Pokud něco zapomenete ve voze, můžete se do 24 hodin spojit přímo s řidičem dané jízdy prostřednictvím aplikace. Pokud už uběhlo více než 24 hodin, i tak uděláme maximum pro to, abychom vám ztracenou věc pomohli najít.
Jak postupovat?
1. V aplikaci otevřete menu a přejděte do sekce Podpora.
2. Zvolte možnost Ztracená věc a řiďte se pokyny.
Můžete nám také napsat email – buď jako odpověď na potvrzovací email po jízdě, nebo přímo na adresu service@liftago.com. V emailu prosím uveďte své telefonní číslo (nebo emailovou adresu) a odkud byla jízda objednána.
Během jízdy stačí ve spodní části obrazovky kliknout na možnost Sdílet stav cesty.
Informace o vaší aktuální poloze a průběhu jízdy můžete snadno poslat komukoliv – například přes SMS, WhatsApp nebo jinou komunikační aplikaci.
U Liftaga si cenu určují řidiči sami. Při objednávce taxi v mobilní aplikaci se vám zobrazí nabídky dostupných řidičů – včetně ceny, odhadovaného času příjezdu, hodnocení a typu vozu.
Díky tomu si můžete vybrat řidiče, který vám nejvíce vyhovuje a mít nad podmínkami jízdy plnou kontrolu. Ve webovém rozhraní vybíráte dle typu vozu.
Liftago vždy spolupracovalo pouze s licencovanými řidiči – profesionály, kteří dokonale znají město. Dbáme na pravidelná školení a pečlivě kontrolujeme dodržování našich vysokých standardů stovkami testovacích jízd měsíčně. V Liftagu pojedete vždy kvalitním vozem.
Před každou objednávkou si navíc můžete vybrat z více nabídek řidičů – podle ceny, typu vozu, hodnocení, času příjezdu nebo sympatií.
V aplikaci můžete využít funkci Taxi pro druhou osobu, která vám umožní objednat více vozů najednou.
Jak na to?
Po zadání trasy si v levém dolním rohu můžete vybrat mezi možnostmi Taxi pro mě a Taxi pro druhou osobu. Samostatně můžete objednat více jízd najednou.
Vozy XXL až pro 7 osob jsou momentálně dostupné pouze pro firemní zákazníky. Více informací o firemním účtu najdete [zde].
Ano. Daný kolega či host nemusí mít aplikaci Liftago. Jakmile bude řidič na cestě, zašleme pasažérovi SMS s odkazem na sledování příjezdu vozu, vč. modelu auta, barvy a SPZ.
Ano, letištní vyzvednutí snadno objednáte ve webovém rozhraní. Jakmile vyplníte údaje o pasažérovi, v části Čas vyzvednutí vyberte Později a poté Letištní vyzvednutí. Díky zadanému číslu letu za vás automaticky pohlídáme přílet a řidič na cestujícího počká v příletové hale s cedulkou. Cestující zároveň obdrží SMS (SPZ, kontakt na řidiče, poloha vozu). Taxi můžete objednat i pro svého zaměstnance či firemního hosta.
Pomocí aplikace si snadno objednáte bezpečné taxi nebo spolehlivého kurýra v 15 českých městech. Podívejte se, jaké výhody aplikace Liftago přináší.
Ano, stažení aplikace je pro iOS i Android zdarma. Platíte až v případě využití služeb (např. svezete se taxi, nebo pošlete zásilku).
Ano, bez připojení k internetu není možné poptat jednotlivé služby (taxi, kurýra, ...).
Ano. Můžete využít webovou objednávku, díky které si vůz objednáte během chvilky a bez nutnosti registrace v aplikaci.
Jízdu lze objednat také telefonicky na čísle +420 266 266 000.
Máte firemní účet?
Firmy mají přístup k webové aplikaci, pomocí které lze například z recepce hotelu pohodlně objednat taxi pro zaměstnance nebo hosty – bez potřeby instalace aplikace. O příjezdu vozu informujeme cestujícího pomocí SMS se všemi detaily o jízdě.
Nejčastější příčinou bývá nastavení MO/TO limitů ve vašem internetovém bankovnictví. Tyto limity se vztahují na platby na dálku, například přes uloženou kartu v mobilních aplikacích. Některé banky je oddělují od běžných internetových plateb.
Mezi další možné příčiny selhání platby patří například expirovaná platební karta uložená v aplikaci, karta nahlášená jako ztracená nebo nedostatek prostředků na účtu.
Pokud banka platbu zamítne, bohužel nemáme v systému přístup k přesnému důvodu. Pro více infromací kontaktujte vaši banku či zkontrolujte stav vašeho účtu v internetovém bankovnictví.
Slevový promo kód je potřeba zadat v aplikaci ještě před objednáním jízdy:
1. V aplikaci otevřete menu.
2. V menu vyberte sekci Zadat promo kód.
3. V sekci Sleva zadejte svůj promo kód.
Slevu lze využít pouze při jízdách na osobní profil a při platbě kartou uloženou v aplikaci nebo přes Apple Pay / Google Pay.
Vaši zásilku můžete poslat kurýrem přes Liftago už od 179 Kč. Přesnou cenu vždy uvidíte v aplikaci ještě před odesláním objednávky.
Příjemce obdrží SMS s odhadovaným časem příjezdu kurýra a odkazem na sledování zásilky v reálném čase.
Ano, pro firemní zákazníky máme webové rozhraní, díky kterému je rozesílání dárků rychlé a jednoduché.
Jste firemní partner a potřebujete poradit? Kontaktujte nás: business@liftago.com.
Ano, přesně k tomu služba Liftago Kurýr slouží. Ve větších městech dorazí kurýr průměrně do 5 minut od objednání, v menších do 10. Díky husté síti kurýrů není potřeba nic řešit s předstihem – jakmile potřebujete doručit, stačí objednat a jsme na cestě.
Ano, každá zásilka je u nás automaticky pojištěná do 250 000 Kč.
Aktuální seznam měst, kde působíme, naleznete zde. Na dalším rozšiřování aktivně pracujeme. Pokud máte podnik ve městě, kde služby zatím nenabízíme, neváhejte nám dát vědět: je možné, že spuštění daného města je na spadnutí, nebo nás svou poptávkou popoženete se za vámi vydat.
Za úspěch vás netrestáme: u nás platíte pouze za rozvoz, fixní procento z hodnoty objednávky si neúčtujeme. Rozvozem jsme schopni pokrýt celé město, nevytváříme kolem vašeho podniku umělou zónu pro rozvoz. Restaurace Zdeňka Pohlreicha nebo sítě Ambiente nám však věří zejména pro naši kvalitu: s Liftagem potkáte profesionální, příjemné kurýři, kteří vědí, jak má vypadat skvělá služba.
Liftago si neúčtuje fixní procento z hodnoty objednávky. Za vaše úspěchy vás tak netrestáme. U nás platíte pouze za samotný rozvoz. Na ceně si plácneme předem: ctíme vaši marži, za váš úspěch a cena se odvíjí zejména od polohy restaurace a objemu objednávek. Pro představu, v rámci města se expresní doprava pohybuje v řádu 130 – 200 Kč za rozvoz.
Prakticky nonstop, 24/7. Máme hustou síť kurýrů, proto se na nás můžete spolehnout i v pozdních hodinách.
Možností je hned několik! Pokud máte e-shop od Shoptetu či Shopify, stačí si zdarma aktivovat doplněk Liftago a přepravu poptáte přímo prostřednictvím e-shopu. Dále je možné se připojit k naší přepravní síti pomocí volně dostupného API. K odesílání zásilek můžete využít rovněž naši webovou aplikaci. Ozvěte se nám a společně najdeme ideální řešení pro vás.
Na cenách si individuálně plácneme předem. Ušetříme vám spoustu nákladů: zásilky od vás totiž neputují přes depo, ale rovnou do cílové destinace. Nemusíte je tak nákladně balit, stejně tak prakticky nehrozí jejich poškození při manipulaci. Ceny se odvíjí zejména od polohy výdejny či skladu a objemu zásilek (tzn. kolik a jak často toho odesíláte). V případě hromadného doručování se cena pohybuje jako v případě klasické balíkové přepravy ( ~ 100 Kč/zásilka), v případě expresního doručení zásilky do 60 minut půjde zhruba o dvojnásobek.
Při převzetí zásilky od nás zákazník obdrží SMS s přesným časem doručení a odkazem na živé sledování pohybu zásilky: zákazník tak přesně ví, kdy zásilka dorazí, díky čemuž máme bezkonkurenční míru úspěšnosti doručení a vám odpadají trable s vratkami.
Přepravujeme zásilky i jídlo pro malé i velké, a to včetně špiček ve svých oborech jako je Alza.cz nebo restaurace Zdeňka Pohlreicha. Máme kapacitu pro pokrytí vaší sezony i období Vánoc. Rádi pomůžeme i vám!
Momentálně je ze strany zákazníka podmínkou online platba předem. Na kompatibilitě s dalšími platebními metodami pracujeme!
Rozhodně! Naše síť přepravců je dostatečně hustá na pokrytí vaší sezony i období Vánoc. V tomto na nás spoléhá i Alza.cz. :)
Zřízení i vedení firemního účtu je zdarma. Platíte jen za využité služby, např. taxi jízdy či odeslané zásilky. V případě specifických požadavků a nadstandardních služeb řešíme cenovou nabídku individuálně. Neváhejte nás kontaktovat: business@liftago.com.
Naše služba je založena na vysoké dostupnosti vozů po celý den. Ve větších městech dorazí vůz v průměru do 5 minut od poptání, v menších do 10.
Fakturu za všechny uskutečněné jízdy zasíláme vždy k poslednímu dni v měsíci na email. Součástí je i přehled jízd celé firmy, takže máte nad výdaji plnou kontrolu. Splatnost faktury je 14 dní.
Liftago vždy spolupracovalo pouze s licencovanými řidiči – profesionály, kteří dokonale znají město. Dbáme na pravidelná školení a pečlivě kontrolujeme dodržování našich vysokých standardů stovkami testovacích jízd měsíčně. V Liftagu pojedete vždy kvalitním vozem.
Před každou objednávkou si navíc můžete vybrat z více nabídek řidičů – podle ceny, typu vozu, hodnocení, času příjezdu nebo sympatií.
O jednotlivé účtenky se starat nemusíte. Zaměstnance jednoduše přidáte do firemního účtu a všechny jejich jízdy budou automaticky fakturovány vaší společnosti. Na konci každého měsíce vám zašleme souhrnný přehled všech uskutečněných jízd spolu s fakturou. Výdaje i jednotlivé jízdy tak budete mít plně pod kontrolou, bez zbytečné administrativy.
Ano, s firemním účtem můžete taxi objednat i pro kolegu, hosta nebo jinou osobu. Pasažér nemusí mít mobilní aplikaci Liftago – jakmile bude řidič na cestě, dorazí pasažérovi SMS s odkazem na sledování příjezdu vozu, včetně modelu auta, barvy a SPZ.
Své zaměstnance přidáte v části: Dejte přístup vašemu týmu – Mobilní aplikace. Tím jim umožníte využívat služby Liftaga na účet vaší firmy. Při větším počtu zaměstnanců můžete využít i hromadný import – šablonu najdete přímo v dané sekci.
U každého uživatele lze nastavit nákladové středisko pro lepší přehled o výdajích nebo měsíční limit pro kontrolu útraty.
Pokud chcete některým kolegům umožnit přístup do webového rozhraní, klikněte na Dejte přístup vašemu týmu - Webové rozhraní a přiřaďte jim roli administrátora nebo objednávajícího.
Přehled jízd najdete na hlavní stránce webového rozhraní nebo v sekci Platby a vyúčtování.
Při přihlašování do firemního účtu stačí kliknout na: Zapomenuté heslo.
Na úvodní stránce webového rozhraní klikněte na: Dejte přístup vašemu týmu - Webové rozhraní. Můžete přidat libovolný počet administrátorů i objednatelů.
Tento e-mail nastavíte v sekci Administrace – Údaje o účtu – Email pro faktury a přehledy.
Více e-mailových adres oddělte čárkou.
Přehledy zasíláme v zaheslovaných e-mailech z důvodu GDPR. Pokud příjemce nemá přístup k heslu, najdete ho v sekci Platby a vyúčtování, případně danou osobu přidejte jako administrátora ve webovém rozhraní.
Fakturační údaje, jako je název společnosti, adresa nebo IČO, upravíte v sekci Administrace – Platby a vyúčtování.
Nejprve požádejte administrátora o odebrání z původní společnosti skrze webové rozhraní. Administrátor v nové společnosti vás poté může stejným způsobem přidat pod nový firemní účet.
Zkuste si obnovit vaše heslo na stránce: Zapomenuté heslo. Pokud se vám to i nadále nedaří, ozvěte se na: service@liftago.com.
XXL vůz až pro 7 osob si můžete objednat přes webové rozhraní vašeho firemního účtu.
Službu lze také předobjednat na přesný čas – vyzvednutí je možné nejdříve za 16 hodin od objednání.
Potřebujete přistavit XXL vůz na letiště s vyzvednutím cestujících v příletové hale? Ozvěte na nám na business@liftago.cz a my pro vás službu zajistíme.
Liftago je plátcem DPH, takže vystavuje fakturu s DPH. Částka se v mobilní aplikaci zobrazuje bez DPH pro firemní zákazníky stejně jako pro soukromé zákazníky. Firemním zákazníkům se DPH následně připočítává k měsíční faktuře nebo každé platbě.
Je potřeba v administraci aktualizovat svoji platební kartu. Částku za nestržené platby se automaticky strhnou v následujících dnech.
Změnu mezi fakturací a platbou na kartu můžete provést v sekci Administrace - Platby a vyúčtování.
Přeplatky vracíme automaticky jednou za tři týdny. Pokud potřebujete vrácení dříve, kontaktujte prosím náš finanční tým na adrese: purchasing@liftago.com.
Ano, v Liftagu můžete cestovat i s dětmi v autosedačce. Stačí při objednávce zadat trasu a poté vybrat možnost Kids.
Tato služba je aktuálně dostupná pouze v Praze, ale pracujeme na jejím rozšíření i do dalších měst.
V aplikaci si můžete objednat jízdu Liftagem dopředu – stačí zadat adresu vyzvednutí a cílovou destinaci a poté kliknout na ikonu kalendáře v pravém dolním rohu obrazovky. Předobjednávky jsou aktuálně dostupné v Praze a Brně pro trasy delší než 3 km.
Pro objednání zásilek slouží úplně stejné rozhraní jako pro objednání taxi. Na webu překlikáváte v horní části obrazovky mezi tlačítky Taxi a Zásilky a v aplikaci naopak v dolní liště můžete zvolit ikonu Kurýr.
Pro vyřízení reklamace nás prosím kontaktujte: service@liftago.com a uveďte číslo jízdy, datum a důvod reklamace. Náš tým ji vyřídí co nejdříve.
V objednávkovém formuláři u cílové adresy můžete přidat zastávky, které v jízdě mohou sloužit pro krátké zastavení či vysazení pasažéra.
Pokud si přejete svézt více osob na jedno místo, využijte možnost přidat vyzvednutí a u každého vyzvednutí uveďte kontaktní údaje. Všechny osoby informujeme o objednávce a průběhu jízdy formou SMS.
Ano. V rámci našich služeb nabízíme také možnost, kdy vám řidič odveze váš vůz. Detail této služby najdete [zde].
V objednávce zásilky vyberte mód tam a zpět. Uveďte informaci o vyzvednutí, která zároveň poslouží jako adresa pro vrácení. A informaci o cílové adrese, z které se řidič bude vracet na místo vyzvednutí.
Pokud na svém zařízení evidujete jakoukoliv technickou závadu spojenou s chodem aplikace Liftago Driver, doporučujeme restartovat telefon, a pokud i toto nepomůže, zkontrolujte si prosím nejdříve, zda máte nejaktuálnější verzi aplikace. Pokud ne, aktualizujte ji. Pokud ano, proveďte prosím reinstalaci aplikace (odstraňte stávající a opět nainstalujte, po přihlášení nepřijdete o žádná data). Pokud i poté bude problém stále přetrvávat, prosíme, kontaktujte nás.
Jak nám chyby hlásit?
V aplikaci Liftago Driver s v sekci Podpora a zprávy vyberte možnost Hlášení problému s aplikací. Následně se vám otevře možnost napsat textovou zprávu.
Do zprávy napište:
- časovou souvislost (od kdy nefunguje, zda neustále, přerušovaně nebo to bylo jednou a před týdnem, atp.)
- popište, co se přesně děje (jakou akci děláte, která se nedaří, co se Vám zobrazuje, jaký postup vede k chybě)
- pošlete snímek obrazovky (pokud je chyba grafická nebo těžko vysvětlitelná)
Ač se opravdu snažíme, víme, že aplikace není dokonalá. Za nahlašování technických chyb či jiných zpětných vazeb k aplikaci, velmi děkujeme. Jedině takto ji můžeme neustále zdokonalovat.
Změna dokumentace (žlutá karta, řidičský průkaz, občanský průkaz, profilová fotografie):
Veškeré změny dokumentů můžete zaslat přes aplikaci Liftago Driver. V sekci Podpora a zprávy vyberte možnost Napsat podpoře. Do zprávy napište váš požadavek na změnu určitého dokumentu. Konkrétně pak, fotografii žluté karty, fotografii obou stran řidičského průkazu, fotografii obou stran občanského průkazu apod.
Změna fakturačních údajů a čísla účtu:
Změnu fakturačních údajů provedete v aplikace Liftago Driver pod vaším profilem.
Změna vozu:
V aplikaci v centru podpory zvolte Žádost o změnu vozu. Následně budete přesměrování do formuláře, kde bude nutné vyplnit značku vozu, model, rok výroby, typ karoserie, registrační značku, barvu, pohon vozu a počet sedadel. Dále pak bude potřeba nahrát fotografii vozu, foto interiéru, fotografii evidence vozidel taxi a fotografii obou stran malého technického průkazu.
Změna hesla:
Odhlaste se z aplikace, na přihlašovací stránce zvolte Přihlášení, následně vyberte Zapomenuté heslo. Aplikace vás přesměruje na internetový prohlížeč, kam zadáte vaši e-mailovou adresu, na kterou vám přijde e-mail s odkazem pro změnu hesla.
Změna platby na konci jízdy není možná.
Poplatky se počítají z celkové částky bez spropitného a provizí třetích stran. Aktuální výši poplatků pro Vaše město naleznete zde.
Spropitné zůstává v plné výši řidičům a to i z bezkontaktních plateb. Celkovou výši spropitného naleznete v aplikaci a také každý týden v přehledu řidiče. Odkaz na přehled zde.
Akceptace je procentuální podíl poptávek, na které reagujete nabídkou a je počítána ze všech poptávek, které obdržíte. Pokud zakázku nevyhrajete, ale dali jste nabídku, je vám stále přičtena do akceptace.. Pokud zakázka zmizí před limitem, vaše akceptace se nesnižuje. Aktuální požadovanou výši týdenní akceptace naleznete zde.
Aktuální přehled Vaší akceptace vidíte v aplikaci.
V případě, že u sebe pasažér nemá hotovost, či selže platba kartou na terminál ve voze, můžete využít QR kódu v aplikaci, který přesměruje platbu přímo na Váš účet. Doporučujeme si před odchodem zákazníka zkontrolovat, že platba přišla. Případně je možné zákazníka dopravit k nejbližšímu bankomatu.
Pokud s Vámi pasažér nebude spolupracovat, doporučujeme zavolat Policii ČR a následně zákaznickou podporu, která ovšem nemá pravomoc od pasažéra peníze vymáhat. Můžeme ho pouze vyzvat k zaplacení přímo na Váš účet.
Pokud jsou splněny podmínky, tedy 5 min čekání a 2 zavolání zákazníkovi, poplatek se Vám nezaúčtuje. V případě, že Vám poplatek byl zaúčtován neoprávněně, kontaktujte zákaznický servis.
Nové magnety si můžete zakoupit na e-shopu brandingshop.cz po kliknutí na tento odkaz.
Tyto situace nastávají velmi zřídka. Pokud však nastane, zkuste vyřešit situaci následovně:
- Ke každé jízdě s požadavkem platebního terminálu generujeme v aplikaci Liftago Driver i QR kód. Pokud váš terminál nefunguje, nebo jej nemáte, využijte platby přes QR kód. Doporučujeme si udělat kontrolu příchozí platby v bankovní aplikaci.
- Pokud první možnost nebude možná, zeptejte, zdali nemá u sebe hotovost.
- Pokud hotovost mít nebude, zavezte ho k nejbližšímu bankomatu, kde si bude moci peníze vybrat a hotově zaplatit.
Poplatek za vjezd na letiště je tzv. vedlejší řidičský náklad, který nesmíte po zákazníkovi požadovat. Doporučujeme na letiště jezdit za vyšší tarif.
Při dobírce se transakce realizuje na účet Liftaga a vám se tak nenavyšuje zdanitelný příjem, ani není potřeba následně cokoliv účetně a transakčně řešit. Vše je nastaveno na Liftago a vy máte příjem jen za jízdu jako takovou, na což jste zvyklí a kromě pár kliků navíc během transakce nic navíc dělat nemusíte.
Pokud na svém zařízení evidujete jakoukoliv technickou závadu spojenou s chodem aplikace Liftago Driver, doporučujeme restartovat telefon, a pokud i toto nepomůže, zkontrolujte si prosím nejdříve, zda máte nejaktuálnější verzi aplikace. Pokud ne, aktualizujte ji. Pokud ano, proveďte prosím reinstalaci aplikace (odstraňte stávající a opět nainstalujte, po přihlášení nepřijdete o žádná data). Pokud i poté bude problém stále přetrvávat, prosíme, kontaktujte nás.
Jak nám chyby hlásit?
V aplikaci Liftago Driver s v sekci Podpora a zprávy vyberte možnost Hlášení problému s aplikací. Následně se vám otevře možnost napsat textovou zprávu.
Do zprávy napište:
- časovou souvislost (od kdy nefunguje, zda neustále, přerušovaně nebo to bylo jednou a před týdnem, atp.)
- popište, co se přesně děje (jakou akci děláte, která se nedaří, co se Vám zobrazuje, jaký postup vede k chybě)
- pošlete snímek obrazovky (pokud je chyba grafická nebo těžko vysvětlitelná)
Ač se opravdu snažíme, víme, že aplikace není dokonalá. Za nahlašování technických chyb či jiných zpětných vazeb k aplikaci, velmi děkujeme. Jedině takto ji můžeme neustále zdokonalovat.
Ano, automatizovaně a bezplatně za vás hlídáme přílety dle zadaného čísla letu v objednávce. Ve webovém rozhraní zadejte jako místo vyzvednutí Letiště Václava Havla a vyplňte cílovou destinaci. Při výběru času klikněte na později a pod časem vyzvednutí vyplňte číslo letu. Řidič počká na cestujícího s cedulkou a vyzvedne jej v příletové hale.
Chceme být služba pro nejlepší zákazníky i řidiče. Proto máme například tato opatření:
- Všechny řidiče si pečlivě vybíráme, školíme a v prověřujeme. Následně v průběhu času sledujeme, jak si u zákazníků vedou.
- Řidiči dostávají od našich zákazníků pravidelně vysoká hodnocení. Průměr je 4,97 hvězdiček.
- Jen v Liftagu si vybíráte řidiče předem v aukci, a to podle hodnocení, doby příjezdu, typu vozu, ceny, jména nebo třeba fotografie.
- Zpětná vazba je anonymní a řidičům můžete udělovat nejen hodnocení, ale i popsat průběh jízdy.
- V Liftagu máme kodex řidiče a dbáme na jeho dodržování. Jedná se o soubor klíčových pravidel, přes která Liftago nejede. Od dodržování dopravních předpisů až po dokonalou péči o zákazníky.
- Už řadu let máme anonymizované hovory mezi řidiči a zákazníky – tím chráníme obě strany.
- Máme aktivní zákaznickou podporu, na kterou se můžete kdykoliv obrátit v aplikaci nebo na service@liftago.com.
Všude, kde momentálně jezdíme, tedy ve více než 20 městech po celé České republice a na Slovensku. Jejich přehled najdete tady.
Ano, v aplikaci si můžete vybrat rovnou z několika možností. Pokud preferujete prémiové vozy, klikněte na kategorii Premium. Eco vám poptá primárně elektromobily a hybridy a po kliknutí na Kids objednáte jednoduše vůz s univerzální dětskou autosedačkou a podsedákem.
Zásilky můžete posílat (nebo si nechat přivézt) jednoduše v mobilní aplikaci. Můžete si vybrat expresní doručení za pár minut nebo kurýra na konkrétní časové okno, kdy si vybíráte ze tří časových rozmezí.
Liftago je česká firma a většina řidičů je českého původu. Zároveň máme aktivní českou zákaznickou podporu, která je vám k dispozici přímo v aplikaci nebo na service@liftago.com.
Odvoz vozu si objednáte přes aplikaci Liftago, kde zadáte svou polohu a cíl. Řidič dorazí, převezme váš vůz, a přiveze vás i váš vůz bezpečně na požadované místo.
Vaše auto odveze profesionální a prověřený řidič Liftaga, který mluví česky, musel projít přísným přijímacím procesem a řídí se kodexem řidiče.
Cena se odvíjí od vzdálenosti a času cesty. Přesnou kalkulaci zjistíte při zadávání objednávky v aplikaci nebo na webu.
Ano, služba je navržena tak, že se můžete pohodlně vézt ve svém voze společně s řidičem.
Služba Odvoz vozu je k dispozici i na delší trasy. Doporučujeme si ji však objednat s předstihem, abychom mohli zajistit dostupnost řidiče.
Ne, Liftago si jednoduše objednáte i přes web na order.liftago.com nebo na telefonním čísle +420 266 266 000. Aplikace vám však přináší spoustu výhod:
– Taxi, kurýra nebo službu odvoz vozu si objednáte na pár kliknutí.
– Můžete si ukládat vaše oblíbené destinace a máte přehled o všech vašich jízdách.
– Sedli jste si s řidičem? V aplikaci si ho můžete přidat mezi vaše oblíbené.
– Máte přístup ke slevám, jako je například odměna za doporučení přátel.
Více o naší aplikaci najdete na: https://www.liftago.cz/aplikace
V aplikaci je aktuálně možné posílat balíčky pouze jednotlivě. Pokud potřebujete odeslat více zásilek najednou, tuto možnost mají firemní zákazníci přes webové rozhraní.
Platba na fakturu za určité období je dostupná pro firemní zákazníky. V ostatních případech lze za službu zaplatit přímo v aplikaci, a to platební kartou, přes Apple Pay nebo Google Pay. Zaplatit můžete také hotově u řidiče.
Taxi na letiště i zpět
Odvoz na letiště nonstop
Ať už odlétáte brzy ráno, nebo se vracíte pozdě v noci, můžete se na nás spolehnout.
Vyzvednutí podle čísla letu
Zadejte v aplikaci číslo svého letu a řidič na vás bude čekat s přistaveným vozem.
Taxi z letiště na hlavní nádraží
Přiletěli jste do Prahy a míříte na hlavní nádraží? Vyrazte rovnou z příletové haly.

Pohodlná doprava na letiště

Přeprava na letiště s dětmi
Využijte bezpečné vozy s dětskou autosedačkou a podsedákem.
Firemní transfer z letiště
Zajišťujeme pohodlnou a efektivní letištní přepravu pro vaše klienty i zaměstnance.
Letištní taxi pro více osob
Komfortní odvoz z letiště až pro 7 osob s dostatkem místa i pro velká zavazadla.
Transfer z letiště podle čísla letu
Jak předobjednat vůz s návazností na číslo letu?

Doprava z letiště na hlavní nádraží
Přiletěli jste do Prahy a míříte na hlavní nádraží? Vyrazte rovnou z příletové haly – bez přestupů, zbytečného čekání a s jistotou, že víte, kdo vás poveze.