Standardy kurýrní přepravy
- Pečlivě si pročtěte poznámky k místům vyzvednutí a doručení zásilek.
- Jednejte profesionálně – představte se, ověřte správnost zásilek a případné nesrovnalosti řešte klidně a konstruktivně.
- Okamžitý odjezd po přijetí jízdy – ihned vyrazte na místo vyzvednutí. Odesílatel obdrží notifikaci s předpokládaným časem příjezdu. Po vyzvednutí zásilky se bez zbytečného zdržování vydejte k příjemci, kterého informujeme o vašem očekávaném příjezdu.
- Komunikace s příjemcem – pokud se zákazníkovi dvakrát nedovoláte (vždy nechte zvonit alespoň 20 sekund), zkuste najít zvonek nebo recepci a pokusit se zásilku předat. Doporučujeme si vyfotit zvonek či místo, kde nebylo možné zásilku doručit, jako důkaz přítomnosti na místě. Při nedodržení postupu vám může být účtována pokuta až 100,- Kč.
- Velikost zásilky – Řidič by se měl vždy snažit zásilku přepravit i v případě, že přesahuje doporučené rozměry. Výjimkou jsou pouze extrémní případy, kdy zásilka zjevně není vhodná k přepravě osobním autem (např. jízdní kolo nebo velký kus nábytku) – tehdy je v pořádku přepravu odmítnout. Zásilky ukládejte primárně do kufru. Nadrozměrné zásilky kompenzujeme maximálně do výše 100 Kč, přičemž každou situaci posuzujeme individuálně podle velikosti a náročnosti naložení.
- Doručení do rukou příjemce – standardem Liftago kurýrů je doručovat zásilky přímo adresátovi, pokud není v poznámce uvedeno jinak.
- Podpora a zpětná vazba – v případě jakýchkoliv problémů během jízdy kontaktujte podporu Liftago. Pokud narazíte na problémy s rozvozovým partnerem, můžete jej po ukončení jízdy ohodnotit – vaši zpětnou vazbu řešíme.
- Profesionální komunikace – své osobní frustrace a nespokojenost ohledně spolupráce s Liftago nikdy neřešte se zákazníky nebo partnery. Pokud máte jakékoliv problémy, obraťte se přímo na nás.
