Cargo spolupráce (pouze rozvoz zásilek)

Jaké jsou podmínky spolupráce pro rozvoz zásilek? (dokumenty atd.)

  1. Živnostenský list (koncese)
    Pro rozvoz zásilek potřebuje mít živnostenský list na koncesovanou živnost „Silniční a motorová doprava – nákladní provozovaná vozidly o největší povolené hmotnosti nepřesahující 3,5 t.
    O toto živnostenské oprávnění můžete žádat u kteréhokoliv obecního živnostenského úřadu.
  2. Telefon se systémem Android (verze 8 a vyšší) a technologií NFC
  3. Vlastní vůz

Řidičský profil

Řidiči musí ve svém profilu uvádět aktuální a pravdivé informace o sobě i svých vozech a poskytovat níže zmíněné obrazové materiály v náležité kvalitě.

Do řidičské profilu bude třeba vyplnit následující informace:

  • Kontaktní údaje – Jméno a příjmení, telefonní číslo, email, město, ve kterém budete s platformou spolupracovat
  • Dokumenty – fotografii řidičského průkazu (pokud vlastníte „Žlutou/zelenou kartu“, můžete nahrát ji), vaši osobní fotografii, fotografii malého technického průkazu, fotografii vašeho vozidla s viditelnou SPZ
  • Informace o vozidle – SPZ, značka, model, typ, rok výroby, barva, objem motoru

Následně bude třeba si v aplikaci vyplnit fakturační údaje (IČO, název a adresa provozovatele vozidla) a platební údaje.

Akceptace a poplatky

Akceptace je procentuální vyjádření počtu zaslaných nabídek, tzn. na jaké procento zaslaných poptávek řidič reagoval zasláním nabídky. V případě, že řidič nesplnil 2 po sobě jdoucí týdny aktuální minimální úroveň akceptace, následující týden nebude moct reagovat na objednávky z platformy Liftago (tzv. “ban”).

Neúčtujeme žádné měsíční poplatky nebo paušály. S Liftago platíte až při realizované zakázce. V tu chvíli se z vašeho výdělku strhne % poplatek z jízdného.

Aktuální výši akceptace a poplatků dle regionu naleznete zde.