Kodex řidiče || Přeprava zásilek || Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost || Řidičský profil 

Kodex řidič Liftago

Buďme hrdým vzorem profese komerčního šoféra!

Liftago je služba pro zákazníky zaměřená na kvalitu a překonávání jejich očekávání. Jen spokojený zákazník se vrací, případně šíří dobré slovo o značce dál. Přestože jsme technologická platforma, naší tváří jsou Liftago řidiči, kteří z velké části utvářejí celkovou zkušenost zákazníka. Proto vyhledáváme řidiče, kteří vykonávají svou práci se ctí, jsou orientovaní na zákazníka a jsou rádi ve skupině dalších slušných a ochotných profesionálů. Od všech spolupracujících řidičů proto očekáváme dodržování následujících pravidel:

Lidé chtějí čisté auto a upraveného řidiče

Řidič Liftago je vždy upravený, čistě a slušně oblečený a dbá na to, aby interiér i exteriér vozidla byl bezpodmínečně čistý. Vůz ani oblečení neobsahuje společensky kontroverzní materiály jako např. vulgarismy, sympatie s politickými a sportovními kluby a skupinami. Všechny vozy jsou striktně nekuřácké a bez zápachu uvnitř vozidla.

Ideální péče o pasažéry

Řidič Liftago vždy pomůže zákazníkovi se zavazadly a starším nebo handicapovaným pasažérům s nástupem a výstupem. Řidič otevře dveře ženě a za tmy nabídne, že počká, dokud nezajde do vchodu. Maximálně se snaží vyhovět během jízdy, např. teplotou ve voze, větráním, hlasitostí hudby atd. 

Faktor skvělé komunikace

Setkání začíná vždy jasným pozdravem ze strany řidiče, v telefonickém případě představením sebe a Liftaga. Řidič je vždy slušný a vstřícný. Při jízdě s pasažérem respektuje signály a preference ke komunikaci a nekomentuje negativně osoby,skupiny či dění ve společnosti

Tady řídí profesionálové

Řidič Liftago je profesionál, který jezdí plynule a bezpečně a dodržuje pravidla silničního provozu. Jeho cílem je co nejlepší zkušenost pasažéra, bezpečná přeprava svěřených zásilek a zavazadel a dobré jméno Liftaga, které s logem na svém voze veřejně reprezentuje před zákazníky i v provozu

Absence konfliktů

Řidič neřeší interní věci se zákazníkem, chová se profesionálně a nepoškozuje jméno Liftaga. Zachovává chladnou hlavu a neřeší konflikty se zákazníky nebo veřejností. Předá informace zákaznickému servisu Liftaga, které k tomuto účelu funguje.

Řidič nešíří veřejně nepravdivé nebo neověřené informace o společnosti Liftago.

Garance perfektního svozu a rozvozu

Řidič vyzvedává a doručuje zásilky na místě dle přání zákazníka – např. kancelář nebo byt v patře. Tuto službu řidič aktivně nabízí a ptá se, kde je zákazníkem preferované místo vyzvednutí/doručení. Je odpovědný respektovat instrukce stanovené k jednotlivým partnerům nebo studovat poznámku u zakázky.

Očekáváme poctivost

Očekáváme přirozeně poctivé chování směrem k zákazníkům a Liftagu. Nevěříme na to, že vše musí být vypsané jako zakázané, ale že naši řidiči mají smysl pro to, co je správné a etické. Netolerujeme žádné aktivity na umělé zvýšení výdělků, nebo obohacení.

Kodex řidiče || Přeprava zásilek || Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost || Řidičský profil 

Přeprava zásilek

  1. Po vyhrání jízdy vyražte na místo vyzvednutí zásilky.
  2. Pokud není v poznámce definovaná přesné místo vyzvednutí – spojte se s odesílatelem a
    informujte se, sledujte poznámku v aplikaci, případně kontaktujte, kde si máte zásilku vyzvednout.
  3. Pro zásilku si osobně zajděte, v některých případech může být nutné zajít na recepci
    do patra, kde je nutné ji osobně převzít.
  4. Stejně tak je nutné veškeré zásilky osobně předat. Pokud tedy příjemce čeká na doručení v patře
    nebo na recepci, je nutné zásilku doručit až tam. Osobní doručení až k adresátovi je standardem naší služby.
  5. Po osobním předání zásilky – jízdu v aplikaci ukončete.
  6. V případě, že příjemce po 5 minut nereaguje na 2 telefonní hovory a nikdo v okolí
    (recepce/podnik) 
    není schopen pomocispojte se s odesílatelem ohledně dalšího postupu.
    Pokud zásilku nebude možné předat, odvezte ji zpět odesílateli s navýšením ceny přepravy o původní částku.
  7. V případě že by nereagoval ani odesílatel, spojte se se zákaznickou podporou Liftago.
  8. Více info na: http://www.liftago.cz/zasilky-drv/

Kodex řidiče || Přeprava zásilek || Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost || Řidičský profil 

Dochvilnost

Pasažéři Liftaga jsou zvyklí na kvalitní úroveň služeb. Včasné dostavení vozu je jeden z důvodu proč zákazníci jezdí s Liftagem.

Při volbě dojezdové času vždy zohledněte dopravní situaci (zácpu, omezení na trase, uzavření cesty a pod.) Po potvrzení dojezdového času se snažte vždy dorazit včas. Víme, že doprava může být někdy nevyzpytatelná.

Pokud víte dopředu, že nestíháte stanovený čas dojezdu, informujte o tom pasažéra předem. Pokud pasažér pospíchá na určité místo, včasnou informací o Vašem zdržení mu můžete výrazně pomoci. Opačně může být zklamaný a napříště naši službu nevyužít. Pokud máte zpoždění minutu a více, též o tom pasažéra informujte a při dojezdu se omluvte. Věříme, že těmto situací ve většině případů předejdete již vhodným zvolením dojezdového času.

Kodex řidiče || Přeprava zásilek || Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost || Řidičský profil 

Čistota

Všechny vozy fungující v rámci Liftago jsou striktně nekuřácké. Pasažéři zároveň očekávají čistý vůz bez zápachu. Proto, prosíme, velmi dbejte na čisté prostředí ve voze.

Chápeme, že Vám předchozí pasažér např. špinavými podrážkami znečistil vůz nebo byl cítit kouřem, pokuste se vyvětrat či dát vůz do pořádku. Pokud nestíháte, prosíme, omluvte se následujícímu pasažérovi. Velká část negativních komentářů je právě z důvodu zápachu, nebo nečistoty ve voze. Prosíme dbejte, aby váš vůz byl naopak čistý a voňavý a Vám tak zbytečně neklesalo hodnocení.

Kodex řidiče || Přeprava zásilek || Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost || Řidičský profil 

Komunikace v případě složitějšího vyzvednutí

K perfektnímu servisu patří vyzvednutí pasažéra na zadaném místě. Pro některé z nich může být docházení za vozem, byť jen několik metrů, nekomfortní.

Pokud se nedá na místě zaparkovat, či pasažér nezadal konkrétní adresu vyzvednutí, nebo z jakéhokoliv důvodu Vám něco neumožňuje pohodlně zastavit včas na požadovaném místě, prosíme, informujte o tom pasažéra. Všímejte si také v jakém směru máte stát, jaké je přesné číslo popisné a kontrolujte též GPS souřadnice pasažéra v aplikaci.

Kodex řidiče || Přeprava zásilek || Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost || Řidičský profil 

Skvělé řízení

Není jednoduché se zalíbit všem pasažérům řidičským stylem. Je nutné dodržovat předpisy a pokud se na nás pasažéři s něčím obrací, je to většinou agresivní jízda. Snažte se jezdit plynule a hlavně bezpečně.

Věnujte dostatečnou pozornost chodcům a pokuste se vyvarovat interakcí s jinými řidiči (troubení, nadávky, komentáře) takovéto chování může důvod pro pasažéra proč se s Vámi už znovu nesvézt.

Kodex řidiče || Přeprava zásilek || Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost || Řidičský profil 

Starost o pasažéry

Samozřejmostí je pomoct, když má pasažér větší náklad, který by rád uložil do kufru nebo je ve stavu, kdy se mu hodí pomoct nastoupit (dámy, starší pasažéři, handicapovaní atd.). Pokud projevíte zájem během jízdy, pasažéry mile překvapíte a potěšíte. Zeptejte se, zda jim vyhovuje teplota ve voze, hlasitost či výběr rádia/hudby atd.

Proaktivní řidiči nabízejí pasažérům též něco navíc: nabíječku, bonbony, vodu, v nočních hodinách ženy ocení, když jim nabídnete, že vyčkáte, než zajdou do vchodu a Vy se tak přesvědčíte o jejich bezpečí apod.

Kodex řidiče || Přeprava zásilek || Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost || Řidičský profil 

Konzultace trasy

Pasažéři očekávají, že cena jízdného nebude výrazně odlišná od navrhované ceny. Během cesty vidí ve své aplikaci trasu, která odpovídá zelené lince ve Vaší aplikaci. Tato trasa je dle mapových podkladů nejkratší a dle ní je vytvořen odhad.

Pokud víte o lepší trase, která bude nakonec pro pasažéra výhodnější, nabídněte tuto alternativu a informujte ho o dopadu na cenu. Pokud si pasažér zvolí trasu sám, opět ho informujte o možné změně v konečné ceně. Právě stížnosti na volbu trasy a výslednou cenu jsou nejčastější, snižují řidičům hodnocení a zároveň důvěru v naši službu a taxi řemeslo obecně. Čím víc transparentnější ohledně trasy budete, tím lépe.

Kodex řidiče || Přeprava zásilek || Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost || Řidičský profil 

Slušné chování

Věříme, že zákazníky po nástupu i výstupu vždy pozdravíte. Kromě toho ocení, když jim popřejete hezký den. Nejčastěji pasažéři v 5* hodnocení oceňují právě přátelský přístup. Je skvělé, když Vás pasažéři mohou hodnotit komentářem “pravý gentleman”. 🙂

Kodex řidiče || Přeprava zásilek || Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost || Řidičský profil 

Zvládat stresové situace

Čas od času můžete narazit na pasažéra, se kterým se dostanete do konfliktu nebo nepříjemné situace. Snažte se udržet klidnou hlavu a zachovat se jako profesionál.

Není na místě, abyste se s pasažérem nebo s partnery pro přepravu zásilek hádal. Situaci se pokuste vyřešit v klidu a tak, aby nedošlo ke zbytečné újmě, jak Vaší, tak pasažéra. Nebojte se též pasažéra odkázat směrem k nám. Pokud dojde k něčemu nestandardnímu, ihned nás o tom kontaktujte.

Kodex řidiče || Přeprava zásilek || Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost || Řidičský profil 

Ovládání aplikace

Aplikace jsme navrhovali tak, aby byla co nejvíce intuitivní a uzpůsobená provozu. Stále jí zlepšujeme. Součástí školení pro řidiče je i ovládání aplikace. V provozu by pak při ovládání aplikace nemělo docházet k chybám. Pokud se stane něco nestandardního, co se týče ovládání aplikace, prosíme, nahlaste nám to. Pokud máte ohledně ovládaní aplikace nejasnosti, neváhejte se na nás obrátit.

Kodex řidiče || Přeprava zásilek || Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost || Řidičský profil 

Poctivost

Snažíme se být féroví a stejné to očekáváme od Vás. Pokud dojde k nějakému nekalému jednání, velmi často se o něm dozvíme. Ať už od pasažérů nebo z našeho systému. A řešení takových situací je pro nás opravdu nepříjemné. Naopak poctivé jednání dokážeme velmi ocenit. Pokud uděláte v něčem chybu, nebojte se nám to nahlásit.

Kodex řidiče || Přeprava zásilek || Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost || Řidičský profil 

Řidičský profil

Řidiči musí ve svém profilu uvádět aktuální a pravdivé následující informace o sobě i svých vozech, a poskytovat níže zmíněné obrazové materiály v náležité kvalitě. 

  1. Jméno dle „žluté karty“ nebo „zelené karty“ na Slovensku.
  2. Aktuální osobní profilová fotografie řidiče/ky od ramen výše, s jednobarevným pozadím, bez proti-světla, bez slunečních brýlí nebo pokrývek hlavy, bez dalších osob a předmětů, bez použití vizuálních efektů. Doporučujme vyvarovat se fotografování již existujících fotografií.
  3. Naskenovaná kopie nebo čitelná a kompletní fotografie platné „žluté karty“, „zelené karty“ v případě Slovenska.
  4. IČO, název a adresa provozovatele vozidla taxislužby.
  5. Číslo bankovního účtu.
  6. Informace o vozidle (SPZ, značka, model, karosářská varianta, rok výroby a barva).
  7. Naskenovaná kopie nebo fotografie výpisu z evidence vozidel taxislužby nebo osvědčení vozidla taxi na Slovensku, v obou případech včetně razítka příslušného statutárního orgánu.
  8. Fotografie vozu s čitelnou SPZ focená ve dne šikmo z přední strany tak jako na fotografii níže (zde SPZ cíleně vynechána).

lp_sample

 

←Zpět na Otázky a odpovědi