Zásilkovna

Místo k vyzvednutí zásilek:
K Hrušovu 292, 102 00 Praha-Štěrboholy

Vyzvednutí zásilek

  1. Po přijmutí okamžitě vyražte na místo k vyzvednutí zásilek dle navigace. Zásilky jsou obecně menšího rozměru, tudíž by neměl být problém je do vozidla umístit.
  2. K depu přijeďte přes hlavní bránu, která je vždy otevřená (zde se nenahlašujte). Na druhé křižovatce po levé straně odbočte k depu Zásilkovny a vozidlo přistavte k jakékoli volné gate 4 až 12.Mapa pro příjezd k depu:
    Příjezd ke gate:
  3. Poté se vydejte na dispečink, kde se nahlásíte jako “Liftago”, podepíšete a vezmete klec se zásilkami označenou “Liftago”.
  4. Zásilky převezměte a zkontrolujte, zda máte správný počet kusů. Až budete mít zásilky naložené v autě, vraťte prázdnou klec zpět na dispečink.
  5. Doporučujeme si zásilky do vozidla dávat dle pořadí od těch nejpozději doručovaných až k těm prvním (ať je máte při doručování na vrchu).

Předání balíčků

  1. Doporučujeme zákazníkům pár minut před příjezdem na adresu zavolat, o vašem příjezdu je informovat a zároveň se domluvit na místě předání.
  2. Příjemcům doručujeme k prvním uzamykatelným dveřím. Pokud však bude příjemce žádat o výnos k dalším dveřím, prosíme o prozákaznický přístup a zásilku vyneste. Bude se to dít ve výjimečných případech.
  3. Pokud příjemce telefonní hovor nepřijímá (doporučujeme volat pár minut před příjezdem a pak při příjezdu), je povinnost vyhledat zvonek a příjemce kontaktovat touto cestou.
  4. U nefiremních zákazníků vždy ověřte jméno, případně adresu, či telefonní číslo. Dbejte na to, abyste objednávku nepředali nesprávnému příjemci.
  5. U firemních zákazníků je možné předat zásilku na recepci, či podatelně.
  6. Od přebírající osoby si následně nechte podepsat převzetí ve vaší Liftago aplikaci. Za příjemce se nikdy nepodepisujte vy.
  7. U balíčků je zákazníkovi umožněno platit zásilky formou bezhotovostní i hotovostní dobírky. Aplikace Vás nejprve vyzve k bezhotovostní formě. Pokud zákazník nemůže platit kartou, pak označte v aplikaci tuto možnost a vyberte od zákazníka hotovost (vybranou hotovost doporučujeme vložit na účet Liftaga pomocí terminálů společnosti Sazka – detailní informace neleznete v emailu po dokončení jízdy).
  8. Po dobírkové platbě odešlete zákazníkovi účtenku
    a) bezhotovostní platba – po úspěšné platbě v aplikaci GP vyberete možnost odeslat účtenku, poté se zeptejte se zákazníka na formu zaslání (SMS, E-mail) a účtenku odešlete.
    b) hotovostní platba – spusťte aplikaci GP tom -> zvolte možnost „+“ -> zadejte částku a typ platby (hotově) -> klikněte na zaplatit a poté odeslat účtenku -> následně vyberete formu zaslání (SMS, email) a účtenku odešlete

Důležité: Při nepředání zásilky si někde (můžete na rozvozový list) poznamenejte důvod. Při vracení zásilek na důvod budete tázáni.

  • Příjemce není doma
  • Příjemce si přeje zásilku předat na jinou adresu
  • Příjemce si přeje zásilku doručit v jiný den
  • Doručovací adresa neexistuje, nebo zákazník na adrese neexistuje
  • Příjemce odmítl převzetí

Tip: Pokud vás zákazník žádá o změnu doručení (ať už změnu adresy, nebo času) a vyhovění vám významně nenarušuje trasu (časově, nebo vyšším nájezdem km), zákazníkovi vyhovte. Nikdy po zákazníkovi nepožadujte finanční kompenzaci (v případě, že vám kompenzaci sám nabídne, je možné ji přijmout).

Vracení

  1. Pokud se vám podařilo vše doručit, objednávka doručením poslední adresy končí.
  2. V případě nedoručení jedné a více zásilek je po realizování poslední adresy nutné zásilky vrátit zpět na depo Zásilkovny, kde se vydáte na dispečink a nahlásíte jako “Liftago”. Dispečink pro vratky je u Gate 13, za rohem budovy.

  3. Na dispečinku vyhledejte zodpovědného dispečera, vyplňte do aplikace jeho jméno a příjmení a požádejte ho o podpis.

  4. Po ohlášení se dispečerovi, vyhledejte klec s nápisem “Liftago”. Pomocí skeneru připevněného na kleci naskenujte všechny nedoručené zásilky a vložte je do klece.
    a. Odemknout skener – tlačítko na spodní straně
    b. Skenování kodů – tlačítko na boční straně
  5. V případě jakéhokoliv problému se skenerem, kontaktujte dispečera.