Standardy kurýrní přepravy


  1. Pečlivě si pročtěte poznámky k místům vyzvednutí a doručení zásilek.
  2. Jednejte profesionálně – představte se, ověřte správnost zásilek a případné nesrovnalosti řešte klidně a konstruktivně.
  3. Okamžitý odjezd po přijetí jízdy – ihned vyrazte na místo vyzvednutí. Odesílatel obdrží notifikaci s předpokládaným časem příjezdu. Po vyzvednutí zásilky se bez zbytečného zdržování vydejte k příjemci, kterého informujeme o vašem očekávaném příjezdu.
  4. Komunikace s příjemcem – pokud se zákazníkovi dvakrát nedovoláte (vždy nechte zvonit alespoň 20 sekund), zkuste najít zvonek nebo recepci a pokusit se zásilku předat. Doporučujeme si vyfotit zvonek či místo, kde nebylo možné zásilku doručit, jako důkaz přítomnosti na místě. Při nedodržení postupu vám může být účtována pokuta až 100,- Kč.
  5. Doručení do rukou příjemce – standardem Liftago kurýrů je doručovat zásilky přímo adresátovi, pokud není v poznámce uvedeno jinak.
  6. Podpora a zpětná vazba – v případě jakýchkoliv problémů během jízdy kontaktujte podporu Liftago. Pokud narazíte na problémy s rozvozovým partnerem, můžete jej po ukončení jízdy ohodnotit – vaši zpětnou vazbu řešíme.
  7. Profesionální komunikace – své osobní frustrace a nespokojenost ohledně spolupráce s Liftago nikdy neřešte se zákazníky nebo partnery. Pokud máte jakékoliv problémy, obraťte se přímo na nás.