Musím mít vlastní platební terminál ve voze?

Platební terminál není podmínkou, ale je výhodné ho mít, protože jej mohou využít firemní a hoteloví zákazníci. Máte-li terminál, zaškrtněte příslušnou možnost v sekci “Váš profil”.

Musím mít vlastní platební terminál ve voze?
Musím vydat účtenku? Zasíláte je e-mailem zákazníkům?

Vzhledem k přejití do režimu fixních cen řidič nemusí zákazníkům vydat účtenku. Účtenka je zákazníkům po jízdě zaslána e-mailem.

Musím vydat účtenku? Zasíláte je e-mailem zákazníkům?
Můžu mít Liftago na jednom zařízení pouze s datovou sim kartou, a z druhého zařízení volat?

Ano. Zvolte “Váš profil” a změňte si telefonní číslo na číslo zařízení, ze kterého voláte. Pokud budete chtít kontaktovat zákazníka, systém Vás automaticky spojí.

Můžu mít Liftago na jednom zařízení pouze s datovou sim kartou, a z druhého zařízení volat?