Časté dotazy
Ano, děti mohou v rámci služby Liftago Kids cestovat samy bez doprovodu rodičů. Řidiči jsou na tuto situaci připraveni a proškoleni tak, aby se vaše dítě cítilo během jízdy v bezpečí.
V rámci jedné jízdy je možné přepravit 2 děti. Každý řidič vozu Kids je vybavený podsedákem a autosedačkou.
Pomocí aplikace si snadno přivoláte spolehlivé taxi nebo kurýra ve většině českých krajských měst a slovenské Bratislavě.
Liftago vždy spolupracovalo pouze s licencovanými řidiči. Jsou to profesionálové, kteří se ve městě vyznají. Navíc prochází školením a neustále hlídáme jejich dodržování nastavených standardů. Před každou objednávkou si můžete vybrat z více nabídek dle kategorie vozu či hodnocení řidiče a času dojezdu.
Odvoz vozu si objednáte přes aplikaci Liftago, kde zadáte svou polohu a cíl. Řidič dorazí, převezme váš vůz, a přiveze vás i váš vůz bezpečně na požadované místo.
Ano, stažení aplikace je pro iOS i Android zdarma. Platíte až v případě využití služeb (např. svezete se taxi, pošlete zásilku).
Ano. Daný kolega či host nemusí mít aplikaci Liftago. Jakmile bude řidič na cestě, zašleme pasažérovi SMS s odkazem na sledování příjezdu vozu, vč. modelu auta, barvy a SPZ.
Vaše auto odveze profesionální a prověřený řidič Liftaga, který mluví česky, musel projít přísným přijímacím procesem a řídí se kodexem řidiče.
Slevový promokód je nutné zadat v aplikaci ještě před objednáním jízdy. Kód se zadává v aplikaci v menu Platby (políčko Zadejte promokód) a dá se využít jen na jízdy na osobní profil při platbě kartou uloženou v aplikaci.
Ano, službu si můžete pohodlně předobjednat v aplikaci. Řidič přijede v předem zvolený čas.
Nejčastější příčinou je dle našich dat nastavení MO/TO limitů – vzdálené platby bez CVV kódu. Typicky jde o platby prováděné přes platební kartu uloženou v mobilních aplikacích, které některé banky oddělují od klasických internetových plateb. Aby platba proběhla v pořádku, je třeba zkontrolovat nastavení MO/TO limitů v internetovém bankovnictví, případně kontaktovat banku.
Mezi další příčiny selhání platby může patřit již expirovaná karta zadaná v aplikaci, karta v bance nahlášená jako ztracená nebo nedostatek hotovosti na účtu. Pokud banka zamítne platbu, bohužel v systému nevidíme, jaký z těchto důvodů byl za zamítnutím platby. Pro více informací je potřeba kontaktovat vaši banku. Případně nás můžete kontaktovat.
Cena se odvíjí od vzdálenosti a času cesty. Přesnou kalkulaci zjistíte při zadávání objednávky v aplikaci nebo na webu.
Bohužel, k poptání taxi či kurýra je třeba mít nainstalovanou mobilní aplikaci Liftago.
Pokud však pro vás ze svého telefonu jiná osoba objedná např. taxi, pochopitelně do něj můžete nastoupit. :)
Výjimku z pravidla představuje náš firemní účet. Firmy mají příštup k webové aplikaci, pomocí níž např. z recepce mohou objednat taxi pro zaměstnance či hosty, aniž by tyto osoby musely mít aplikaci Liftago: o blížícím taxíku či kurýrovi jim zašleme SMS s dalšími informacemi.
Ano, služba je navržena tak, že se můžete pohodlně vézt ve svém voze společně s řidičem.
Ano, bez připojení k internetu není možné poptat jednotlivé služby (taxi, kurýra, ...).
Služba Odvoz vozu je k dispozici i na delší trasy. Doporučujeme si ji však objednat s předstihem, abychom mohli zajistit dostupnost řidiče.