Kde mohu přidat do firemního účtu další zaměstnance?

Své zaměstnance můžete přidat v sekci uživatelé v záložce mobilní aplikace. Přidáním opravňujete uživatele využívat služby Liftaga na účet vaší firmy. V případě většího počtu zaměstnanců můžete využít hromadnou správu zaměstnanců. Šablonu naleznete v dané sekci.

Jednotlivým uživatelům můžete nastavit nákladové středisko pro lepší organizaci nákladů nebo stanovit měsíční limit pro omezení maximální útraty.

Pokud chcete umožnit přístup do webového rozhraní dalším osobám, v sekci uživatelé zvolte záložku webové rozhraní a vyberte roli administrátor nebo objednávající.

Kde najdu přehled jízd?

Na hlavní stránce webového rozhraní nebo v sekci platby a vyúčtování. V tabulce máte u každého měsíce možnost stáhnout přehled.

Kde si změním/obnovím heslo?

Heslo si změníte při přihlašování do firemního účtu kliknutím na tlačítko Zapomenuté heslo.

Kde změním/přidám administrátora firemního účtu?

Administrátory můžete spravovat v sekci uživatelé v záložce webové rozhraní. Můžete přidat libovolný počet administrátorů.

Kde přidám e-mail pro zasílání fakturace?

V sekci údaje o účtu do pole email pro faktury a přehledy. Více emailových adres oddělte čárkou. 

Přehledy posíláme v emailech zaheslované z důvodu vyšší ochrany osobních údajů. Pokud příjemce emailu bude potřebovat přístup k přehledům, ujistěte se, že má heslo pro otevření, dostupné v sekci  platby a vyúčtování, nebo ho přidejte jako administrátora mezi uživatele do webového rozhraní.

Kde změním fakturační údaje (adresa, název společnosti, IČO apod.)?

V sekci platby a vyúčtování.

Změnil jsem firmu, jak přestoupím pod jiný firemní profil?

Odeberte se z uživatelů pro webové rozhraní ve vaší stávající firmě a požádejte administrátora v novém firemní účtu o přidání mezi administrátory.

Nedaří se mi přihlásit do webové aplikace, jak to?

Zkuste si obnovit vaše heslo na stránce zapomenuté heslo.

Jak mohu objednat vícemístný vůz?

Objednat vícemístný vůz bohužel zatím možné není. Můžete na stejný čas objednat více vozů jako jednotlivé objednávky.

Jak je to s DPH u firemního/soukromého zákazníka?

Liftago je plátcem DPH, takže vystavuje fakturu s DPH. Částka se v aplikaci zobrazuje bez DPH pro firemní zákazníky stejně jako pro soukromé zákazníky, ale DPH se následně připočítává k měsíční faktuře nebo každé platbě.

Přišel mi email o nestržené platbě z mé karty, co mám dělat?

Je potřeba v administraci aktualizovat svoji platební kartu. Částku za nestržené platby se automaticky strhnou v následujících dnech.

Chci si změnit metodu platby z karty na fakturaci či naopak, jak postupovat?

Změnu mezi fakturací a platbou na kartu můžete provést v sekci platby a vyúčtování.

Omylem jsem uhradil fakturu 2x, co mám dělat pro vrácení?

Pro vrácení dublované platby se prosím obraťte na náš finanční tým na [email protected], budeme vás následně informovat o způsobu a termínu vrácení platby.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku?