Dětské sedačky v taxi, lze to?

Ano, v Liftagu můžete cestovat ve vozech s dětskou autosedačkou. V objednávce nejprve zadejte vaši trasu a poté vyberte z nabídky služeb. Více informací o službě Kids najdete zde.

Jak vytvořím předobjednávku?

V objednávce si po zadání trasy vyberte čas vyzvednutí později a vyberte mezi jednotlivými časovými úseky až na jeden měsíc dopředu. Předobjednávky jsou dostupné v Praze a Brně, pokud je vzdálenost mezi výchozími body trasy větší než 4 km. Pokud nabídku předobjednávky u dané trasy nevidíte, nejsme ve vaší lokalitě schopni garantovat dostupnost.

Chci přepravit zásilku, jak to udělat?

Ve webovém rozhraní vyberte záložku Zásilky.

Jak vyřídit reklamaci?

Pro vyřízení reklamace nás prosím kontaktujte na [email protected].

Potřebuji taxi s více zastávkami, jak na to?

V objednávkovém formuláři u cílové adresy můžete přidat zastávky, které v jízdě mohou sloužit pro krátké zastavení či vysazení pasažéra.

Pokud si přejete svézt více osob na jedno místo, využijte možnost přidat vyzvednutí a u každého vyzvednutí uveďte kontaktní údaje. Všechny osoby informujeme o objednávce a průběhu jízdy formou SMS.

Zajišťujete i odvoz vozidla (želvy)?

V tuto chvíli odvoz vozidla (želvu) neposkytujeme, ale pracujeme na tom.

Chtěl/a bych poslat zásilku a hned s ní poslat řidiče zpět ke mně, lze to?

V objednávce zásilky vyberte mód tam a zpět. Uveďte informaci o vyzvednutí, která zároveň poslouží jako adresa pro vrácení. A informaci o cílové adrese, z které se řidič bude vracet na místo vyzvednutí.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku?