Jak se stát řidičem Liftaga
Registrujte se a začněte vydělávat s Liftagem.
Bezpečné jízdy jako řidič
Více o komunikaci, standardech a doporučeních pro řidiče.
Liftago je služba pro zákazníky zaměřená na kvalitu a překonávání jejich očekávání. Jen spokojený zákazník se vrací, případně šíří dobré slovo o značce dál. Přestože jsme technologická platforma, naší tváří jsou Liftago řidiči, kteří z velké části utvářejí celkovou zkušenost zákazníka. Proto vyhledáváme řidiče, kteří vykonávají svou práci se ctí, jsou orientovaní na zákazníka a jsou rádi ve skupině dalších slušných a ochotných profesionálů. Od všech spolupracujících řidičů proto očekáváme dodržování následujících pravidel.
Řidič Liftago je vždy upravený, čistě a slušně oblečený a dbá na to, aby interiér i exteriér vozidla byl bezpodmínečně čistý. Vůz ani oblečení neobsahuje společensky kontroverzní materiály jako např. vulgarismy, sympatie s politickými a sportovními kluby a skupinami. Všechny vozy jsou striktně nekuřácké a bez zápachu uvnitř vozidla.
Řidič Liftago vždy pomůže zákazníkovi se zavazadly a starším nebo handicapovaným pasažérům s nástupem a výstupem. Řidič otevře dveře ženě a za tmy nabídne, že počká, dokud nezajde do vchodu. Maximálně se snaží vyhovět během jízdy, např. teplotou ve voze, větráním, hlasitostí hudby atd.
Setkání začíná vždy jasným pozdravem ze strany řidiče, v telefonickém případě představením sebe a Liftaga. Řidič je vždy slušný a vstřícný. Při jízdě s pasažérem respektuje signály a preference ke komunikaci a nekomentuje negativně osoby,skupiny či dění ve společnosti
Řidič Liftago je profesionál, který jezdí plynule a bezpečně a dodržuje pravidla silničního provozu. Jeho cílem je co nejlepší zkušenost pasažéra, bezpečná přeprava svěřených zásilek a zavazadel a dobré jméno Liftaga, které s logem na svém voze veřejně reprezentuje před zákazníky i v provozu
Řidič neřeší interní věci se zákazníkem, chová se profesionálně a nepoškozuje jméno Liftaga. Zachovává chladnou hlavu a neřeší konflikty se zákazníky nebo veřejností. Předá informace zákaznickému servisu Liftaga, které k tomuto účelu funguje.
Řidič nešíří veřejně nepravdivé nebo neověřené informace o společnosti Liftago.
Řidič vyzvedává a doručuje zásilky na místě dle přání zákazníka – např. kancelář nebo byt v patře. Tuto službu řidič aktivně nabízí a ptá se, kde je zákazníkem preferované místo vyzvednutí/doručení. Je odpovědný respektovat instrukce stanovené k jednotlivým partnerům nebo studovat poznámku u zakázky.
Očekáváme přirozeně poctivé chování směrem k zákazníkům a Liftagu. Nevěříme na to, že vše musí být vypsané jako zakázané, ale že naši řidiči mají smysl pro to, co je správné a etické. Netolerujeme žádné aktivity na umělé zvýšení výdělků, nebo obohacení.
.jpg)