Dodržujte nařízení vlády a při využívání Liftaga mějte zakrytá ústa a nos (např. rouškou). Děkujeme.

Kde je vaše služba dostupná?

Aktuální seznam měst, kde působíme, naleznete zde. Na dalším rozšiřování aktivně pracujeme. Pokud máte podnik ve městě, kde služby zatím nenabízíme, neváhejte nám dát vědět: je možné, že spuštění daného města je na spadnutí, nebo nás svou poptávkou popoženete se za vámi vydat.

Mám restauraci. Na trhu funguje řada rozvozových společností. Proč bych měl chtít Liftago?

Za úspěch vás netrestáme: u nás platíte pouze za rozvoz, fixní procento z hodnoty objednávky si neúčtujeme. Rozvozem jsme schopni pokrýt celé město, nevytváříme kolem vašeho podniku umělou zónu pro rozvoz. Restaurace Zdeňka Pohlreicha nebo sítě Ambiente nám však věří zejména pro naši kvalitu: s Liftagem potkáte profesionální, příjemné kurýři, kteří vědí, jak má vypadat skvělá služba.

Mám restauraci, kolik rozvoz stojí?

Liftago si neúčtuje fixní procento z hodnoty objednávky. Za vaše úspěchy vás tak netrestáme. U nás platíte pouze za samotný rozvoz. Na ceně si plácneme předem: ctíme vaši marži, za váš úspěch a cena se odvíjí zejména od polohy restaurace a objemu objednávek. Pro představu, v rámci města se expresní doprava pohybuje v řádu 130 – 200 Kč za rozvoz.

Mám restauraci, jak budu objednávat přepravu?

Možností je hned několik! Pokud máte e-shop od Shoptetu či Shopify, stačí si zdarma aktivovat doplněk Liftago a přepravu poptáte přímo prostřednictvím e-shopu. Stejně snadno to jde v případě pokladního systému od Storyous. Nemáte e-shop? Nevadí! Rádi vám pomůžeme najít ideální řešení na základě bohatých zkušeností s rozvozem pro spoustu restaurací.

Mám restauraci, do kolika hodin mohu poptat rozvoz?

Prakticky nonstop, 24/7. Máme hustou síť kurýrů, proto se na nás můžete spolehnout i v pozdních hodinách.

Chci spustit e-shop. Jak pak připojím Liftago jako přepravce?

Možností je hned několik! Pokud máte e-shop od Shoptetu či Shopify, stačí si zdarma aktivovat doplněk Liftago a přepravu poptáte přímo prostřednictvím e-shopu. Dále je možné se připojit k naší přepravní síti pomocí volně dostupného API. K odesílání zásilek můžete využít rovněž naši webovou aplikaci. Ozvěte se nám a společně najdeme ideální řešení pro vás.

Mám e-shop, kolik přeprava zásilek stojí?

Na cenách si individuálně plácneme předem. Ušetříme vám spoustu nákladů: zásilky od vás totiž neputují přes depo, ale rovnou do cílové destinace. Nemusíte je tak nákladně balit, stejně tak prakticky nehrozí jejich poškození při manipulaci. Ceny se odvíjí zejména od polohy výdejny či skladu a objemu zásilek (tzn. kolik a jak často toho odesíláte). V případě hromadného doručování se cena pohybuje jako v případě klasické balíkové přepravy ( ~ 100 Kč/zásilka), v případě expresního doručení zásilky do 60 minut půjde zhruba o dvojnásobek.

Jak notifikujete zákazníka o blížící se zásilce?

Při převzetí zásilky od nás zákazník obdrží SMS s přesným časem doručení a odkazem na živé sledování pohybu zásilky: zákazník tak přesně ví, kdy zásilka dorazí, díky čemuž máme bezkonkurenční míru úspěšnosti doručení a vám odpadají trable s vratkami.

Nejsem si jistý, jestli se na vás mohu s přepravou zásilek spolehnout. Pro koho např. jezdíte?

Přepravujeme zásilky i jídlo pro malé i velké, a to včetně špiček ve svých oborech jako je Alza.cz nebo restaurace Zdeňka Pohlreicha. Máme kapacitu pro pokrytí vaší sezony i období Vánoc. Rádi pomůžeme i vám!

S jakými možnostmi platby je vaše přeprava kompatibilní?

Momentálně je ze strany zákazníka podmínkou online platba předem. Na kompatibilitě s dalšími platebními metodami pracujeme!

Mám velký e-shop, je Liftago pro mě?

Rozhodně! Naše síť přepravců je dostatečně hustá na pokrytí vaší sezony i období Vánoc. V tomto na nás spoléhá i Alza.cz. :)

Nenašli jste odpověď na svoji otázku?