Aktuality pro řidiče

  • Aktuální výše akceptace a rozmezí taxi tarifů najdete na odkazu zde.
  • Benefity pro stávající řidiče naleznete na odkazu zde.
  • Vyžadované standardy taxi přepravy naleznete na odkazu zde.
  • Vyžadované standardy cargo přepravy naleznete zde.

Spolupracoval/a jste v minulosti s Liftagem?

Vyplňte prosím formulář zde a my se vám následně ozveme.

Ještě jste s Liftagem nespolupracoval/a a máte o spolupráci zájem?

Vyplňte prosím formulář zde a my se vám následně ozveme.

 

Odpovědi na časté otázky

  1. Do rozvozu zásilek taxi řidiče nenutíme
    Liftago dělí své řidiče do 3 skupin Taxi, Univerzal, Cargo. Pro Taxi a Univerzal skupinu se nepočítá akceptace ze zásilkových jízd. Řidiči v těchto skupinách tedy mohou zásilky bez postihu odmítat.
  2. Můžete jezdit také za fixní ceny (bez taxametru)
    V řidičské komunitě koluje informace, že s Liftagem mohou spolupracovat pouze řidiči, kteří mají ve voze nainstalovaný taxametr. Tato informace je nesprávná. Nabíráme i řidiče bez taxametru, kteří přepravují osoby za fixní ceny. A to bez předražení a zcela legální cestou, s námi o ŽK nepřijdete.
  3. Cenu za přepravu si určujete sami dle nastavených tarifů
    U Liftaga není řidiči přesně přidělena cena, za kterou danou jízdu odjede. Cenu za přepravu se volí v tzv. aukci. Řidiči je nabídnuto několik možností cen, za jakou cenu zákazníka odveze, a je jen na něm, jakou cenu si vybere. Tyto ceny jsou nastaveny dle tarifů, které si řidič v profilu nastaví dle svého taxametru. Přeprava za fixní cenu je pak nastavena v souladu s magistrátními limity.
  4. Předem víte, kam jedete a cenu si určujete vy
    Dopředu před odesláním nabídky na poptávku víte, kde zákazníka nabíráte a kde jízda končí.
  5. Čím více jezdíte, tím menší poplatek platíte
    Poplatky platíte, pouze když jezdíte. U nás nehrozí žádné měsíční paušální poplatky. Liftagu odvádíte procentuální poplatek z každé odjeté jízdy, přičemž si ho můžete snížit na základě poplatkových  schodů.
  6. Naše podpora pro řidiče je vám k dispozici
    Liftago má pro své řidiče živou telefonickou podporu, na kterou se v případě provozních potíží můžete kdykoliv obrátit. Pokud nám napíšete e-mail, rozhodně neobdržíte robotickou odpověď. Potíže nebo dotazy se s vámi snažíme řešit rychle a efektivně.
  7. Nabíráme pouze řidiče, kteří se domluví česky na dostatečné úrovni
    Všichni naši řidiči se dostávají do komunikace s naší zákaznickou podporou a ostatními zaměstnanci Liftaga. V případě zjištění, že řidič český jazyk neovládá na dostatečné komunikační úrovni, tak je s ním spolupráce ukončena.
  8. Cílíme na zákazníky, kteří umí ocenit kvalitní službu
    Bedlivě sledujeme kvalitu zákazníků. Cílíme mimo jiné na firemní klientelu a tím, že cenou nekonkurujeme MHD, máme většinu zákazníků, kteří si rádi potrpí a připlatí za kvalitní servis. Nemusíte se tak bát, že by zákazník utekl bez placení, nebo by například vyvolával potyčku.
  9. Poplatky nenavyšujeme o daňovou povinnost
    Tím, že jsme ryze česká firma se sídlem a bankou v ČR, tak u nás nemusíte platit přenesenou daňovou povinnost 21 % z řidičského poplatku.
  10. Řidičské kapacitu přizpůsobujeme poptávce
    Férové řidičské výdělky jsou pro nás důležité. Proto vždy vyvažujeme poptávku adekvátním počtem řidičů. Často se stává, že zavádíme tzv. “čekací listinu” a dle poptávky postupně spouštíme nové řidiče.
  11. Využijte benefity pro řidiče
    Pro naše řidiče máme připravenou sadu benefitů v podobě slevy až 30 % na vozy Toyota a Lexus. Zajistíme vám také výhodné pojištění vozidla bez přirážky za užívání jako vozidlo taxi. Nabízíme také slevu na plnění CNG. Více informací najdete zde.