Volné pozice

Noční specialista/ka zákaznické podpory

  • Praha
  • On-site/remote
  • Full-time

V Liftagu vymýšlíme a inovujeme, přicházíme s projekty, které posouvají standardy přepravy! Ve všem co děláme si zakládáme na kvalitě, kterou nám pomáhá hlídat a zvyšovat tým zákaznické péče.

Noční provoz je jedním z projektů, na kterém teď pracujeme, abychom zase o něco více zvýšili standardy Liftaga ✨. Nejsou to snadné úkoly, a proto hledáme do týmu další parťáky, kteří se jich rádi a zodpovědně zhostí.

Chceš se podílet na udržování a zlepšování spokojenosti našich zákazníků, řidičů a firemních partnerů, rozvíjet se a pečlivě dbát na kvalitu služeb spolu s větší časovou flexibilitou během dne? Pokud jsi odpověděl/a ANO, tak čti dál, možná do našeho rostoucího týmu hledáme právě tebe

🧠CO DĚLÁME:

Především komunikujeme – píšeme, voláme, předáváme, doptáváme se, vysvětlujeme a hlavně pomáháme.

Neumíš si představit, co bychom tak mohli řešit? Jsou to třeba speciální požadavky firemních partnerů či zákazníků, předobjednávky, reklamace, systémová upozornění na možné nedostatky kvality služby, ale i pochvaly nebo stížnosti. Jsme taková studnice vědomostí a musíme znát naše služby velice dobře.

Krom těchto standardních aktivit:

  • Sbíráme zpětnou vazbu a staráme se o to, aby se dostala do správných rukou.
  • Dohlížíme na kvalitu řidičů a pravidelně jim pomáháme ji zvyšovat.
  • Jsme v úzkém kontaktu s ostatními týmy a předáváme si postřehy, tipy a nápady, abychom naše služby vylepšovali.
  • Zdokonalujeme naše know-how, hlavně jeho sdílení – pracujeme na tom, abychom naše postupy měli popsané a dohledatelné 🔍.
  • Hlídáme provoz a aktivně se do něj zapojujeme – kontrolujeme poptávky po jízdách a jejich průběh, komunikujeme se zákazníky i řidiči.

🤝CO OD TEBE OČEKÁVÁME:

  • Předchozí zkušenost s nočním provozem, stejně tak z call centra jsou velkou výhodou.
  • Výborné komunikační dovednosti (jsi ambasadorem a prvním kontaktem).
  • Perfektně ovládáš  češtinu (písemně – gramatika, větná stavba i slovem – artikulace, formování myšlenky)
  • Cit pro pořádek, pečlivost a systematičnost (jinak by ses v práci mohl/a lehce zamotat 🤯 – a to nechceme)
  • Pozitivní vztah k technologiím, umíš se rychle zorientovat a používat různé nástroje. Jsme technologická firma, vše jede online a pracujeme v mnoha nástrojích – toto je skutečně nutnost.
  • Lidský a pozitivní přístup, empatii a trpělivost (občas je potřeba od každého trochu, každá situace je jiná a my na ně musíme být připraveni.
  • Proaktivní přístup (ne reaktivní) a schopnost týmové spolupráce.

💙CO PRO TEBE MÁME:

  • Směnný provoz rozložený na krátký a dlouhý týden – průměrně 32 hodin týdně.
    (pondělí až pátek 21:00-8:00, sobota a  neděle 18:00-09:00)
  • Spolupráci na IČO.
  • Zajímavé platové ohodnocení.
  • Možnost rozvíjet se a případně i růst v rámci Liftaga.
  • Moderní kanceláře v Karlíně a možnost i zcela remote práce.
  • Neformální atmosféru – s kýmkoli si můžeš hned popovídat o nových nápadech a se všemi si hned potykáš.

Zaujali jsme tě s nabídkou? Tak už nahrávej životopis a napiš nám o sobě pár řádku. My se zatím budeme těšit! ✌🏻

Mám zájem o pozici Noční specialista/ka zákaznické podpory

Vyplň prosím formulář, budeme Tě kontaktovat

    * Povinné položky