Volné pozice

Customer Experience Stratég

  • Praha
  • On-site/remote
  • Full-time

💸Za úspěšné doporučení můžeš získat 10.000 Kč v kreditech na služby Liftago.
(Kandidát/ka musí uspět ve výběrovém řízení a také dokončit zkušební dobu 👍)

Hledáme inovativního a zkušeného stratéga zákaznické zkušenosti, který se stane klíčovým členem našeho týmu. V této roli budeš zodpovědný/zodpovědná za strategii, její nastavení a rozvoj týmu zaměřeného na zlepšování celkové zákaznické zkušenosti. Tvou hlavní misí tak bude zajistit, aby všechny interakce se zákazníky byly efektivní, příjemné a přispívaly k dlouhodobé loajalitě zákazníků.

🚀CO OD TEBE OČEKÁVÁME?

  • NPS, CSI, customer journeys, CSAT, VOC, CLTV, SurveyMonkey, getFeedback, Sentisquare, Staffino … čím víc slov znáš, tím lepším kandidátem/kandidátkou pro nás jsi 🙂
  • Vedení a rozvoj týmu specialistů zaměřených na zákaznickou zkušenost. Pro začátek budete v týmu dva.
  • Aktivní spolupráci s dalšími týmy pro začlenění CX témat do běžného dne celé firmy. Na jedné straně máš k ruce týmy Produktu a Growth (sales, marketing), na druhé straně týmy CS a Operations.
  • Tvorbu strategie pro zlepšování zákaznické zkušenosti. Chceme více personalizovat náš produkt a jít zákazníkovi naproti. To mimo jiné znamená sledování a analýzu našich zákazníků a jejich zpětné vazby. Vědět proč zákazníci odcházejí, proč jsou nespokojení, a snažit se to změnit ke spokojenosti.
  • Hledání oblastí, kde naše služba/zážitek není 100% a rozhodovat o prioritách z pohledu zákazníka a jeho cest. Naší prioritou jsou vysoké standardy kvality našich služeb v taxi a kurýrovi. 
  • Inovaci v rámci CX – být o krok napřed, dělat průzkumy, testovat, vyhodnocovat.
  • Propojování a ideálně zautomatizování všech zdrojů informací od kvality přímých interakcí po kvantitu dat třeba z BI.
  • Samostatnost a schopnost vzít iniciativu a zodpovědnost do svých rukou, sám/sama si organizuješ práci na zadaných úkolech.

🤝 KOHO A CO HLEDÁME?

  • Víceleté zkušenosti s nastavováním CX procesů v rámci firmy zaměřené na kvalitu služby s prokazatelným dopadem.
  • Schopnosti v oblasti strategického plánování a projektového řízení.
  • Umění spojovat hodně věcí dohromady a dělat z nich závěry.
  • Máš (i neformální) zkušenost s vedením a chceš být manažerem, který se stará o koordinaci týmu a rozvoj lidí.
  • Orientaci v CX nástrojích a metrikách.
  • Vynikající komunikační dovednosti a schopnost pracovat napříč týmy.

💙 CO PRO TEBE MÁME:

  • Zkušenost z tech společnosti, jejíž produkt používají stovky tisíc zákazníků v Česku a na Slovensku.
  • Skvělý kolektiv nejen na papíře.
  • Flat strukturu – nové nápady jsou u nás vítány a popovídat si o nich můžeš s kýmkoliv.
  • Spolupráci na IČ s flexibilní pracovní dobu.
  • Moderní kanceláře v srdci Karlína s terasou.
  • Týmové eventy – teambuilding, sportovní aktivity, hospody apod.
  • Kredity na testovací jízdy Liftagem.
  • Možnost Multisportky.

Zaujala tě naše nabídka? Tak se hlavně neváhej ozvat. Napiš pár vět, proč Tě pozice zaujala, a přilož své CV. Pokud zaujmeš Ty nás, pozveme Tě na pohovor a vše blíže probereme. 

Budeme se těšit! ✌️

 

Mám zájem o pozici Customer Experience Stratég

Vyplň prosím formulář, budeme Tě kontaktovat

    * Povinné položky