←Zpět na Otázky a odpovědi

Kolik stojí Liftago || Systém hodnocení || Firemní jízdy || Speciální požadavky || Vhodný typ zařízení || Standardy spolupráce

Kolik stojí Liftago

Neúčtujeme žádné měsíční poplatky nebo paušály. S Liftago platíte až při realizované zakázce. V tu chvíli se z vašeho výdělku strhne % poplatek z jízdného.

Výše poplatku v Praze od 31.8.2020.

  • 1 až 35 jízd = 25 % z ceny zakázky
  • 36 až 55 jízd = 19 % z ceny zakázky
  • 56 jízd a více = 13 % z ceny zakázky

Týdenní strop není aplikovaný.

  • Minimální týdenní akceptace: 65 %

Jízdy se započítávají do dnů, kdy byly ukončeny. To znamená, že jízdy započaté v neděli před půlnocí, ale skončené v pondělí ráno se již započítávají do dalšího týdne.

Tarify

V Praze můžete využít vedle standardního cestovného za taxametrovou sazbu i fixní cenu.

Program pro občasné řidiče
Pokud řidič 2 po sobě jdoucí měsíce nesplnil aktuální podmínku minimálního počtu jízd, může dále standardně jezdit jen v těchto časech: 

Program je momentálně neaktivní. Konkrétní časy budou brzy doplněny.

Co to přesně znamená?
V těchto časech může řidič reagovat na poptávky. Mimo tyto časy se nebudete moct přepnout do stavu „Volný“.

Co se stane dál?
Když řidič v programu pro občasné řidiče v měsíci odjede aktuální minimální počet jízd, následující měsíc již může jezdit bez omezení. 

Nově spuštěný řidiči
Noví řidiči jsou, po registraci a absolvování školení, puštěni do módu pro občasného řidiče, viz výše.

Omezení za nesplnění stanovené akceptace
Pokud řidič nesplnil 2 po sobě jdoucí týdny aktuální minimální úroveň akceptace, následující týden nebude moct reagovat na objednávky z platformy Liftago. 

Co to přesně znamená?
V týdnu s omezením se řidič vůbec nemůže přepnout do stavu „Volný“ a přijímat zakázky. Následující týden může opět využívat služeb Liftago, a začíná novou dvoutýdenní fázi, ve které opět musí splnit požadovanou úroveň akceptace.

 

Výše poplatku v Brně od 31.8.2020.

  • 1 – 45 jízd = 25 % z ceny zakázky
  • 46 – 70 jízd = 19 % z ceny zakázky
  • 71 a více jízd= 13 % z ceny zakázky

Týdenní strop není aplikovaný.

  • Minimální týdenní akceptace: 60 %

Jízdy se započítávají do dnů, kdy byly ukončeny. To znamená, že jízdy započaté v neděli před půlnocí, ale skončené v pondělí ráno se již započítávají do dalšího týdne.

Tarify

V Brně můžete využít vedle standardního cestovného za taxametrovou sazbu i fixní cenu.

Program pro občasné řidiče
Pokud řidič 2 po sobě jdoucí měsíce nesplnil aktuální podmínku minimálního počtu jízd, může dále standardně jezdit jen v těchto časech: 

Program je momentálně neaktivní. Konkrétní časy budou brzy doplněny.

Co to přesně znamená?
V těchto časech může řidič reagovat na poptávky. Mimo tyto časy se nebudete moct přepnout do stavu „Volný“.

Co se stane dál?
Když řidič v programu pro občasné řidiče v měsíci odjede aktuální minimální počet jízd, následující měsíc již může jezdit bez omezení. 

Omezení za nesplnění stanovené akceptace
Pokud řidič nesplnil 2 po sobě jdoucí týdny aktuální minimální úroveň akceptace, následující týden nebude moct reagovat na objednávky z platformy Liftago. 

Co to přesně znamená?
V týdnu s omezením se řidič vůbec nemůže přepnout do stavu „Volný“ a přijímat zakázky. Následující týden může opět využívat služeb Liftago, a začíná novou dvoutýdenní fázi, ve které opět musí splnit požadovanou úroveň akceptace.

 

Výše poplatku v Ostravě od 31.8.2020.

  • 1 – 40 jízd = 25 % z ceny zakázky
  • 41 – 60 jízd = 19 % z ceny zakázky
  • 61 a více jízd= 13 % z ceny zakázky

Týdenní strop není aplikovaný.

  • Minimální týdenní akceptace: 60 %

Jízdy se započítávají do dnů, kdy byly ukončeny. To znamená, že jízdy započaté v neděli před půlnocí, ale skončené v pondělí ráno se již započítávají do dalšího týdne.

Tarify

Program pro občasné řidiče
Pokud řidič 2 po sobě jdoucí měsíce nesplnil aktuální podmínku minimálního počtu jízd, může dále standardně jezdit jen v těchto časech: 

Program je momentálně neaktivní. Konkrétní časy budou brzy doplněny.

Co to přesně znamená?
V těchto časech může řidič reagovat na poptávky. Mimo tyto časy se nebudete moct přepnout do stavu „Volný“.

Co se stane dál?
Když řidič v programu pro občasné řidiče v měsíci odjede aktuální minimální počet jízd, následující měsíc již může jezdit bez omezení. 

Omezení za nesplnění stanovené akceptace
Pokud řidič nesplnil 2 po sobě jdoucí týdny aktuální minimální úroveň akceptace, následující týden nebude moct reagovat na objednávky z platformy Liftago. 

Co to přesně znamená?
V týdnu s omezením se řidič vůbec nemůže přepnout do stavu „Volný“ a přijímat zakázky. Následující týden může opět využívat služeb Liftago, a začíná novou dvoutýdenní fázi, ve které opět musí splnit požadovanou úroveň akceptace.

 

Výše poplatku v Bratislavě od 31.8.2020.

  • 1 až 15 jízd = 25 % z ceny zakázky
  • 16 až 25 jízd = 20 % z ceny zakázky
  • 26 a více jízd = 15 % z ceny zakázky

Týdenní strop není aplikovaný.

  • Minimální týdenní akceptace: 60 %
  • Maximální stáří vozu: 15 let

Jízdy se započítávají do dnů, kdy byly ukončeny. To znamená, že jízdy započaté v neděli před půlnocí, ale skončené v pondělí ráno se již započítávají do dalšího týdne.

V Bratislavě můžete využít vedle cestovného za taxametrovou sazbu i fixní cenu.

Program pro občasné řidiče
Pokud řidič 2 po sobě jdoucí měsíce nesplnil aktuální podmínku minimálního počtu jízd, může dále standardně jezdit jen v těchto časech: 

Program je momentálně neaktivní. Konkrétní časy budou brzy doplněny.

Co to přesně znamená?
V těchto časech může řidič reagovat na poptávky. Mimo tyto časy se nebudete moct přepnout do stavu „Volný“.

Co se stane dál?
Když řidič v programu pro občasné řidiče v měsíci odjede aktuální minimální počet jízd, následující měsíc již může jezdit bez omezení. 

Omezení za nesplnění stanovené akceptace
Pokud řidič nesplnil 2 po sobě jdoucí týdny aktuální minimální úroveň akceptace, následující týden nebude moct reagovat na objednávky z platformy Liftago. 

Co to přesně znamená?
V týdnu s omezením se řidič vůbec nemůže přepnout do stavu „Volný“ a přijímat zakázky. Následující týden může opět využívat služeb Liftago, a začíná novou dvoutýdenní fázi, ve které opět musí splnit požadovanou úroveň akceptace.

 

V ostatních regionálních městech, kde Liftago funguje je poplatek nastaven na 10%.

Kolik stojí Liftago || Systém hodnocení || Firemní jízdy || Speciální požadavky || Vhodný typ zařízení || Standardy spolupráce

Systém hodnocení

Hodnocení se počítá jako průměr z posledních 200 hodnocených jízd. Pasažér má 5 dní na to, aby ohodnotil danou jízdu, příp. vyjádřil svůj názor v komentáři. Vaše hodnocení se zobrazuje na škále od 0 do 5 s přesností na jedno desetinné místo.

Za negativní hodnocení vnímáme 1*, 2* nebo 3* (v tomto případě už pasažéra a řidiče aplikace napříště nespojí). Jedno špatné hodnocení Vám s celkovým hodnocením pohne jenom o pár setin, i přesto je důležité snažit se při všech jízdách o maximální spokojenost zákazníka.

Všechna hodnocení systém odesílá na zákaznický servis, negativní hodnocení jsou řešená individuálně se zákazníkem i s řidiči, a to se zachováním anonymity obou stran. Proto Vám kolikrát nemůžeme konkrétně sdělit, jak Vás který pasažér hodnotil. Pokud pasažér hodnotí jízdu s řidičem sníženě a neuvede komentář, snažíme se od pasažéra dodatečně zpětnou vazbu získat.

Kolik stojí Liftago || Systém hodnocení || Firemní jízdy || Speciální požadavky || Vhodný typ zařízení || Standardy spolupráce

Firemní jízdy

Zákazníci mají možnost, kromě osobního profilu, vytvořit si pracovní (business) profil a přidat si druhou platební kartu do aplikace. Firemní jízdu má možnost zákazník také platit v hotovosti. K tomu, aby řidič mohl přijímat firemní jízdy je potřeba zadání fakturačních údajů do aplikace přes Můj profil > Fakturační údaje a potvrdit souhlas s vystavováním kopií zjednodušených daňových dokladů Liftagem.

Kolik stojí Liftago || Systém hodnocení || Firemní jízdy || Speciální požadavky || Vhodný typ zařízení || Standardy spolupráce

Speciální požadavky 

Speciální požadavky, které si mohou zákazníci zvolit při objednání vozu jsou:

  • Zaplatím 50 Kč spropitné
  • Malé zvíře v tašce
  • Větší zvíře
  • Větší zavazadlo
  • Více zastávek
  • Přeprava balíčku

Prosíme Vás, na jízdu se speciálním požadavkem reagujte jen v případě, že jste ochotní zákazníka odvézt.

Pokud pasažér k jeho objednávce přidá požadavek “50 Kč spropitné”, přistupujte k tomu jako garantovanému spropitnému, tedy po jízdě, pokud je jízda hrazena hotovostně, vyžádejte si částku z taxametru s přičtením těchto 50 Kč. Pokud se jízda platí přes aplikaci, zadejte částku k úhradě opět s přičtením 50 Kč spropitného a částku z taxametru zadejte reálně tu, která na taxametru je.

Kolik stojí Liftago || Systém hodnocení || Firemní jízdy || Speciální požadavky || Vhodný typ zařízení || Standardy spolupráce

Vhodný typ zařízení

Liftagem doporučené zařízení je alespoň dvoujádrový procesor s 2GB RAM.

Doporučujeme značky Samsung, LG, vyšší řady Huawei

  • Do 5000 Kč – Samsung Galaxy J5, Huawei P9 Lite
  • Do 7000 Kč – Samsung Galaxy A3

Nedoporučujeme (na těchto zařízeních nedokážeme garantovat, že aplikace bude fungovat správně):

  • jakákoli zařizení od činských výrobců –  (Elephone, Prestigio, Xiaomi, Zopo, Meizu, Sencor, Alcatel, Allview, myPhone, Cube1, Evolveo, Gigabyte, Doogee atd.)
  • nižší a střední řady výrobců Asus, Acer, Huawei a Lenovo

Kolik stojí Liftago || Systém hodnocení || Firemní jízdy || Speciální požadavky || Vhodný typ zařízení || Standardy spolupráce

Standardy spolupráce

Liftago si vyhrazuje právo ukončit spolupráci s řidiči, kteří dlouhodobě vykazují nízké hodnocení, hrubě porušili podmínky spolupráce nebo na ně chodí velké množství stížnosti od zákazníků, především závažných a opakovaných stran chování a kvality služby. 

Přístup do platformy je automaticky omezen řidičům, kteří dva měsíce a déle nebyli aktivní. V těchto případech se řidiči mohou obrátit na zákaznický servis s žádostí o reaktivaci profilu.

Bezodkladně a bez možnosti reaktivace jsou z Liftaga vyřazení řidiči, kteří skrze platformu vytvářejí předem smluvené jízdy za účelem snížení řidičského poplatku, plnění podmínek nebo jiného zlepšení výsledků. Systémy Liftago sledují a vyhodnocují objednávky a jízdy, které vykazují podezřelé parametry s cílem takové případy odhalit a předejít jim.

←Zpět na Otázky a odpovědi