Spustili jsme sdílenou přepravní síť Liftago.network! Přečtěte si o ní více tady.

Kde mohu přidat do firemního účtu další zaměstnance?

Na business.liftago.com klikněte na tlačítko Zaměstnanci a vyplňte prosím jméno, příjmení, telefonní číslo.

Kde najdu přehled jízd?

Na business.liftago.com klikněte na tlačítko Platby a potom na tlačítko Souhrny.

Kde si změním/obnovím heslo?

Heslo si změníte při přihlašování do firemního účtu kliknutím na tlačítko Zapomenuté heslo.

Kde změním/přidám administrátora firemního účtu?

Administrátora mohou změnit jen zaměstnanci Liftaga, kontaktujte nás proto prosím na sales@liftago.com.

Kde přidám e-mail pro zasílání fakturace?

Na webu business.liftago.com klikněte na tlačítko Společnost a dále pak klikněte na e-mail pro zasílání faktur.

Kde změním fakturační údaje (adresa, název společnosti, IČO apod.)?

Na business.liftago.com klikněte na tlačítko Společnost a potom na Upravit fakturační údaje.

Změnil jsem firmu, jak přestoupím pod jiný firemní profil?

Stáčí kontaktovat administrátora ve vaší nové společnosti a požádat o přidání do business účtu.

Nedaří se mi přihlásit do webové aplikace, jak to?

Administrátor účtu by měl zkontrolovat, zda daná osoba má vůbec na toto oprávnění. Přidávání osob do webové aplikace provedete kliknutím na tlačítko Webová objednávka a poté vyplňte jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mail osoby.

Jak mohu objednat vícemístný vůz?

Objednat vícemístný vůz bohužel zatím možné není. Nicméně rámci webové taxi obsluhy (app.liftago.com) je možné na stejný čas objednat více vozů.

Jak je to s DPH u firemního/soukromého zákazníka?

Liftago je plátcem DPH, takže vystavuje fakturu s DPH, částka se v aplikaci zobrazuje bez DPH pro firemní zákazníky (stejně jako pro soukromé zákazníky), ale DPH se následně připočítává k měsíční faktuře.

Přišel mi email o nestržené platbě z mé karty, co mám dělat?

Je potřeba v administraci na business.liftago.com aktualizovat svoji platební kartu. Částku za nestržené platby se automaticky strhnou v následujících dnech.

Chci si změnit metodu platby z karty na fakturaci či naopak, jak postupovat?

Při změně platební metody je potřeba kontaktovat sales@liftago.com.

Při přechodu z fakturace na kreditní kartu je potřeba v platební metodě vybrat platba kartou a následně kartu přidat.

Omylem jsem uhradil fakturu 2x, co mám dělat pro vrácení?

Pro vrácení dublované platby se prosím obraťte na náš finanční tým na purchasing@liftago.com, budeme vás následně informovat o způsobu a termínu vrácení platby.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku?