Dodržujte nařízení vlády a při využívání Liftaga mějte zakrytá ústa a nos vhodnou ochranou. Děkujeme.

Kodex řidiče

Kodex řidiče LIFTAGO

Liftago je služba pro zákazníky zaměřená na kvalitu a překonávání jejich očekávání. Jen spokojený zákazník se vrací, případně šíří dobré slovo o značce dál. Přestože jsme technologická platforma, naší tváří jsou Liftago řidiči, kteří z velké části utvářejí celkovou zkušenost zákazníka. Proto vyhledáváme řidiče, kteří vykonávají svou práci se ctí, jsou orientovaní na zákazníka a jsou rádi ve skupině dalších slušných a ochotných profesionálů. Od všech spolupracujících řidičů proto očekáváme dodržování následujících pravidel.

Lidé chtějí čisté auto a upraveného řidiče

Řidič Liftago je vždy upravený, čistě a slušně oblečený a dbá na to, aby interiér i exteriér vozidla byl bezpodmínečně čistý. Vůz ani oblečení neobsahuje společensky kontroverzní materiály jako např. vulgarismy, sympatie s politickými a sportovními kluby a skupinami. Všechny vozy jsou striktně nekuřácké a bez zápachu uvnitř vozidla.

Ideální péče o pasažéry

Řidič Liftago vždy pomůže zákazníkovi se zavazadly a starším nebo handicapovaným pasažérům s nástupem a výstupem. Řidič otevře dveře ženě a za tmy nabídne, že počká, dokud nezajde do vchodu. Maximálně se snaží vyhovět během jízdy, např. teplotou ve voze, větráním, hlasitostí hudby atd.

Faktor skvělé komunikace

Setkání začíná vždy jasným pozdravem ze strany řidiče, v telefonickém případě představením sebe a Liftaga. Řidič je vždy slušný a vstřícný. Při jízdě s pasažérem respektuje signály a preference ke komunikaci a nekomentuje negativně osoby,skupiny či dění ve společnosti

Tady řídí profesionálové

Řidič Liftago je profesionál, který jezdí plynule a bezpečně a dodržuje pravidla silničního provozu. Jeho cílem je co nejlepší zkušenost pasažéra, bezpečná přeprava svěřených zásilek a zavazadel a dobré jméno Liftaga, které s logem na svém voze veřejně reprezentuje před zákazníky i v provozu

Absence konfliktů

Řidič neřeší interní věci se zákazníkem, chová se profesionálně a nepoškozuje jméno Liftaga. Zachovává chladnou hlavu a neřeší konflikty se zákazníky nebo veřejností. Předá informace zákaznickému servisu Liftaga, které k tomuto účelu funguje.
Řidič nešíří veřejně nepravdivé nebo neověřené informace o společnosti Liftago.

Garance perfektního svozu a rozvozu

Řidič vyzvedává a doručuje zásilky na místě dle přání zákazníka – např. kancelář nebo byt v patře. Tuto službu řidič aktivně nabízí a ptá se, kde je zákazníkem preferované místo vyzvednutí/doručení. Je odpovědný respektovat instrukce stanovené k jednotlivým partnerům nebo studovat poznámku u zakázky.

Očekáváme poctivost

Očekáváme přirozeně poctivé chování směrem k zákazníkům a Liftagu. Nevěříme na to, že vše musí být vypsané jako zakázané, ale že naši řidiči mají smysl pro to, co je správné a etické. Netolerujeme žádné aktivity na umělé zvýšení výdělků, nebo obohacení.