Dodržujte nařízení vlády a při využívání Liftaga mějte zakrytá ústa a nos (např. rouškou). Děkujeme.

Už jezdíte s Liftagem?

Zde najdete vše důležité, co se týká vaší práce a našich standardů

Zjistit více

Kodex řidiče Liftago

  • Lidé chtějí čisté auto a upraveného řidiče

    Řidič Liftago je vždy upravený, čistě a slušně oblečený a dbá na to, aby interiér i exteriér vozidla byl bezpodmínečně čistý. Vůz ani oblečení neobsahuje společensky kontroverzní materiály jako např. vulgarismy, sympatie s politickými a sportovními kluby a skupinami. Všechny vozy jsou striktně nekuřácké a bez zápachu uvnitř vozidla.

  • Ideální péče o pasažéry

    Řidič Liftago vždy pomůže zákazníkovi se zavazadly a starším nebo handicapovaným pasažérům s nástupem a výstupem. Řidič otevře dveře ženě a za tmy nabídne, že počká, dokud nezajde do vchodu. Maximálně se snaží vyhovět během jízdy, např. teplotou ve voze, větráním, hlasitostí hudby atd.

  • Faktor skvělé komunikace

    Setkání začíná vždy jasným pozdravem ze strany řidiče, v telefonickém případě představením sebe a Liftaga. Řidič je vždy slušný a vstřícný. Při jízdě s pasažérem respektuje signály a preference ke komunikaci a nekomentuje negativně osoby,skupiny či dění ve společnosti

  • Tady řídí profesionálové

    Řidič Liftago je profesionál, který jezdí plynule a bezpečně a dodržuje pravidla silničního provozu. Jeho cílem je co nejlepší zkušenost pasažéra, bezpečná přeprava svěřených zásilek a zavazadel a dobré jméno Liftaga, které s logem na svém voze veřejně reprezentuje před zákazníky i v provozu

  • Absence konfliktů

    Řidič neřeší interní věci se zákazníkem, chová se profesionálně a nepoškozuje jméno Liftaga. Zachovává chladnou hlavu a neřeší konflikty se zákazníky nebo veřejností. Předá informace zákaznickému servisu Liftaga, které k tomuto účelu funguje. Řidič nešíří veřejně nepravdivé nebo neověřené informace o společnosti Liftago.

  • Garance perfektního svozu a rozvozu

    Řidič vyzvedává a doručuje zásilky na místě dle přání zákazníka – např. kancelář nebo byt v patře. Tuto službu řidič aktivně nabízí a ptá se, kde je zákazníkem preferované místo vyzvednutí/doručení. Je odpovědný respektovat instrukce stanovené k jednotlivým partnerům nebo studovat poznámku u zakázky.

  • Očekáváme poctivost

    Očekáváme přirozeně poctivé chování směrem k zákazníkům a Liftagu. Nevěříme na to, že vše musí být vypsané jako zakázané, ale že naši řidiči mají smysl pro to, co je správné a etické. Netolerujeme žádné aktivity na umělé zvýšení výdělků, nebo obohacení.

Užitečné informace pro řidiče

Veškeré užitečné informace pro naše stávající řidiče, které se týkají standardů řidiče, osobních jízd i přepravy zásilek najdete zde.

Zjistit více