Volné pozice

Noční specialista/ka zákaznické podpory

  • Praha
  • On-site/remote
  • Full-time

💸Za úspěšné doporučení můžeš získat 5.000 Kč v kreditech na služby Liftago.
(Kandidát/ka musí uspět ve výběrovém řízení a také dokončit zkušební dobu 👍)

Představ si Liftago, jako síť řidičů, která už není čistě jen o taxi, ale o zapojení i další volné dopravní kapacity ve městech po celé ČR, která je využívána právě tam, kde je potřeba. (Food kurýr ti klidně přiveze zásilku některého z přepravců balíků, řidič taxi ti vyzvedne balík z boxu nebo řidič on-line obchodu s potravinami pomůže ve špičce přepravci zásilek doplnit tým). V Liftagu vymýšlíme a inovujeme, přicházíme s projekty, které posouvají standardy přepravy! Ve všem co děláme si zakládáme na kvalitě, kterou nám pomáhá hlídat a zvyšovat tým zákaznické péče.

Noční provoz je jedním z projektů, na kterém teď pracujeme, abychom zase o něco více zvýšili standardy Liftaga. Nejsou to snadné úkoly, a proto hledáme do týmu další parťáky, kteří se jich rádi a zodpovědně zhostí.

Chceš se podílet na udržování a zlepšování spokojenosti našich zákazníků, řidičů a firemních partnerů, rozvíjet se a pečlivě dbát na kvalitu služeb spolu s větší časovou flexibilitou během dne? Pokud jsi odpověděl/a ANO, tak čti dál, možná do našeho rostoucího týmu hledáme právě tebe.

🧠CO DĚLÁME:

Především komunikujeme – píšeme, voláme, předáváme, doptáváme se, vysvětlujeme a hlavně pomáháme.

Neumíš si představit, co bychom tak mohli řešit? Jsou to třeba speciální požadavky zákazníků, reklamace, zapomenuté věci v autě, stížnosti, ale i pochvaly. Je toho skutečně hodně. Jsme taková studnice vědomostí a musíme znát naše služby velice dobře.

Krom těchto standardních aktivit:

  • Sbíráme zpětnou vazbu a staráme se o to, aby se dostala do správných rukou. 
  • Dohlížíme na kvalitu řidičů a pravidelně jim pomáháme ji zvyšovat.
  • Jsme v úzkém kontaktu s ostatními týmy a předáváme si postřehy, tipy a nápady, abychom naše služby vylepšovali.
  • Zdokonalujeme naše know-how, hlavně jeho sdílení – pracujeme na tom, abychom naše postupy měli popsané a dohledatelné 🔍.
  • Hlídáme provoz a aktivně se do něj zapojujeme – kontrolujeme poptávky po jízdách a jejich průběh, komunikujeme se zákazníky i řidiči.

🤝CO OD TEBE OČEKÁVÁME:

Zkušenosti na obdobné pozici by byly určitě fajn, ale pokud umíš (a hlavně se nebojíš) komunikovat, nejsou potřeba.

Takže stačí:

  • být komunikativní (abys nás mohl/a profesionálně reprezentovat)
  • mít cit pro pořádek, pečlivost a systematičnost (jinak by ses v práci mohl/a lehce zamotat 🤯 – a to nechceme) 
  • umět pracovat na PC (jsme technologická firma, vše jede online a pracujeme v mnoha nástrojích – toto je skutečně potřeba)
  • mít perfektní znalost českého jazyka (písmem – gramatika, větná stavba, slovem – artikulace, formování myšlenky)
  • být člověk s lidským a pozitivním přístupem, empatií a trpělivostí (občas je potřeba od každého trochu, každá situace je jiná a my na ně musíme být připraveni)

Plusem pro tebe bude rozhodně proaktivita, té si ceníme a nepřijde u nás nazmar. Chceme pracovat v týmu, ve kterém se nebojíme ozvat a řešit i věci, do kterých se nám třeba zrovna nechce. 

💙CO PRO TEBE MÁME:

  • Směnný provoz, zejména v nočních hodinách (pondělí až pátek 21:00-8:00, sobota a  neděle 18:00-09:00) 🕓 rozložený na krátký a dlouhý týden – průměrně 32 hod. týdně.
  • Možnost rozvíjet se a po nějaké době růst v rámci Liftaga – zajímá nás jaký je tvůj směr. 
  • Moderní kanceláře v Karlíně, takže je vše na dosah ruky (možnost i zcela remote práce = lze pracovat i z jiné časové zóny),
  • Nadstandardní platové ohodnocení.
  • Spolupráci na IČO.
  • Neformální atmosféru – s kýmkoli si můžeš hned popovídat o nových nápadech a se všemi si hned potykáš.

Zaujali jsme tě s nabídkou? Tak už nahrávej životopis a napiš nám o sobě pár řádku. My se zatím budeme těšit! ✌🏻

 

Mám zájem o pozici Noční specialista/ka zákaznické podpory

Vyplň prosím formulář, budeme Tě kontaktovat

    * Povinné položky