Pomocí aplikace si snadno přivoláte spolehlivé taxi nebo kurýra ve většině českých krajských měst a slovenské Bratislavě.
Je aplikace Liftago zdarma?
Ano, stažení aplikace je pro iOS i Android zdarma. Platíte až v případě využití služeb (např. svezete se taxi, pošlete zásilku).
Je k použití aplikace třeba připojení k internetu?
Ano, bez připojení k internetu není možné poptat jednotlivé služby (taxi, kurýra, ...).
Mohu si objednat služby Liftaga bez aplikace?
Bohužel, k poptání taxi či kurýra je třeba mít nainstalovanou mobilní aplikaci Liftago.
Pokud však pro vás ze svého telefonu jiná osoba objedná např. taxi, pochopitelně do něj můžete nastoupit. :)
Výjimku z pravidla představuje náš firemní účet. Firmy mají příštup k webové aplikaci, pomocí níž např. z recepce mohou objednat taxi pro zaměstnance či hosty, aniž by tyto osoby musely mít aplikaci Liftago: o blížícím taxíku či kurýrovi jim zašleme SMS s dalšími informacemi.
Co když selhala má platba?
Nejčastější příčinou je dle našich dat nastavení MO/TO limitů – vzdálené platby bez CVV kódu. Typicky jde o platby prováděné přes platební kartu uloženou v mobilních aplikacích, které některé banky oddělují od klasických internetových plateb. Aby platba proběhla v pořádku, je třeba zkontrolovat nastavení MO/TO limitů v internetovém bankovnictví, případně kontaktovat banku.
Mezi další příčiny selhání platby může patřit již expirovaná karta zadaná v aplikaci, karta v bance nahlášená jako ztracená nebo nedostatek hotovosti na účtu. Pokud banka zamítne platbu, bohužel v systému nevidíme, jaký z těchto důvodů byl za zamítnutím platby. Pro více informací je potřeba kontaktovat vaši banku. Případně nás můžete kontaktovat.
Jak uplatním promokód?
Slevový promokód je nutné zadat v aplikaci ještě před objednáním jízdy. Kód se zadává v aplikaci v menu Platby (políčko Zadejte promokód) a dá se využít jen na jízdy na osobní profil při platbě kartou uloženou v aplikaci.