Časté dotazy

Speciální požadavky

Pasažér si může při objednávce vybrat několik speciálních požadavků ke své jízdě. Např. Tichá jízda, kdy zákazník chce mít voze klid, to znamená, abyste vypli rádio a nesnažili se s pasažérem konverzovat. Svůj požadavek pak může specifikovat i pomocí poznámky. Speciální požadavky i poznámku naleznete v jízdě po vytažení spodního panelu.

Veškeré typy požadavků naleznete níže:

Co znamená speciální požadavek v jízdě?
Jak si objednám Liftago Eco?

V aplikaci stačí zadat cílovou adresu a v dalším kroku vybrat vůz z nabídky Eco. Liftago Eco si můžete objednat v Praze a Brně.

Jak si objednám Liftago Eco?
Kde si mohu objednat ekologický vůz?

Ekologické vozy si aktuálně můžete objednat v Praze a Brně. Při zadávání objednávky v aplikaci stačí zvolit kategorii Eco.

Kde si mohu objednat ekologický vůz?
Jaké ekologické vozy nabízíte?

Nabízíme vozy s hybridním i plně elektrickým pohonem. Konkrétní typ závisí na aktuální dostupnosti. Vůz i řidiče si vždy vybíráte při objednávce vy.

Jaké ekologické vozy nabízíte?
Máte v nabídce i jiné speciální nebo nadstandardní služby?

Ano, kromě běžné taxi přepravy nabízíme službu odvoz vozu, možnost objednat XXL vozy až pro pro 7 cestujících, vozy Kids s dětskou autosedačkou, ekologické vozy, vyzvednutí na letišti na základě čísla letu a také kurýrní služby.

Pokud máte zájem o více informací ohledně prémiových vozů, neváhejte nás kontaktovat na service@liftago.com.

Máte v nabídce i jiné speciální nebo nadstandardní služby?
Kde si mohu objednat Premium vůz?

Premium vozy si aktuálně můžete objednat v Praze a  Brně. Při zadávání objednávky v aplikaci stačí zvolit kategorii Premium.

Kde si mohu objednat Premium vůz?
Jak si objednám Liftago Premium?

V aplikaci stačí zadat cílovou adresu a v dalším kroku vybrat vůz z nabídky Premium. Premiové vozy si můžete objednat v Praze a Brně.

Jak si objednám Liftago Premium?
V čem se odlišuje služba Premium od běžné jízdy?

Služba Premium nabízí výběr speciálních vozů, které splňují vyšší standardy kvality. Řidiči v rámci Premium patří mezi ty s nejvyšším hodnocením a dodržují dress code.

V čem se odlišuje služba Premium od běžné jízdy?
Jaké vozy nabízí Liftago v rámci Premium služby?

Služba Premium nabízí kvalitnější a komfortnější vozy pro speciální příležitosti, které splňují vyšší standardy jak z hlediska výběru vozidel, tak i celkového zážitku z jízdy. Jedná se o nové modely vozů vyšších tříd.

Jaké vozy nabízí Liftago v rámci Premium služby?
Jaké služby Liftago nabízí?

Liftago zajišťuje bezpečnou a spolehlivou taxi přepravu osob i kurýrní služby pro doručování zásilek. Navíc můžete využít službu odvoz vozu, kterou najdete přímo v aplikaci.

Jaké služby Liftago nabízí?
Ve kterých městech jezdí Liftago?

Liftago je momentálně dostupné v 15 městech po celé České republice. Přehled našeho pokrytí najdete na stránce Kde jezdíme.

Ve kterých městech jezdí Liftago?
Lze v taxi platit kartou?

Nejjednodušší způsob platby je kartou, kterou si přidáte v aplikaci v sekci Platební údaje. Platit můžete také přes Apple Pay, Google Pay nebo hotově.

Pokud využíváte Liftago jako firemní zákazník, můžete platit i na fakturu.

Lze v taxi platit kartou?
Jak objednat taxi předem?

V Praze a Brně si můžete Liftago objednat i s předstihem – na konkrétní datum a čas. Stačí v aplikaci zadat trasu a poté v pravém dolním rohu zvolit ikonu kalendáře pro nastavení předobjednávky.

Ve všech ostatních městech je aktuálně možné objednat jízdu až 15 minut předem.

Jak objednat taxi předem?
Je možné si kurýra objednat na konkrétní datum a čas?

Ano, v Praze a Brně si můžete při objednání kurýra vybrat jeden ze tří časových slotů pro doručení – buď ještě v daný den, nebo následující.

V ostatních městech je momentálně dostupná pouze expresní služba s okamžitým vyzvednutím a doručením.

Je možné si kurýra objednat na konkrétní datum a čas?
Ve kterých městěch je služba Liftago Kurýr dostupná?

Kurýrní služby od Liftaga jsou momentálně dostupné ve 15 městech po celé České republice. Celý přehled najdete na stránce Kde jezdíme.

Ve kterých městech je služba Liftago Kurýr dostupná?
Jak zabalit zásilku? (osobni)

V Liftagu to jde i bez krabic a pásky. Vše jednoduše předáte kurýrovi – ten se postará o bezstarostné doručení zásilky příjemci.

Jak zabalit zásilku?
Je zásilka pojištěná? (osobni)

Ano, každá zásilka je u nás automaticky pojištěná do 250 000 Kč.

Je zásilka pojištěná?
Jaké může mít balík rozměry?

Přepravujeme zásilky v rozměrech 55 × 45 × 25 cm a hmotnosti 15 kg. Služba je ideální pro menší expresní zásilky, smlouvy či obálky.

Jaké může mít balík rozměry?
Jak poslat balík?

Zásilku můžete poslat jednoduše přes aplikaci Liftago. Firemní zákazníci mohou také k odeslání využít webovou objednávku. Kurýr zásilku vyzvedne a doručí příjemci – funguje to stejně snadno jako běžná jízda taxíkem.

Jak poslat balík?
Co je kurýr?

Kurýr je služba pro rychlé a spolehlivé doručení zásilek – ať už potřebujete doručení co nejdříve, nebo na přesný čas. Objednávku vyřídíte snadno přes aplikaci, bez zbytečného čekání a s jistotou, že zásilka dorazí bezpečně a včas.

Co je kurýr?
Mohu si objednat taxi na letiště nebo z něj i bez aplikace?

Ano, Liftago si můžete snadno objednat také přes web na order.liftago.com nebo na telefonním čísle +420 266 266 000.

Mohu si objednat taxi na letiště nebo z něj i bez aplikace?
Potřebuji objednat letištní vyzvednutí pro někoho jiného. Jak na to?

V aplikaci jednoduše objednáte taxi i pro druhou osobu. Cestující nemusí mít aplikaci Liftago – jakmile je řidič na cestě, přijde mu SMS s odkazem na sledování vozu, včetně modelu, barvy a SPZ.

Pokud chcete, aby řidič přizpůsobil příjezd na letiště času příletu, stačí při objednávce zadat číslo letu. Řidič sleduje let v reálném čase a dorazí přesně ve chvíli, kdy daná osoba přistane – i v případě zpoždění.

Jak na to?
1. Otevřete aplikaci Liftago.
2. Zadejte trasu z Letiště Václava Havla do cílové destinace.
3. V pravém dolním rohu vyberte možnost Předobjednávka.
4. V sekci Čas vyzvednutí zvolte Po příletu a zadejte číslo letu.
5. Po příletu bude řidič čekat na místě.

Potřebuji objednat letištní vyzvednutí pro někoho jiného. Jak na to?
Můžu si na cestu z letiště nebo na něj objednat Liftago s dětskou sedačkou?

Ano, v Praze při objednávce zvolte vůz Kids, který je vybaven dětskou autosedačkou do 36 kg a podsedákem.

Můžu si na cestu z letiště nebo na něj objednat Liftago s dětskou sedačkou?
Mám více zavazadel. Můžu si i tak objednat Liftago?

Stačí dát řidiči vědět předem – v aplikaci po zadání adresy otevřete sekci Požadavky a vyberte možnost Větší zavazadlo. Pokud vezete víc kufrů, než se vejde do běžného vozu, doporučujeme Liftago XXL. Svezeme až 7 cestujících i větší množství nadměrných zavazadel.

Mám více zavazadel. Můžu si i tak objednat Liftago?
Potřebuji na letiště nebo z něj odvézt více osob najednou. Jak to zařídit?

Zvolte Liftago XXL – pohodlně svezeme až 7 cestujících i s většími zavazadly.

V aplikaci můžete také využít funkci Taxi pro druhou osobu a objednat více vozů najednou. S hromadnou objednávkou vám navíc ráda pomůže naše zákaznická podpora – kontaktujte nás na čísle +420 266 266 000 nebo e‑mailem na service@liftago.cz.

Potřebuji na letiště nebo z něj odvézt více osob najednou. Jak to zařídit?
Může mě řidič nebo řidička vyzvednout přímo v letištní hale?

Tato služba je momentálně dostupná pouze pro firemní zákazníky.

Může mě řidič nebo řidička vyzvednout přímo v letištní hale?
Objednal/a jsem si Liftago podle čísla letu. Co když se let zpozdí?

Žádný problém – řidič je informován o vašem letu v reálném čase. Pokud dojde ke zpoždění, automaticky upravíme čas příjezdu na letiště tak, aby na vás čekal ve správnou chvíli.

Objednal/a jsem si Liftago podle čísla letu. Co když se let zpozdí?
Jak probíhá vyzvednutí na letišti podle čísla letu?

Při objednávce jednoduše zadáte číslo svého letu a my zařídíme zbytek. Řidič sleduje přílet v reálném čase, takže dorazí přesně tehdy, kdy přistanete – i v případě zpoždění.

Jak na to?
1. Otevřete aplikaci Liftago.
2. Zadejte trasu z Letiště Václava Havla do cílové destinace.
3. V pravém dolním rohu vyberte možnost Předobjednávka.
4. V sekci Čas vyzvednutí zvolte Po příletu a zadejte číslo letu.
5. Po přistání na vás bude řidič čekat na zvoleném místě.

Jak probíhá vyzvednutí na letišti podle čísla letu?
Mohu si objednat Odvoz vozu a poslat vůz bez toho, abych jel/a s ním?

Ano, je to možné. Stačí řidiči předem poskytnout detailní instrukce k předání vozu v cílové destinaci a uvést zodpovědnou osobu, která ho převezme. Díky službě Odvoz vozu tak můžete nechat svůj vůz odvézt například do servisu.

Mohu si objednat Odvoz vozu a poslat vůz bez toho, abych jel/a s ním?
Je služba Odvoz vozu dostupná i v noci a o svátcích?

Ano, službu Odvoz vozu si můžete objednat nonstop, tedy i v noci a o svátcích.

Je služba Odvoz vozu dostupná i v noci a o svátcích?
Jak dlouho trvá, než pro mě přijede vůz a jak funguje dostupnost řidičů?

Naše služba je založena na vysoké dostupnosti vozů po celý den. Ve větších městech dorazí vůz v průměru do 5 minut od poptání, v menších do 10.

Jak dlouho trvá, než pro mě přijede vůz a jak funguje dostupnost řidičů?
Jak můžeme získat vlastní promo kód, kterým bychom přispěli našim hostům na jízdu do určité částky?

Napište nám vaši představu na business@liftago.com, spojíme se s vámi pro zbylé detaily (počet využití, datum, znění promo kódu, platba).

Jak můžeme získat vlastní promo kód, kterým bychom přispěli našim hostům na jízdu do určité částky?
Potřebujeme realizovat přepravu na delší vzdálenost, například z Prahy do Českého Krumlova, jak vůz objednáme?

Přepravu na delší vzdálenost pro vás rádi zajistíme v rámci firemního účtu. Stačí nám zaslat trasu, datum a požadovaný typ vozu na e-mail: business@liftago.com. Ozveme se vám zpět, co nejdříve.

Potřebujeme realizovat přepravu na delší vzdálenost, například z Prahy do Českého Krumlova, jak vůz objednáme?
Jak si objednat jízdu s více zastávkami, při kterých řidič počká?

Kalkulaci pro hodinovou jízdu vám rádi připravíme v rámci firemního účtu. Stačí poslat naplánované trasy, časy a preferovaný typ vozu na business@liftago.com – obratem vám zašleme cenovou kalkulaci a jízdu následně předobjednáme.

Jak si objednat jízdu s více zastávkami, při kterých řidič počká?
Chystáme firemní akci, umíte zajistit taxi pro více osob najednou? A mohou si hosté taxi objednávat sami?

Jistě. Pro vaši událost můžeme vytvořit unikátní QR kód přes který si hosté mohou objednat jízdu pohodlně bez nutnosti stahovat si mobilní aplikaci Liftago. Stačí QR kód naskenovat, zadat trasu, vybrat platební metodu, a my přistavíme vůz.

Chystáme firemní akci, umíte zajistit taxi pro více osob najednou? A mohou si hosté taxi objednávat sami?
Lze objednat taxi s dětskou autosedačkou? (firemní)

Ano, v Liftagu můžete cestovat ve vozech s dětskou autosedačkou. V objednávce nejprve zadejte vaši trasu a poté vyberte Kids.

Lze objednat taxi s dětskou autosedačkou?
Zajišťujete i odvoz vozidla (želvy)? (firemní)

Ano. V rámci našich služeb nabízíme také možnost, kdy vám řidič odveze váš vůz.

Zajišťujete i odvoz vozidla (želvy)?
Umíte nastavit fixní trasy i ceny?

Pro nastavení fixních tras a cen se na nás neváhejte obrátit: business@liftago.com

Umíte nastavit fixní trasy i ceny?
Nabízíte letištní transfery s vyzvednutím v příletové hale?

Ano, letištní vyzvednutí snadno objednáte ve webovém rozhraní. Jakmile vyplníte údaje o pasažérovi, v části Čas vyzvednutí vyberte Později a poté Letištní vyzvednutí. Díky zadanému číslu letu za vás automaticky pohlídáme přílet a řidič na cestujícího počká v příletové hale s cedulkou. Cestující zároveň obdrží SMS (SPZ, kontakt na řidiče, poloha vozu).

Nabízíte letištní transfery s vyzvednutím v příletové hale?
Mohou si hosté objednat taxi sami?

Pro váš hotel můžeme vytvořit unikátní QR kód přes který si hosté mohou objednat jízdu pohodlně bez nutnosti stahovat si mobilní aplikaci Liftago. Stačí QR kód naskenovat, zadat trasu, vybrat platební metodu, a my přistavíme vůz.

Mohou si hosté objednat taxi sami?
Jakým způsobem se služby objednávají?

Taxi či kurýra snadno objednáte z webového rozhraní, do kterého máte díky firemnímu účtu automaticky přístup. Stačí vyplnit jméno cestujícího, trasu a způsob platby. My pošleme cestujícímu SMS s informacemi (SPZ, kontakt na řidiče, poloha vozu) a poté přistavíme vůz.

Jakým způsobem se služby objednávají?
Jak navázat hotelovou spolupráci s Liftagem?

Firemní účet snadno založíte tady. Rádi se vám poté ozveme pro proškolení vaší recepce a nastavení nejčastějších tras.

Jak navázat hotelovou spolupráci s Liftagem?
Chtěl/a bych poslat zásilku a hned s ní poslat řidiče zpět ke mně, lze to? (firemní)

V objednávce zásilky vyberte: Tam a zpět. Uveďte informaci o vyzvednutí, která zároveň poslouží jako adresa pro vrácení. A informaci o cílové adrese, z které se řidič bude vracet na místo vyzvednutí.

Chtěl/a bych poslat zásilku a hned s ní poslat řidiče zpět ke mně, lze to?
Potřebujeme rozeslat více zásilek najednou, nabízí Liftago takovou možnost?(firemní)

Ano, pro firemní zákazníky máme k dispozici webové rozhraní, které umožňuje snadné a rychlé odeslání více zásilek najednou.

Jste-li firemní partner a nevíte, jak na to, neváhejte nás kontaktovat: business@liftago.com.

Potřebujeme rozeslat více zásilek najednou, nabízí Liftago takovou možnost?
Jak mám zásilku zabalit? (firemní)

V Liftagu to jde i bez krabic a pásky. Vše jednoduše předáte kurýrovi – ten se postará o rychlé doručení zásilky příjemci.

Jak mám zásilku zabalit?
Je zásilka pojištěná? (firemní)

Ano, každá zásilka je u nás automaticky pojištěná do 250 000 Kč.

Je zásilka pojištěná?
Jaké jsou rozměry pro přepravu zásilky? (firemní)

Přepravujeme zásilky v rozměrech 55 × 45 × 25 cm a hmotnosti 15 kg. Ideální pro menší expresní zásilky, smlouvy či obálky.

Jaké jsou rozměry pro přepravu zásilky?
Potřebuji přepravit zásilku, jak to udělat? (firemní)

Pro objednání zásilek slouží stejné webové rozhraní jako pro objednání taxi. Na webu překlikáváte v horní části obrazovky mezi Taxi a Zásilky. V mobilní aplikaci naopak v dolní liště můžete zvolit ikonu Kurýr.

Potřebuji přepravit zásilku, jak to udělat?
Zapomněl/a jsem něco ve voze. (firemní)

Kolegové na partnerské lince vám rychle pomohou: +420 266 266 266.

Zapomněl/a jsem něco ve voze.
Jak objednat taxi s více zastávkami?

V objednávce taxi můžete u cílové adresy přidat zastávky, které v jízdě slouží pro krátké zastavení či vysazení.

Pokud si přejete svézt více osob na jedno místo, využijte možnost Přidat vyzvednutí a u každého vyzvednutí uveďte kontaktní údaje. Všechny osoby informujeme o objednávce a průběhu jízdy formou SMS.

Jak objednat taxi s více zastávkami?
Lze objednat přepravu více osob najednou?

Ano, můžete si objednat XXL vůz až pro 7 osob. Současně je možné v mobilní aplikaci nebo webovém rozhraní firemního účtu objednat více vozů najednou.

XXL vůz lze předobjednat na přesný čas – vyzvednutí je možné nejdříve za 16 hodin od objednání.

Potřebujete přistavit XXL vůz na letiště s vyzvednutím cestujících v příletové hale? Ozvěte se nám: business@liftago.cz a my pro vás službu zajistíme.

Lze objednat přepravu více osob najednou?
Jak vytvořím předobjednávku na konkrétní čas? (firemní)

Jakmile ve webovém rozhraní vyplníte údaje o pasažérovi, v části Čas vyzvednutí vyberte Později a zvolte konkrétní den i čas. Jízdu můžete předobjednat až na 30 dní dopředu a snadno ji předobjednáte i z mobilní aplikace. Předobjednávky jsou aktuálně dostupné v Praze a Brně pro trasy delší než 3 km.

Jak vytvořím předobjednávku na konkrétní čas?
Co dělat, když se nepodaří strhnout platbu z mé karty?

Zkontrolujte a případně aktualizujte svou platební kartu v administraci účtu. Nezaplacené částky se systém pokusí strhnout znovu v následujících dnech. Pokud problém přetrvá, kontaktujte nás na service@liftago.com.

Co dělat, když se nepodaří strhnout platbu z mé karty?
Jakým způsobem se služby Liftaga objednávají?

Taxi i kurýra snadno objednáte z webového rozhraní i z mobilní aplikace. Stačí zadat jméno cestujícího, trasu, zvolit typ vozu a objednat.

Potřebujete poradit s konkrétní objednávkou? Obraťte se na nás na business@liftago.com

Jakým způsobem se služby Liftaga objednávají?
Lze platit za každého zaměstnance zvlášť jejich firemními kartami?

Ano, u každého zaměstnance lze nastavit individuální platba vlastní firemní kartou. V takovém případě obdrží zaměstnanec měsíčně souhrn všech dokladů s přehledem jízd a tyto jízdy se neobjeví na faktuře.

Lze platit za každého zaměstnance zvlášť jejich firemními kartami?
Standardy kurýrní přepravy
Standardy kurýrní přepravy
letištní transfery
Letištní transfery
KYC - doložení pracovně právného vztahu
KYC
Eco-friendly
Eco-friendly
Kids
Kids
Premium
Premium
Slevy na modely vozů Škoda
Slevy na modely vozů Škoda
Průvodce kurýrní jízdou
Průvodce kurýrní jízdou
Lze využít XXL taxi na odvoz z letiště?

Ano, XXL vozy jsou prostorné dodávky, které bez problémů přepraví vás i vaše zavazadla, ať už z letiště nebo na něj.

Při cestě z letiště lze také využít funkci letištní vyzvednutí podle čísla letu. Řidič je informován o vašem letu v reálném čase a pokud dojde ke zpoždění, automaticky upravíme čas příjezdu na letiště tak, aby na vás vůz čekal ve správnou chvíli.

Lze využít XXL taxi na odvoz z letiště?
Jsou XXL vozy dostupné i v noci nebo o svátcích?

Ano, XXL vozy jsou dostupné nonstop. Momentálně je možné rezervovat službu alespoň 16 hodin předem.

Jsou XXL vozy dostupné i v noci nebo o svátcích?
Jak si mohu objednat XXL taxi?

Liftago XXL si objednáte snadno v aplikaci. Při zadání objednávky vyberte typ vozu XXL. Momentálně je možné rezervovat službu alespoň 16 hodin předem. Možnost okamžité objednávky plánujeme zpřístupnit v nejbližší době.

Jak si mohu objednat XXL taxi?
Kolik osob se vejde do XXL taxi?

V XXL vozech svezeme 7 až 9 cestujících podle konkrétního typu vozu. Momentálně garantujeme přepravu až 7 cestujících.

V aplikaci můžete také využít funkci Taxi pro druhou osobu a objednat více vozů najednou. S hromadnou objednávkou vám navíc ráda pomůže naše zákaznická podpora – kontaktujte nás na čísle +420 266 266 000 nebo e‑mailem na service@liftago.cz.

Kolik osob se vejde do XXL taxi?
Poplatky a podmínky spolupráce
Poplatky a podmínky spolupráce
Mohu si nechat odvézt vůz do servisu?

Ano, i na takové situace jsme připraveni. Ujistěte se, že řidiči předáte všechny potřebné informace o vozidle.

Mohu si nechat odvézt vůz do servisu?
Můžu platit na fakturu za určité období?

Platba na fakturu za určité období je dostupná pro firemní zákazníky. V ostatních případech lze za službu zaplatit přímo v aplikaci, a to platební kartou, přes Apple Pay nebo Google Pay. Zaplatit můžete také hotově u řidiče.

Můžu platit na fakturu za určité období?
Potřebuji rozeslat více zásilek naráz, pomůže mi Liftago? (osobni)

V aplikaci je aktuálně možné posílat balíčky pouze jednotlivě. Pokud potřebujete odeslat více zásilek najednou, tuto možnost mají firemní zákazníci přes webové rozhraní.

Potřebuji rozeslat více zásilek najednou, pomůže mi Liftago?
Potřebuji aplikaci k objednání taxi?

Ne, Liftago si jednoduše objednáte i přes web na order.liftago.com nebo na telefonním čísle +420 266 266 000. Aplikace vám však přináší spoustu výhod:

– Taxi, kurýra nebo službu odvoz vozu si objednáte na pár kliknutí.
– Můžete si ukládat vaše oblíbené destinace a máte přehled o všech vašich jízdách.
– Sedli jste si s řidičem? V aplikaci si ho můžete přidat mezi vaše oblíbené.
– Máte přístup ke slevám, jako je například odměna za doporučení přátel.

Více o naší aplikaci najdete na: https://www.liftago.cz/aplikace

Potřebuji aplikaci k objednání taxi?
Odvoz vozu
Odvoz vozu
Kolik dětí lze přepravit najednou?

V rámci jedné jízdy je možné přepravit dvě děti. Každý řidič vozu Kids je vybavený podsedákem a autosedačkou.

Kolik dětí lze přepravit najednou?
Mohou děti jezdit samy bez doprovodu?

Ano, děti mohou v rámci služby Liftago Kids cestovat samy bez doprovodu rodičů. Řidiči jsou na tuto situaci připraveni a proškoleni tak, aby se vaše dítě cítilo během jízdy v bezpečí.

S řidičem se také můžete domluvit, aby vám po příjezdu zavolal, a celou jízdu lze v reálném čase sledovat v aplikaci na mapě.

Mohou děti jezdit samy bez doprovodu?
Jak zajistíte maximální bezpečnost dítěte?

Řidiči používají pouze certifikované autosedačky a podsedáky a dbají na jejich správné upevnění. Kromě toho dodržují dopravní předpisy a zajišťují bezpečný způsob jízdy.

Jak zajistíte maximální bezpečnost dítěte?
Je možné objednat Liftago Kids předem?

Ano, službu si můžete pohodlně předobjednat v aplikaci – řidič dorazí ve vámi zvolený čas.

Stačí zadat adresy odkud–kam chcete jet a poté v pravém dolním rohu klepnout na ikonu kalendáře. Následně si vyberete datum a čas, kdy chcete vůz s dětskou autosedačkou přistavit.

Mohu si Liftago Kids předobjednat?
Pro jaký věk dětí je služba vhodná?

Službu Liftago Kids lze využít pro děti všech věkových kategorií. Každý vůz Kids má k dispozici autosedačku do 36 kg i podsedák.

Pro jaký věk dětí je služba vhodná?
Co je služba Liftago Kids?

Liftago Kids nabízí bezpečnou přepravu dětí. Řidiči jsou vyškolení a mají vozy vybavené dětskými autosedačkami (do 36 kg) a podsedáky pro pohodlí a bezpečnost malých cestujících.

Co je služba Liftago Kids?
Co když potřebuji odvoz na delší vzdálenost?

Služba Odvoz vozu je dostupná i pro delší trasy, aktuálně v Praze a jejím okolí. Pokud máte zájem o specifickou objednávku, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu na service@liftago.com.

Co když potřebuji odvoz na delší vzdálenost?
Mohu se během odvozu vézt ve svém autě?

Ano, služba je navržena tak, že se můžete pohodlně vézt ve svém voze společně s řidičem.

Mohu se během odvozu vézt ve svém autě?
Kolik odvoz vozu stojí?

Cena se odvíjí od vzdálenosti a času cesty. Přesnou kalkulaci zjistíte při zadávání objednávky v aplikaci.

Kolik odvoz vozu stojí?
Kdo odveze mé auto?

Vaše auto odveze profesionální řidič Liftaga, který mluví česky, musel projít přísným přijímacím procesem a dodržuje naše přísné standardy.

Kdo odveze mé auto?
Jak si mohu objednat odvoz vozu?

Odvoz vozu si objednáte přes aplikaci Liftago, kde zadáte svou polohu a cíl. Řidič dorazí, převezme váš vůz a přiveze vás i váš vůz bezpečně na požadované místo.

Jak si mohu objednat odvoz vozu?
Liftago XXL transport
Liftago XXL transport
Podmínky ukončení spolupráce
Podmínky ukončení spolupráce
Služby pro zákazníky
Služby pro zákazníky
Průvodce taxi jízdou
Průvodce taxi jízdou
Aplikace Liftago Driver
Aplikace Liftago Driver
Soukromý GP Tom terminál na platby kartou
Soukromý GP Tom terminál na platby kartou
Standardy taxi
Standardy taxi
Tarify od O2
Tarify od O2
Sleva na plnění CNG
Sleva na plnění CNG
Modely vozů Lexus s výhodnou slevou!
Modely vozů Lexus s výhodnou slevou!
Pojištění automobilů
Pojištění automobilů
Sleva na modely vozů Toyota!
Sleva na modely vozů Toyota!
Ostatní města
Ostatní města
Frýdek-Místek
Frýdek-Místek
Olomouc
Olomouc
Liberec
Liberec
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Reset
Reset
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Mobilní aplikace

Aplikace
Pro zákazníky

Firemní účet

Firemní účet
Pro firmy

Služby pro zákazníky

Služby pro zákazníky
Pro řidiče

Taxi

Taxi
Pro zákazníky

Správa účtu

Správa účtu
Pro firmy

Podmínky spolupráce

Podmínky spolupráce
Pro řidiče

Objednávky taxi

Objednávky taxi
Pro firmy

Poplatky, jízdné, akceptace

Poplatky
Pro řidiče

Kurýrní služby

Kurýr
Pro zákazníky

Kurýr

Kurýr
Pro řidiče

Kurýr pro firmy

Kurýr
Pro firmy

Benefity

Benefity
Pro řidiče

Hotel

Hotel
Pro firmy

Ostatní dotazy

Ostatní
Pro řidiče

Speciální požadavky a akce

Speciální požadavky a akce
Pro firmy
Jak funguje fakturace za služby Liftaga?

Fakturu za všechny uskutečněné jízdy zasíláme vždy k poslednímu dni v měsíci na email. Součástí je i přehled jízd celé firmy, takže máte nad výdaji plnou kontrolu. Splatnost faktury je 14 dní.

Jak funguje fakturace za služby Liftaga?
Kde si změním/obnovím heslo?

Při přihlašování do firemního účtu stačí kliknout na: Zapomenuté heslo.

Kde si změním/obnovím heslo?
Mám technický problém s aplikací, jak vám to nahlásit?

Pokud na svém zařízení evidujete jakoukoliv technickou závadu spojenou s chodem aplikace Liftago Driver, doporučujeme restartovat telefon, a pokud i toto nepomůže, zkontrolujte si prosím nejdříve, zda máte nejaktuálnější verzi aplikace. Pokud ne, aktualizujte ji. Pokud ano, proveďte prosím reinstalaci aplikace (odstraňte stávající a opět nainstalujte, po přihlášení nepřijdete o žádná data). Pokud i poté bude problém stále přetrvávat, prosíme, kontaktujte nás.

Jak nám chyby hlásit?

V aplikaci Liftago Driver s v sekci Podpora a zprávy vyberte možnost Hlášení problému s aplikací. Následně se vám otevře možnost napsat textovou zprávu.

Do zprávy napište:

  • časovou souvislost (od kdy nefunguje, zda neustále, přerušovaně nebo to bylo jednou a před týdnem, atp.)
  • popište, co se přesně děje (jakou akci děláte, která se nedaří, co se Vám zobrazuje, jaký postup vede k chybě)
  • pošlete snímek obrazovky (pokud je chyba grafická nebo těžko vysvětlitelná)

Ač se opravdu snažíme, víme, že aplikace není dokonalá. Za nahlašování technických chyb či jiných zpětných vazeb k aplikaci, velmi děkujeme. Jedině takto ji můžeme neustále zdokonalovat.

Mám technický problém s aplikací, jak vám to nahlásit?
Kodex řidiče
Kodex řidiče
Ostrava
Ostrava
Sleva na plnění CNG
Sleva na plnění CNG
Lze objednat přepravu více osob najednou?

Ano, můžete si objednat XXL vůz až pro 7 osob. Současně je možné v mobilní aplikaci nebo webovém rozhraní firemního účtu objednat více vozů najednou.

XXL vůz lze předobjednat na přesný čas – vyzvednutí je možné nejdříve za 16 hodin od objednání.

Potřebujete přistavit XXL vůz na letiště s vyzvednutím cestujících v příletové hale? Ozvěte se nám: business@liftago.cz a my pro vás službu zajistíme.

Lze objednat přepravu více osob najednou?
Je zásilka pojištěná?

Ano, každá zásilka je u nás automaticky pojištěná do 250 000 Kč.

Je zásilka pojištěná?
Mohou si hosté objednat taxi sami?

Pro váš hotel můžeme vytvořit unikátní QR kód přes který si hosté mohou objednat jízdu pohodlně bez nutnosti stahovat si mobilní aplikaci Liftago. Stačí QR kód naskenovat, zadat trasu, vybrat platební metodu, a my přistavíme vůz.

Mohou si hosté objednat taxi sami?
Lze objednat taxi s dětskou autosedačkou?

Ano, v Liftagu můžete cestovat ve vozech s dětskou autosedačkou. V objednávce nejprve zadejte vaši trasu a poté vyberte Kids.

Lze objednat taxi s dětskou autosedačkou?
Jak si objednám Liftago Eco?

V aplikaci stačí zadat cílovou adresu a v dalším kroku vybrat vůz z nabídky Eco. Liftago Eco si můžete objednat v Praze a Brně.

Jak si objednám Liftago Eco?
Co když selhala má platba?

Nejčastější příčinou bývá nastavení MO/TO limitů ve vašem internetovém bankovnictví. Tyto limity se vztahují na platby na dálku, například přes uloženou kartu v mobilních aplikacích. Některé banky je oddělují od běžných internetových plateb.

Mezi další možné příčiny selhání platby patří například expirovaná platební karta uložená v aplikaci, karta nahlášená jako ztracená nebo nedostatek prostředků na účtu.

Pokud banka platbu zamítne, bohužel nemáme v systému přístup k přesnému důvodu. Pro více infromací kontaktujte vaši banku či zkontrolujte stav vašeho účtu v internetovém bankovnictví.

Co když selhala má platba?
Pojišťujete zásilky?

Ano, každá zásilka je u nás automaticky pojištěná do 250 000 Kč.

Pojišťujete zásilky?
Jak naši zaměstnanci vykážou výdaje vynaložené za vaše služby?

O jednotlivé účtenky se starat nemusíte. Zaměstnance jednoduše přidáte do firemního účtu a všechny jejich jízdy budou automaticky fakturovány vaší společnosti. Na konci každého měsíce vám zašleme souhrnný přehled všech uskutečněných jízd spolu s fakturou. Výdaje i jednotlivé jízdy tak budete mít plně pod kontrolou, bez zbytečné administrativy.

Jak naši zaměstnanci vykážou výdaje vynaložené za vaše služby?
Je možné s firemním účtem objednat taxi někomu jinému, např. kolegovi či hostovi?

Ano, s firemním účtem můžete taxi objednat i pro kolegu, hosta nebo jinou osobu. Pasažér nemusí mít mobilní aplikaci Liftago – jakmile bude řidič na cestě, dorazí pasažérovi SMS s odkazem na sledování příjezdu vozu, včetně modelu auta, barvy a SPZ.

Je možné s firemním účtem objednat taxi někomu jinému, např. kolegovi či hostovi?
Kde změním či přidám administrátora firemního účtu?

Na úvodní stránce webového rozhraní klikněte na: Dejte přístup vašemu týmu - Webové rozhraní. Můžete přidat libovolný počet administrátorů i objednatelů.

Kde změním či přidám administrátora firemního účtu?
Co když chce zákazník změnit platbu na konci jízdy?

Změna platby na konci jízdy není možná.

Co když chce zákazník změnit platbu na konci jízdy?
Ústí nad Labem
Ústí nad Labem
Pojištění automobilů
Pojištění automobilů
Kolik odvoz vozu stojí?

Cena se odvíjí od vzdálenosti a času cesty. Přesnou kalkulaci zjistíte při zadávání objednávky v aplikaci.

Kolik odvoz vozu stojí?
Jak mám zásilku zabalit?

V Liftagu to jde i bez krabic a pásky. Vše jednoduše předáte kurýrovi – ten se postará o rychlé doručení zásilky příjemci.

Jak mám zásilku zabalit?
Nabízíte letištní transfery s vyzvednutím v příletové hale?

Ano, letištní vyzvednutí snadno objednáte ve webovém rozhraní. Jakmile vyplníte údaje o pasažérovi, v části Čas vyzvednutí vyberte Později a poté Letištní vyzvednutí. Díky zadanému číslu letu za vás automaticky pohlídáme přílet a řidič na cestujícího počká v příletové hale s cedulkou. Cestující zároveň obdrží SMS (SPZ, kontakt na řidiče, poloha vozu).

Nabízíte letištní transfery s vyzvednutím v příletové hale?
Chystáme firemní akci, umíte zajistit taxi pro více osob najednou? A mohou si hosté taxi objednávat sami?

Jistě. Pro vaši událost můžeme vytvořit unikátní QR kód přes který si hosté mohou objednat jízdu pohodlně bez nutnosti stahovat si mobilní aplikaci Liftago. Stačí QR kód naskenovat, zadat trasu, vybrat platební metodu, a my přistavíme vůz.

Chystáme firemní akci, umíte zajistit taxi pro více osob najednou? A mohou si hosté taxi objednávat sami?
Jak dlouho trvá, než pro mě přijede vůz a jak funguje dostupnost řidičů?

Naše služba je založena na vysoké dostupnosti vozů po celý den. Ve větších městech dorazí vůz v průměru do 5 minut od poptání, v menších do 10.

Jak dlouho trvá, než pro mě přijede vůz a jak funguje dostupnost řidičů?
Mohu si objednat služby Liftaga bez aplikace?

Ano. Můžete využít webovou objednávku, díky které si vůz objednáte během chvilky a bez nutnosti registrace v aplikaci.

Jízdu lze objednat také telefonicky na čísle +420 266 266 000.

Máte firemní účet?
Firmy mají přístup k webové aplikaci, pomocí které lze například z recepce hotelu pohodlně objednat taxi pro zaměstnance nebo hosty – bez potřeby instalace aplikace. O příjezdu vozu informujeme cestujícího pomocí SMS se všemi detaily o jízdě.

Mohu si objednat služby Liftaga bez aplikace?
Kde přidám e-mail pro zasílání fakturace?

Tento e-mail nastavíte v sekci Administrace – Údaje o účtu – Email pro faktury a přehledy.
Více e-mailových adres oddělte čárkou.

Přehledy zasíláme v zaheslovaných e-mailech z důvodu GDPR. Pokud příjemce nemá přístup k heslu, najdete ho v sekci Platby a vyúčtování, případně danou osobu přidejte jako administrátora ve webovém rozhraní.

Kde přidám e-mail pro zasílání fakturace?
Musím vydat účtenku? Zasíláte je e-mailem zákazníkům?

Vzhledem k přejití do režimu fixních cen řidič nemusí zákazníkům vydat účtenku. Účtenka je zákazníkům po jízdě zaslána e-mailem.

U jízd objednaných přes telefonickou linku účtenky zasíláme skrze odkaz přiložený do SMS, která je zákazníkovi zasílány pro sledování polohy řidiče a jako potvrzení o jízdě.

Musím vydat účtenku? Zasíláte je e-mailem zákazníkům?
České Budějovice
České Budějovice
Tarify od O2
Tarify od O2
Mohu se během odvozu vézt ve svém autě?

Ano, služba je navržena tak, že se můžete pohodlně vézt ve svém voze společně s řidičem.

Mohu se během odvozu vézt ve svém autě?
Potřebuji rozeslat více zásilek najednou, pomůže mi Liftago?

V aplikaci je aktuálně možné posílat balíčky pouze jednotlivě. Pokud potřebujete odeslat více zásilek najednou, tuto možnost mají firemní zákazníci přes webové rozhraní.

Potřebuji rozeslat více zásilek najednou, pomůže mi Liftago?
Lze platit za každého zaměstnance zvlášť jejich firemními kartami?

Ano, u každého zaměstnance lze nastavit individuální platba vlastní firemní kartou. V takovém případě obdrží zaměstnanec měsíčně souhrn všech dokladů s přehledem jízd a tyto jízdy se neobjeví na faktuře.

Lze platit za každého zaměstnance zvlášť jejich firemními kartami?
Jak objednat taxi s více zastávkami?

V objednávce taxi můžete u cílové adresy přidat zastávky, které v jízdě slouží pro krátké zastavení či vysazení.

Pokud si přejete svézt více osob na jedno místo, využijte možnost Přidat vyzvednutí a u každého vyzvednutí uveďte kontaktní údaje. Všechny osoby informujeme o objednávce a průběhu jízdy formou SMS.

Jak objednat taxi s více zastávkami?
Potřebujeme rozeslat více zásilek najednou, nabízí Liftago takovou možnost?

Ano, pro firemní zákazníky máme k dispozici webové rozhraní, které umožňuje snadné a rychlé odeslání více zásilek najednou.

Jste-li firemní partner a nevíte, jak na to, neváhejte nás kontaktovat: business@liftago.com.

Potřebujeme rozeslat více zásilek najednou, nabízí Liftago takovou možnost?
Umíte nastavit fixní trasy i ceny?

Pro nastavení fixních tras a cen se na nás neváhejte obrátit: business@liftago.com

Umíte nastavit fixní trasy i ceny?
Jak si objednat jízdu s více zastávkami, při kterých řidič počká?

Kalkulaci pro hodinovou jízdu vám rádi připravíme v rámci firemního účtu. Stačí poslat naplánované trasy, časy a preferovaný typ vozu na business@liftago.com – obratem vám zašleme cenovou kalkulaci a jízdu následně předobjednáme.

Jak si objednat jízdu s více zastávkami, při kterých řidič počká?
Je k použití aplikace třeba připojení k internetu?

Ano, bez připojení k internetu není možné poptat jednotlivé služby (taxi, kurýra, ...).

Je k použití aplikace třeba připojení k internetu?
Jaké řidiče a vozy mohu očekávat v Liftagu?

Liftago vždy spolupracovalo pouze s licencovanými řidiči – profesionály, kteří dokonale znají město. Dbáme na pravidelná školení a pečlivě kontrolujeme dodržování našich vysokých standardů stovkami testovacích jízd měsíčně. V Liftagu pojedete vždy kvalitním vozem.

Před každou objednávkou si navíc můžete vybrat z více nabídek řidičů – podle ceny, typu vozu, hodnocení, času příjezdu nebo sympatií.

Jaké řidiče a vozy mohu očekávat v Liftagu?
Kde změním fakturační údaje (adresa, název společnosti, IČO apod.)?

Fakturační údaje, jako je název společnosti, adresa nebo IČO, upravíte v sekci Administrace – Platby a vyúčtování.

Kde změním fakturační údaje (adresa, název společnosti, IČO apod.)?
Lze objednat taxi s dětskou autosedačkou?

Ano, v Liftagu můžete cestovat i s dětmi v autosedačce. Stačí při objednávce zadat trasu a poté vybrat možnost Kids.

Tato služba je aktuálně dostupná pouze v Praze, ale pracujeme na jejím rozšíření i do dalších měst.

Lze objednat taxi s dětskou autosedačkou?
Jak vyřídím reklamaci?

Pro vyřízení reklamace nás prosím kontaktujte: service@liftago.com a uveďte číslo jízdy, datum a důvod reklamace. Náš tým ji vyřídí co nejdříve.

Jak vyřídím reklamaci?
Jak se počítají poplatky? Kde jsou „dýška”?

Poplatky se počítají z celkové částky bez spropitného a provizí třetích stran. Aktuální výši poplatků pro Vaše město naleznete zde.

Spropitné zůstává v plné výši řidičům a to i z bezkontaktních plateb. Celkovou výši spropitného naleznete v aplikaci a také každý týden v přehledu řidiče. Odkaz na přehled zde.

Jak se počítají poplatky? Kde jsou „dýška”?
Plzeň
Plzeň
Soukromý GP Tom terminál na platby kartou
Soukromý GP Tom terminál na platby kartou
Co když potřebuji odvoz na delší vzdálenost?

Služba Odvoz vozu je dostupná i pro delší trasy, aktuálně v Praze a jejím okolí. Pokud máte zájem o specifickou objednávku, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu na service@liftago.com.

Co když potřebuji odvoz na delší vzdálenost?
Chtěl/a bych poslat zásilku a hned s ní poslat řidiče zpět ke mně, lze to?

V objednávce zásilky vyberte: Tam a zpět. Uveďte informaci o vyzvednutí, která zároveň poslouží jako adresa pro vrácení. A informaci o cílové adrese, z které se řidič bude vracet na místo vyzvednutí.

Chtěl/a bych poslat zásilku a hned s ní poslat řidiče zpět ke mně, lze to?
Potřebujeme realizovat přepravu na delší vzdálenost, například z Prahy do Českého Krumlova, jak vůz objednáme?

Přepravu na delší vzdálenost pro vás rádi zajistíme v rámci firemního účtu. Stačí nám zaslat trasu, datum a požadovaný typ vozu na e-mail: business@liftago.com. Ozveme se vám zpět, co nejdříve.

Potřebujeme realizovat přepravu na delší vzdálenost, například z Prahy do Českého Krumlova, jak vůz objednáme?
Jak přejít pod jiný firemní účet např. při změně zaměstnání?

Nejprve požádejte administrátora o odebrání z původní společnosti skrze webové rozhraní. Administrátor v nové společnosti vás poté může stejným způsobem přidat pod nový firemní účet.

Jak přejít pod jiný firemní účet např. při změně zaměstnání?
Jak vytvořím předobjednávku?

V aplikaci si můžete objednat jízdu Liftagem dopředu – stačí zadat adresu vyzvednutí a cílovou destinaci a poté kliknout na ikonu kalendáře v pravém dolním rohu obrazovky. Předobjednávky jsou aktuálně dostupné v Praze a Brně pro trasy delší než 3 km.

Jak vytvořím předobjednávku?
Jak funguje akceptace a bere se i z prohrané zakázky?

Akceptace je procentuální podíl poptávek, na které reagujete nabídkou a je počítána ze všech poptávek, které obdržíte. Pokud zakázku nevyhrajete, ale dali jste nabídku, je vám stále přičtena do akceptace.. Pokud zakázka zmizí před limitem, vaše akceptace se nesnižuje. Aktuální požadovanou výši týdenní akceptace naleznete zde.

Aktuální přehled Vaší akceptace vidíte v aplikaci.

Jak funguje akceptace a bere se i z prohrané zakázky?
Olomouc
Olomouc
Jakým způsobem se služby Liftaga objednávají?

Taxi i kurýra snadno objednáte z webového rozhraní i z mobilní aplikace. Stačí zadat jméno cestujícího, trasu, zvolit typ vozu a objednat.

Potřebujete poradit s konkrétní objednávkou? Obraťte se na nás na business@liftago.com

Jakým způsobem se služby Liftaga objednávají?
Jak můžeme získat vlastní promo kód, kterým bychom přispěli našim hostům na jízdu do určité částky?

Napište nám vaši představu na business@liftago.com, spojíme se s vámi pro zbylé detaily (počet využití, datum, znění promo kódu, platba).

Jak můžeme získat vlastní promo kód, kterým bychom přispěli našim hostům na jízdu do určité částky?
Jaké ceny za taxi můžeme jako firemní zákazník očekávat?

U Liftaga si cenu určují řidiči sami. Při objednávce taxi v mobilní aplikaci se vám zobrazí nabídky dostupných řidičů – včetně ceny, odhadovaného času příjezdu, hodnocení a typu vozu.

Díky tomu si můžete vybrat řidiče, který vám nejvíce vyhovuje a mít nad podmínkami jízdy plnou kontrolu. Ve webovém rozhraní vybíráte dle typu vozu.

Jaké ceny za taxi můžeme jako firemní zákazník očekávat?
Nedaří se mi přihlásit do webové aplikace, jak to?

Zkuste si obnovit vaše heslo na stránce: Zapomenuté heslo. Pokud se vám to i nadále nedaří, ozvěte se na: service@liftago.com.

Nedaří se mi přihlásit do webové aplikace, jak to?
Zákazník nezaplatil jízdu, co mám dělat?

V případě, že u sebe pasažér nemá hotovost, či selže platba kartou na terminál ve voze, můžete využít QR kódu v aplikaci, který přesměruje platbu přímo na Váš účet. Doporučujeme si před odchodem zákazníka zkontrolovat, že platba přišla. Případně je možné zákazníka dopravit k nejbližšímu bankomatu.

Pokud s Vámi pasažér nebude spolupracovat, doporučujeme zavolat Policii ČR a následně zákaznickou podporu, která ovšem nemá pravomoc od pasažéra peníze vymáhat. Můžeme ho pouze vyzvat k zaplacení přímo na Váš účet.

Zákazník nezaplatil jízdu, co mám dělat?
Liberec
Liberec
Potřebuji aplikaci k objednání taxi?

Ne, Liftago si jednoduše objednáte i přes web na order.liftago.com nebo na telefonním čísle +420 266 266 000. Aplikace vám však přináší spoustu výhod:

– Taxi, kurýra nebo službu odvoz vozu si objednáte na pár kliknutí.
– Můžete si ukládat vaše oblíbené destinace a máte přehled o všech vašich jízdách.
– Sedli jste si s řidičem? V aplikaci si ho můžete přidat mezi vaše oblíbené.
– Máte přístup ke slevám, jako je například odměna za doporučení přátel.

Více o naší aplikaci najdete na: https://www.liftago.cz/aplikace

Potřebuji aplikaci k objednání taxi?
Jak je to s DPH u firemního a soukromého zákazníka?

Liftago je plátcem DPH, takže vystavuje fakturu s DPH. Částka se v mobilní aplikaci zobrazuje bez DPH pro firemní zákazníky stejně jako pro soukromé zákazníky. Firemním zákazníkům se DPH následně připočítává k měsíční faktuře nebo každé platbě.

Jak je to s DPH u firemního a soukromého zákazníka?
Storno poplatek mi byl účtován neoprávněně, co mám dělat?

Pokud jsou splněny podmínky, tedy 5 min čekání a 2 zavolání zákazníkovi, poplatek se Vám nezaúčtuje. V případě, že Vám poplatek byl zaúčtován neoprávněně, kontaktujte zákaznický servis.

Storno poplatek mi byl účtován neoprávněně, co mám dělat?
Frýdek-Místek
Frýdek-Místek
Můžu platit na fakturu za určité období?

Platba na fakturu za určité období je dostupná pro firemní zákazníky. V ostatních případech lze za službu zaplatit přímo v aplikaci, a to platební kartou, přes Apple Pay nebo Google Pay. Zaplatit můžete také hotově u řidiče.

Můžu platit na fakturu za určité období?
Ztratil jsem/chci si pořídit magnety Liftago, kde je seženu?
Ztratil jsem/chci si pořídit magnety Liftago, kde je seženu?
Ostatní města
Ostatní města
Podmínky ukončení spolupráce
Podmínky ukončení spolupráce
Co dělat, když se nepodaří strhnout platbu z mé karty?

Zkontrolujte a případně aktualizujte svou platební kartu v administraci účtu. Nezaplacené částky se systém pokusí strhnout znovu v následujících dnech. Pokud problém přetrvá, kontaktujte nás na service@liftago.com.

Co dělat, když se nepodaří strhnout platbu z mé karty?
Chci si změnit metodu platby z karty na fakturaci či naopak, jak postupovat?

Změnu mezi fakturací a platbou na kartu můžete provést v sekci Administrace - Platby a vyúčtování.

Chci si změnit metodu platby z karty na fakturaci či naopak, jak postupovat?
Jaké výhody má vlastní platební terminál ve voze?

Díky platebnímu terminálu se dostanete k většímu množství poptávky. Požadavek platby na terminál mají často zákazníci, kteří objednávají telefonicky, zákazníci z hotelů, kterým taxi objednávají recepce, nebo např. zákazníci využívající letištních transferů, kdy řidič čeká na pasažéra v příletové hale. Máte-li terminál, zaškrtněte příslušnou možnost v sekci “Váš profil”.

Jaké výhody má vlastní platební terminál ve voze?
Omylem jsem uhradil/a fakturu 2x, co mám dělat pro vrácení?

Přeplatky vracíme automaticky jednou za tři týdny. Pokud potřebujete vrácení dříve, kontaktujte prosím náš finanční tým na adrese: purchasing@liftago.com.

Omylem jsem uhradil/a fakturu 2x, co mám dělat pro vrácení?
Mám ve voze terminál na platbu kartou a z nějakého důvodu přestane fungovat. Jak se zachovat v těchto situacích?

Tyto situace nastávají velmi zřídka. Pokud však nastane, zkuste vyřešit situaci následovně:

  1. Ke každé jízdě s požadavkem platebního terminálu generujeme v aplikaci Liftago Driver i QR kód. Pokud váš terminál nefunguje, nebo jej nemáte, využijte platby přes QR kód. Doporučujeme si udělat kontrolu příchozí platby v bankovní aplikaci.
  2. Pokud první možnost nebude možná, zeptejte, zdali nemá u sebe hotovost.
  3. Pokud hotovost mít nebude, zavezte ho k nejbližšímu bankomatu, kde si bude moci peníze vybrat a hotově zaplatit.
Mám ve voze terminál na platbu kartou a z nějakého důvodu přestane fungovat. Jak se zachovat v těchto situacích?
Jak je to s poplatky v Praze na letišti?

Poplatek za vjezd na letiště je tzv. vedlejší řidičský náklad, který nesmíte po zákazníkovi požadovat. Doporučujeme na letiště jezdit za vyšší tarif.

Jak je to s poplatky v Praze na letišti?
Celopolep vozu
Celopolep vozu
Flotilová spolupráce
Flotilová spolupráce
Nápověda k přehledu řidiče
Nápověda k přehledu řidiče
Průvodce taxi jízdou
Průvodce taxi jízdou
Liftago XXL transport
Liftago XXL transport