Výběr dobírky v hotovosti

Od dubna 2022 spouštíme s vybranými partnery možnost vybrání dobírky v hotovosti. Jízdy s hotovostní dobírkou pak mohou odjet pouze řidiči, kteří jsou již aktivní na dobírce bezhotovostní (nainstalovaná aplikace GP tom a přihlášení do ní).

Jak bude výběr hotovosti fungovat v aplikaci Liftago Driver?

  1. Standardně ověříte zákazníka pomocí verifikačního kódu, pokud je vyžadován.
  2. V dalším kroku vyberete, zda chce zákazník platit kartou či hotově:
    a) pokud vyberete možnost “kartou” budete přesměrováni do aplikace GP tom
    b) pokud vyberete možnost “hotovost” pak přeberte částku od zákazníka a stvrďte vybrání hotovosti a předání balíčku přejetím tlačítka
  3. Odešlete zákazníkovi účtenku
    a) bezhotovostní platba – po úspěšné platbě vyberete možnost odeslat účtenku, zeptejte se zákazníka na formu zaslání (SMS, E-mail) a účtenku odešlete.
    b) hotovostní platba – spusťte aplikaci GP tom -> zvolte možnost „+“ -> zadejte částku a typ platby (hotově) -> klikněte na zaplatit a poté odeslat účtenku -> následně vyberete formu zaslání (SMS, email) a účtenku odešlete
  4. Pokračujete na další zastávku.

Jaké jsou možnosti zaslání hotovosti na účet Liftaga?

Dobírky, které při jízdě vyberete v hotovosti, je potřeba nejpozději do 1 pracovního dne uhradit následujícími metodami:

  • Vložení hotovosti na terminálu Sazka.
  • Zaslání hotovosti na náš účet z vašeho internetového bankovnictví.

Postup vložení hotovosti na Sazka terminálu

Doporučujeme vyhledat terminál blízko vašeho domova, kde budete moci hotovost vkládat.

Mapu terminálů naleznete na odkazu zde (ve filtru vyberte místo a typ služby: Finanční služby (Platby faktur, paysafecard)).

Vklady do 15 tisíc Kč.

U vkladů do 15 tisíc Kč můžete využít libovolného Sazka terminálu (kromě České pošty).

  1. Při příchodu k terminálu oznamte obsluze tuto větu: “Jdu zaplatit fakturu Liftagu”.
  2. V emailu, který Vám bude od Liftaga zaslán po dokončení jízdy vyhledejte QR kód.
  3. QR kód nechejte naskenovat obsluze terminálu.
  4. Předejte obsluze hotovost (pokud nemáte přesnou částku, obsluha je schopna vám drobný obnos vrátit).
  5. Pro doložení, že jste vklad provedli, si od obsluhy vezměte doklad a uchovejte si jej.

Vklady od 15 tis do 100 tis Kč

Vklady od 15 tis až do hodnoty 100 tis Kč je prozatím nutné vkládat na firemních pobočkách Sazky (v brzké době se seznam poboček rozroste).

Postup vkladu je stejný, jako u nižších vkladů, tedy:

  1. Při příchodu k terminálu oznamte obsluze tuto větu: “Jdu zaplatit fakturu Liftagu”.
  2. V emailu, který Vám bude od Liftaga zaslán po dokončení jízdy vyhledejte QR kód.
  3. QR kód nechejte naskenovat obsluze terminálu.
  4. Předejte obsluze hotovost (pokud nemáte přesnou částku, obsluha je schopna vám drobný obnos vrátit).
  5. Pro doložení, že jste vklad provedli, si od obsluhy vezměte doklad a uchovejte si jej.

Seznam firemních poboček naleznete níže:

Vybrané dobírky v hotovosti od zákazníků je třeba zaslat výše zmíněnými možnostmi úhrady do 24 hodin od ukončení jízdy. V opačném případě vám bude účtován poplatek 100 Kč za každý den prodlení a může dojít k ukončení spolupráce.

FAQ

Obsluze terminálu nešel načíst QR kód
Obsluha terminálu používá 2 typy skenerů. V případě, že obsluze nepůjde QR kód načíst, slušně se ji zeptejte, zda používá skener QR kódů.

V případě problémů s vkladem hotovosti nás kontaktujte na emailu: [email protected]