro 7 osob
Tyto vozy jsou momentálně dostupné pouze v Praze a okolí a je nutné je předobjednat alespoň 16 hodin předem.
2. Objednání více vozů najednou
V aplikaci můžete využít funkci Taxi pro druhou osobu a objednat více vozů najednou.
Do standardního vozu se vejdou až 4 osoby. Pokud potřebujete přepravit větší skupinu, máte dvě možnosti:
1. XXL vozy až pro 7 osob
Tyto vozy jsou momentálně dostupné pouze v Praze a okolí a je nutné je předobjednat alespoň 16 hodin předem.
2. Objednání více vozů najednou
V aplikaci můžete využít funkci Taxi pro druhou osobu a objednat více vozů najednou.
V objednávkovém formuláři u cílové adresy můžete přidat zastávky, které v jízdě mohou sloužit pro krátké zastavení či vysazení pasažéra.
Pokud si přejete svézt více osob na jedno místo, využijte možnost přidat vyzvednutí a u každého vyzvednutí uveďte kontaktní údaje. Všechny osoby informujeme o objednávce a průběhu jízdy formou SMS.
Ano. V rámci našich služeb nabízíme také možnost, kdy vám řidič odveze váš vůz. Detail této služby najdete [zde].
Ano. Zvolte “Váš profil” a změňte si telefonní číslo na číslo zařízení, ze kterého voláte. Pokud budete chtít kontaktovat zákazníka, systém Vás automaticky spojí.
Při dobírce se transakce realizuje na účet Liftaga a vám se tak nenavyšuje zdanitelný příjem, ani není potřeba následně cokoliv účetně a transakčně řešit. Vše je nastaveno na Liftago a vy máte příjem jen za jízdu jako takovou, na což jste zvyklí a kromě pár kliků navíc během transakce nic navíc dělat nemusíte.
Pokud na svém zařízení evidujete jakoukoliv technickou závadu spojenou s chodem aplikace Liftago Driver, doporučujeme restartovat telefon, a pokud i toto nepomůže, zkontrolujte si prosím nejdříve, zda máte nejaktuálnější verzi aplikace. Pokud ne, aktualizujte ji. Pokud ano, proveďte prosím reinstalaci aplikace (odstraňte stávající a opět nainstalujte, po přihlášení nepřijdete o žádná data). Pokud i poté bude problém stále přetrvávat, prosíme, kontaktujte nás.
Jak nám chyby hlásit?
V aplikaci Liftago Driver s v sekci Podpora a zprávy vyberte možnost Hlášení problému s aplikací. Následně se vám otevře možnost napsat textovou zprávu.
Do zprávy napište:
- časovou souvislost (od kdy nefunguje, zda neustále, přerušovaně nebo to bylo jednou a před týdnem, atp.)
- popište, co se přesně děje (jakou akci děláte, která se nedaří, co se Vám zobrazuje, jaký postup vede k chybě)
- pošlete snímek obrazovky (pokud je chyba grafická nebo těžko vysvětlitelná)
Ač se opravdu snažíme, víme, že aplikace není dokonalá. Za nahlašování technických chyb či jiných zpětných vazeb k aplikaci, velmi děkujeme. Jedině takto ji můžeme neustále zdokonalovat.
Ano, automatizovaně a bezplatně za vás hlídáme přílety dle zadaného čísla letu v objednávce. Ve webovém rozhraní zadejte jako místo vyzvednutí Letiště Václava Havla a vyplňte cílovou destinaci. Při výběru času klikněte na později a pod časem vyzvednutí vyplňte číslo letu. Řidič počká na cestujícího s cedulkou a vyzvedne jej v příletové hale.
Chceme být služba pro nejlepší zákazníky i řidiče. Proto máme například tato opatření:
- Všechny řidiče si pečlivě vybíráme, školíme a v prověřujeme. Následně v průběhu času sledujeme, jak si u zákazníků vedou.
- Řidiči dostávají od našich zákazníků pravidelně vysoká hodnocení. Průměr je 4,97 hvězdiček.
- Jen v Liftagu si vybíráte řidiče předem v aukci, a to podle hodnocení, doby příjezdu, typu vozu, ceny, jména nebo třeba fotografie.
- Zpětná vazba je anonymní a řidičům můžete udělovat nejen hodnocení, ale i popsat průběh jízdy.
- V Liftagu máme kodex řidiče a dbáme na jeho dodržování. Jedná se o soubor klíčových pravidel, přes která Liftago nejede. Od dodržování dopravních předpisů až po dokonalou péči o zákazníky.
- Už řadu let máme anonymizované hovory mezi řidiči a zákazníky – tím chráníme obě strany.
- Máme aktivní zákaznickou podporu, na kterou se můžete kdykoliv obrátit v aplikaci nebo na service@liftago.com.
Ano, v aplikaci si můžete vybrat rovnou z několika možností. Pokud preferujete prémiové vozy, klikněte na kategorii Premium. Eco vám poptá primárně elektromobily a hybridy a po kliknutí na Kids objednáte jednoduše vůz s univerzální dětskou autosedačkou a podsedákem.
Liftago Kids nabízí bezpečnou přepravu dětí. Řidiči jsou vyškolení a mají vozy vybavené dětskými autosedačkami (do 36 kg) a podsedáky pro pohodlí a bezpečnost malých cestujících.
Službu Liftago Kids lze využít pro děti všech věkových kategorií. Každý vůz Kids má k dispozici autosedačku do 36 kg i podsedák.
Ano, službu si můžete pohodlně předobjednat v aplikaci – řidič dorazí ve vámi zvolený čas.
Stačí zadat adresy odkud–kam chcete jet a poté v pravém dolním rohu klepnout na ikonu kalendáře. Následně si vyberete datum a čas, kdy chcete vůz s dětskou autosedačkou přistavit.
Řidiči používají pouze certifikované autosedačky a podsedáky a dbají na jejich správné upevnění. Kromě toho dodržují dopravní předpisy a zajišťují bezpečný způsob jízdy.
Ano, děti mohou v rámci služby Liftago Kids cestovat samy bez doprovodu rodičů. Řidiči jsou na tuto situaci připraveni a proškoleni tak, aby se vaše dítě cítilo během jízdy v bezpečí.
S řidičem se také můžete domluvit, aby vám po příjezdu zavolal, a celou jízdu lze v reálném čase sledovat v aplikaci na mapě.
V rámci jedné jízdy je možné přepravit dvě děti. Každý řidič vozu Kids je vybavený podsedákem a autosedačkou.
Ano, i na takové situace jsme připraveni. Ujistěte se, že řidiči předáte všechny potřebné informace o vozidle.
V XXL vozech svezeme 7 až 9 cestujících podle konkrétního typu vozu. Momentálně garantujeme přepravu až 7 cestujících.
V aplikaci můžete také využít funkci Taxi pro druhou osobu a objednat více vozů najednou. S hromadnou objednávkou vám navíc ráda pomůže naše zákaznická podpora – kontaktujte nás na čísle +420 266 266 000 nebo e‑mailem na service@liftago.cz.
Liftago XXL si objednáte snadno v aplikaci. Při zadání objednávky vyberte typ vozu XXL. Momentálně je možné rezervovat službu alespoň 16 hodin předem. Možnost okamžité objednávky plánujeme zpřístupnit v nejbližší době.
Ano, XXL vozy jsou dostupné nonstop. Momentálně je možné rezervovat službu alespoň 16 hodin předem.
Ano, XXL vozy jsou prostorné dodávky, které bez problémů přepraví vás i vaše zavazadla, ať už z letiště nebo na něj.
Při cestě z letiště lze také využít funkci letištní vyzvednutí podle čísla letu. Řidič je informován o vašem letu v reálném čase a pokud dojde ke zpoždění, automaticky upravíme čas příjezdu na letiště tak, aby na vás vůz čekal ve správnou chvíli.
Kolegové na partnerské lince vám rychle pomohou: +420 266 266 266.
Ano, službu Odvoz vozu si můžete objednat nonstop, tedy i v noci a o svátcích.
Ano, je to možné. Stačí řidiči předem poskytnout detailní instrukce k předání vozu v cílové destinaci a uvést zodpovědnou osobu, která ho převezme. Díky službě Odvoz vozu tak můžete nechat svůj vůz odvézt například do servisu.
Při objednávce jednoduše zadáte číslo svého letu a my zařídíme zbytek. Řidič sleduje přílet v reálném čase, takže dorazí přesně tehdy, kdy přistanete – i v případě zpoždění.
Jak na to?
1. Otevřete aplikaci Liftago.
2. Zadejte trasu z Letiště Václava Havla do cílové destinace.
3. V pravém dolním rohu vyberte možnost Předobjednávka.
4. V sekci Čas vyzvednutí zvolte Po příletu a zadejte číslo letu.
5. Po přistání na vás bude řidič čekat na zvoleném místě.
Žádný problém – řidič je informován o vašem letu v reálném čase. Pokud dojde ke zpoždění, automaticky upravíme čas příjezdu na letiště tak, aby na vás čekal ve správnou chvíli.
Tato služba je momentálně dostupná pouze pro firemní zákazníky.
Zvolte Liftago XXL – pohodlně svezeme až 7 cestujících i s většími zavazadly.
V aplikaci můžete také využít funkci Taxi pro druhou osobu a objednat více vozů najednou. S hromadnou objednávkou vám navíc ráda pomůže naše zákaznická podpora – kontaktujte nás na čísle +420 266 266 000 nebo e‑mailem na service@liftago.cz.
Stačí dát řidiči vědět předem – v aplikaci po zadání adresy otevřete sekci Požadavky a vyberte možnost Větší zavazadlo. Pokud vezete víc kufrů, než se vejde do běžného vozu, doporučujeme Liftago XXL. Svezeme až 7 cestujících i větší množství nadměrných zavazadel.
Ano, v Praze při objednávce zvolte vůz Kids, který je vybaven dětskou autosedačkou do 36 kg a podsedákem.
V aplikaci jednoduše objednáte taxi i pro druhou osobu. Cestující nemusí mít aplikaci Liftago – jakmile je řidič na cestě, přijde mu SMS s odkazem na sledování vozu, včetně modelu, barvy a SPZ.
Pokud chcete, aby řidič přizpůsobil příjezd na letiště času příletu, stačí při objednávce zadat číslo letu. Řidič sleduje let v reálném čase a dorazí přesně ve chvíli, kdy daná osoba přistane – i v případě zpoždění.
Jak na to?
1. Otevřete aplikaci Liftago.
2. Zadejte trasu z Letiště Václava Havla do cílové destinace.
3. V pravém dolním rohu vyberte možnost Předobjednávka.
4. V sekci Čas vyzvednutí zvolte Po příletu a zadejte číslo letu.
5. Po příletu bude řidič čekat na místě.
Ano, Liftago si můžete snadno objednat také přes web na order.liftago.com nebo na telefonním čísle +420 266 266 000.
Kurýr je služba pro rychlé a spolehlivé doručení zásilek – ať už potřebujete doručení co nejdříve, nebo na přesný čas. Objednávku vyřídíte snadno přes aplikaci, bez zbytečného čekání a s jistotou, že zásilka dorazí bezpečně a včas.
Zásilku můžete poslat jednoduše přes aplikaci Liftago. Firemní zákazníci mohou také k odeslání využít webovou objednávku. Kurýr zásilku vyzvedne a doručí příjemci – funguje to stejně snadno jako běžná jízda taxíkem.
Přepravujeme zásilky v rozměrech 55 × 45 × 25 cm a hmotnosti 15 kg. Služba je ideální pro menší expresní zásilky, smlouvy či obálky.
Ano, každá zásilka je u nás automaticky pojištěná do 250 000 Kč.
V Liftagu to jde i bez krabic a pásky. Vše jednoduše předáte kurýrovi – ten se postará o bezstarostné doručení zásilky příjemci.
Kurýrní služby od Liftaga jsou momentálně dostupné ve 15 městech po celé České republice. Celý přehled najdete na stránce Kde jezdíme.
Ano, v Praze a Brně si můžete při objednání kurýra vybrat jeden ze tří časových slotů pro doručení – buď ještě v daný den, nebo následující.
V ostatních městech je momentálně dostupná pouze expresní služba s okamžitým vyzvednutím a doručením.
V Praze a Brně si můžete Liftago objednat i s předstihem – na konkrétní datum a čas. Stačí v aplikaci zadat trasu a poté v pravém dolním rohu zvolit ikonu kalendáře pro nastavení předobjednávky.
Ve všech ostatních městech je aktuálně možné objednat jízdu až 15 minut předem.
Nejjednodušší způsob platby je kartou, kterou si přidáte v aplikaci v sekci Platební údaje. Platit můžete také přes Apple Pay, Google Pay nebo hotově.
Pokud využíváte Liftago jako firemní zákazník, můžete platit i na fakturu.
Liftago je momentálně dostupné v 15 městech po celé České republice. Přehled našeho pokrytí najdete na stránce Kde jezdíme.
Liftago zajišťuje bezpečnou a spolehlivou taxi přepravu osob i kurýrní služby pro doručování zásilek. Navíc můžete využít službu odvoz vozu, kterou najdete přímo v aplikaci.
Služba Premium nabízí kvalitnější a komfortnější vozy pro speciální příležitosti, které splňují vyšší standardy jak z hlediska výběru vozidel, tak i celkového zážitku z jízdy. Jedná se o nové modely vozů vyšších tříd.
Služba Premium nabízí výběr speciálních vozů, které splňují vyšší standardy kvality. Řidiči v rámci Premium patří mezi ty s nejvyšším hodnocením a dodržují dress code.
V aplikaci stačí zadat cílovou adresu a v dalším kroku vybrat vůz z nabídky Premium. Premiové vozy si můžete objednat v Praze a Brně.
Ano, kromě běžné taxi přepravy nabízíme službu odvoz vozu, možnost objednat XXL vozy až pro pro 7 cestujících, vozy Kids s dětskou autosedačkou, ekologické vozy, vyzvednutí na letišti na základě čísla letu a také kurýrní služby.
Pokud máte zájem o více informací ohledně prémiových vozů, neváhejte nás kontaktovat na service@liftago.com.
Nabízíme vozy s hybridním i plně elektrickým pohonem. Konkrétní typ závisí na aktuální dostupnosti. Vůz i řidiče si vždy vybíráte při objednávce vy.
V aplikaci stačí zadat cílovou adresu a v dalším kroku vybrat vůz z nabídky Eco. Liftago Eco si můžete objednat v Praze a Brně.
Pokud něco zapomenete ve voze, můžete se do 24 hodin spojit přímo s řidičem dané jízdy prostřednictvím aplikace. Pokud už uběhlo více než 24 hodin, i tak uděláme maximum pro to, abychom vám ztracenou věc pomohli najít.
Jak postupovat?
1. V aplikaci otevřete menu a přejděte do sekce Podpora.
2. Zvolte možnost Ztracená věc a řiďte se pokyny.
Můžete nám také napsat email – buď jako odpověď na potvrzovací email po jízdě, nebo přímo na adresu service@liftago.com. V emailu prosím uveďte své telefonní číslo (nebo emailovou adresu) a odkud byla jízda objednána.
Pomocí aplikace si snadno objednáte bezpečné taxi nebo spolehlivého kurýra v 15 českých městech. Podívejte se, jaké výhody aplikace Liftago přináší.
Vaši zásilku můžete poslat kurýrem přes Liftago už od 179 Kč. Přesnou cenu vždy uvidíte v aplikaci ještě před odesláním objednávky.
Ano, pro firemní zákazníky máme webové rozhraní, díky kterému je rozesílání dárků rychlé a jednoduché.
Jste firemní partner a potřebujete poradit? Kontaktujte nás: business@liftago.com.
Zřízení i vedení firemního účtu je zdarma. Platíte jen za využité služby, např. taxi jízdy či odeslané zásilky. V případě specifických požadavků a nadstandardních služeb řešíme cenovou nabídku individuálně. Neváhejte nás kontaktovat: business@liftago.com.
Své zaměstnance přidáte v části: Dejte přístup vašemu týmu – Mobilní aplikace. Tím jim umožníte využívat služby Liftaga na účet vaší firmy. Při větším počtu zaměstnanců můžete využít i hromadný import – šablonu najdete přímo v dané sekci.
U každého uživatele lze nastavit nákladové středisko pro lepší přehled o výdajích nebo měsíční limit pro kontrolu útraty.
Pokud chcete některým kolegům umožnit přístup do webového rozhraní, klikněte na Dejte přístup vašemu týmu - Webové rozhraní a přiřaďte jim roli administrátora nebo objednávajícího.
Odvoz vozu si objednáte přes aplikaci Liftago, kde zadáte svou polohu a cíl. Řidič dorazí, převezme váš vůz a přiveze vás i váš vůz bezpečně na požadované místo.
Jakmile ve webovém rozhraní vyplníte údaje o pasažérovi, v části Čas vyzvednutí vyberte Později a zvolte konkrétní den i čas. Jízdu můžete předobjednat až na 30 dní dopředu a snadno ji předobjednáte i z mobilní aplikace. Předobjednávky jsou aktuálně dostupné v Praze a Brně pro trasy delší než 3 km.
Pro objednání zásilek slouží stejné webové rozhraní jako pro objednání taxi. Na webu překlikáváte v horní části obrazovky mezi Taxi a Zásilky. V mobilní aplikaci naopak v dolní liště můžete zvolit ikonu Kurýr.
Firemní účet snadno založíte tady. Rádi se vám poté ozveme pro proškolení vaší recepce a nastavení nejčastějších tras.
Během jízdy stačí ve spodní části obrazovky kliknout na možnost Sdílet stav cesty.
Informace o vaší aktuální poloze a průběhu jízdy můžete snadno poslat komukoliv – například přes SMS, WhatsApp nebo jinou komunikační aplikaci.
Ano, letištní vyzvednutí snadno objednáte ve webovém rozhraní. Jakmile vyplníte údaje o pasažérovi, v části Čas vyzvednutí vyberte Později a poté Letištní vyzvednutí. Díky zadanému číslu letu za vás automaticky pohlídáme přílet a řidič na cestujícího počká v příletové hale s cedulkou. Cestující zároveň obdrží SMS (SPZ, kontakt na řidiče, poloha vozu). Taxi můžete objednat i pro svého zaměstnance či firemního hosta.
Ano, stažení aplikace je pro iOS i Android zdarma. Platíte až v případě využití služeb (např. svezete se taxi, nebo pošlete zásilku).
Příjemce obdrží SMS s odhadovaným časem příjezdu kurýra a odkazem na sledování zásilky v reálném čase.
Naše služba je založena na vysoké dostupnosti vozů po celý den. Ve větších městech dorazí vůz v průměru do 5 minut od poptání, v menších do 10.
Přehled jízd najdete na hlavní stránce webového rozhraní nebo v sekci Platby a vyúčtování.
Změna dokumentace (žlutá karta, řidičský průkaz, občanský průkaz, profilová fotografie):
Veškeré změny dokumentů můžete zaslat přes aplikaci Liftago Driver. V sekci Podpora a zprávy vyberte možnost Napsat podpoře. Do zprávy napište váš požadavek na změnu určitého dokumentu. Konkrétně pak, fotografii žluté karty, fotografii obou stran řidičského průkazu, fotografii obou stran občanského průkazu apod.
Změna fakturačních údajů a čísla účtu:
Změnu fakturačních údajů provedete v aplikace Liftago Driver pod vaším profilem.
Změna vozu:
V aplikaci v centru podpory zvolte Žádost o změnu vozu. Následně budete přesměrování do formuláře, kde bude nutné vyplnit značku vozu, model, rok výroby, typ karoserie, registrační značku, barvu, pohon vozu a počet sedadel. Dále pak bude potřeba nahrát fotografii vozu, foto interiéru, fotografii evidence vozidel taxi a fotografii obou stran malého technického průkazu.
Změna hesla:
Odhlaste se z aplikace, na přihlašovací stránce zvolte Přihlášení, následně vyberte Zapomenuté heslo. Aplikace vás přesměruje na internetový prohlížeč, kam zadáte vaši e-mailovou adresu, na kterou vám přijde e-mail s odkazem pro změnu hesla.
Vaše auto odveze profesionální řidič Liftaga, který mluví česky, musel projít přísným přijímacím procesem a dodržuje naše přísné standardy.
Přepravujeme zásilky v rozměrech 55 × 45 × 25 cm a hmotnosti 15 kg. Ideální pro menší expresní zásilky, smlouvy či obálky.
Taxi či kurýra snadno objednáte z webového rozhraní, do kterého máte díky firemnímu účtu automaticky přístup. Stačí vyplnit jméno cestujícího, trasu a způsob platby. My pošleme cestujícímu SMS s informacemi (SPZ, kontakt na řidiče, poloha vozu) a poté přistavíme vůz.
Ano. V rámci našich služeb nabízíme také možnost, kdy vám řidič odveze váš vůz.
Liftago vždy spolupracovalo pouze s licencovanými řidiči – profesionály, kteří dokonale znají město. Dbáme na pravidelná školení a pečlivě kontrolujeme dodržování našich vysokých standardů stovkami testovacích jízd měsíčně. V Liftagu pojedete vždy kvalitním vozem.
Před každou objednávkou si navíc můžete vybrat z více nabídek řidičů – podle ceny, typu vozu, hodnocení, času příjezdu nebo sympatií.
Slevový promo kód je potřeba zadat v aplikaci ještě před objednáním jízdy:
1. V aplikaci otevřete menu.
2. V menu vyberte sekci Zadat promo kód.
3. V sekci Sleva zadejte svůj promo kód.
Slevu lze využít pouze při jízdách na osobní profil a při platbě kartou uloženou v aplikaci nebo přes Apple Pay / Google Pay.
Ano, přesně k tomu služba Liftago Kurýr slouží. Ve větších městech dorazí kurýr průměrně do 5 minut od objednání, v menších do 10. Díky husté síti kurýrů není potřeba nic řešit s předstihem – jakmile potřebujete doručit, stačí objednat a jsme na cestě.