Přímé napojení na naši platformu

Ideální varianta: s pomocí API se snadno napojíte na naši platformu a obratem získáte přístup k našim takřka 2 000 profesionálních řidičů a naprostou kontrolu nad přepravou. 

  • Zásilky můžete posílat expresně jednu po druhé, nebo jich odesílat více najednou na různé adresy.
  • K dispozici máte aktualizovaný přehled o stavu všech zásilek.
  • Vaši zákazníci jsou o všem (včetně doby příjezdu řidiče a možnosti ho sledovat na mapě) informování pomocí SMS.

Pro koho je řešení vhodné: pro e-shopy s vícero objednávkami, které chtějí získat plně automatizované přepravní řešení a mít nad dopravou kompletní kontrolu.

Cena přepravy: v případě napojení na náš systém můžeme omezit rozvozovou zónu a nastavit v rámci ní fixní cenu (např. do 4 km za fixní cenu) tak, abyste měli náklady pod kontrolou. Jsme schopni se s cenou za doručení (v ten samý den!) dostat na cenu, kterou běžně platíte u konkurence za doručení až v den následující.

Doprava na jedno kliknutí

Pokud máte e-shop na platformě od Shoptetu, pak vás od expresního doručování objednávek zákazníkům dělí jen aktivace našeho Shoptet doplňku. S ním získáte přístup k přepravě na jedno kliknutí a dál se již nemusíte o nic starat.

  • Řidič objednávku vyzvedne v rámci několika minut a ihned ji veze k zákazníkovi.
  • Zákazník obdrží SMS zprávy jednak s informací, že se řidič blíží a kdy přibližně dorazí (s možností sledovat příjezd řidiče živě na mapce), jednak v momentu příjezdu řidiče.
  • Tuto možnost dopravy nabízíte jen k objednávkám placeným předem a neřešíte tak zdlouhavou výplatu dobírek.
  • Řidiči jsou proškolení profesionálové zvyklí na kontakt se zákazníkem.

Ruční zasílání seznamu objednávek

Předem nám zašlete seznam objednávek (klidně jako tabulku v Excelu), které potřebujete doručit, a my zajistíme vše od řidičů po plánování ideální trasy. Zákazníci od nás dostanou SMS s odkazem, přes který mohou sledovat příjezd řidiče. Doručení pak může probíhat pár hodin po odeslání seznamu objednávek nebo třeba druhý den v konkrétní čas – to vše je na naší společné domluvě.

Pro koho je řešení vhodné: pro podniky i jednotlivce, kteří přijímají jednotky objednávek a posléze je potřebují např. jednou denně/týdně najednou rozvézt.

Cena přepravy: Cenu si dohodneme předem dle vašich požadavků (záleží např. na počtu objednávek, rozmístění cílových adres a také tom, jak rychle budete chtít zboží rozvézt). I zde jsme schopni se dostat na podobnou cenovou nabídku jako u předchozí varianty.

Mobilní & webová aplikace pro expresní doručování

Získáte od nás přístup do mobilní a webové aplikace, přes kterou získáte plnou kontrolu nad svými zásilkami. Přepravu poptáte kdykoli to budete potřebovat, řidič bude do pár minut u vás a ihned pojede za zákazníkem. Zákazník od nás dostane SMS s odkazem, přes který bude moci sledovat příjezd řidiče. V tomto případě je možné poslat vždy jen jednu zásilku (respektive na jednu adresu) s jedním řidičem.

Pro koho je řešení vhodné: pro ty, kteří chtějí zákazníkům poskytnout expresní službu a doručit jejich zboží v rámci desítek minut od objednání.

Cena přepravy: Cena odpovídá expresní přepravě, kdy jeden řidič veze jedinou zásilku – podobně, jako kdyby jel vůz taxi po totožné trase s pasažérem. Při objednávání přepravy se vám díky systému Liftaga zobrazí cenové nabídky řidičů, ze kterých si vyberete.

Náš řidič se o vše postará

Poslední variantu je možné využít ihned bez nutnosti nás kontaktovat. Váš zákazník si stáhne aplikaci Liftago a pomocí služby Nákup si objedná řidiče, který se o vše postará – přijede za vámi, nakoupí, zaplatí a přiveze až k vašemu zákazníkovi. Stačí tak, abyste o této možnosti dali vědět svým zákazníkům. Varianta je vhodná pro nákupy do cca 500 Kč, tedy např. pro kavárny, bistra a restaurace. 

Pro koho je řešení vhodné: zejména pro obchody a kavárny s výdejovým okýnkem, které své služby nenabízejí online a které chtějí své zboží dostat k zákazníkovi bez starostí.

Cena přepravy: v případě služby Nákup platí cenu za přepravu (včetně ceny nákupu) přímo zákazník – pro vás je to tedy zcela bez starostí. Cena se vytváří podobně jako v případě předchozí varianty s tím, že je navíc účtován náklad za čas, který stráví řidič nákupem nebo převzetím zboží. 

Často kladené otázky

Jsem drobný podnikatel, dokážete mi pomoci?

Pomůžeme komukoliv, kdo potřebuje pomoci s doručením zboží svým zákazníkům, ať už jde o zákusky z malé kavárny nebo stovky objednávek denně z velkého e-shopu. Společně najdeme vždy takové řešení, které vám nejvíce usnadní vaše podnikání.

Jak rychle jste schopni zboží doručit?

Zásilky doručujeme ihned po převzetí, u zákazníka tak mohou být během několika desítek minut. Umíme jak expresní doručení,kdy řidič veze jedinou zásilku ihned konkrétnímu zákazníkovi. Stejně tak zvládneme zásilky škálovat – řidič přebere několik zásilek najednou a postupně je rozváží jednotlivým zákazníkům.

Existuje nějaké omezení minimálního počtu objednávek za den?

Kolik přes nás odešlete zásilek, je jen na vás. Za službu jako takovou si neúčtujeme žádné poplatky. Dokážeme být váš jediný dopravce, stejně tak dokážeme naší doručovací kapacitou podpořit vaši stávající logistiku a doručit ty objednávky, které doručit sami nestíháte.

Kde je služba dostupná?

Ve všech městech, kde jezdíme. Tedy v Praze, Brně, Ostravě, Bratislavě, Českých Budějovicích, Liberci, Olomouci, Plzni, Ústí nad Labem a Zlíně.

Jak daleko mé zboží rozvezete?

Naše přeprava je určena pro zásilky v rámci daného města a blízkého okolí. Další specifikace je již na bližší domluvě, tak nás neváhejte kontaktovat.

Jsou nějaká omezení pro zásilky (velikost, hmotnost apod.)?

Převážet můžete předměty, jejichž hmotnost není větší než 20 kg a rozměr nepřesahuje 55 × 45 × 25 (délka x šířka x výška). Případně nás kontaktujte a rychle zjistíme, zda vám dokážeme pomoci.

Chcete využít našich přepravních možností? Potřebujete více informací?

Napište nám na partners@liftago.com.