Řidič více nákupů najednou. V poznámkách je informace o časovém slotu, pro každého zákazníka, který je třeba dodržet. Trasa je tomu většinou uzpůsobená. Zákazník by měl čekat na předání.
Řidič více nákupů najednou. V poznámkách je informace o časovém slotu, pro každého zákazníka, který je třeba dodržet. Trasa je tomu většinou uzpůsobená. Zákazník by měl čekat na předání, pokud nebude, kontaktujte ho, jak jste zvyklí (alespoň 2x s 5min čekáním). V případě, že zákazník na telefon nereaguje, pokuste se najít jeho zvonek.
V aplikaci zvolte „Předat balíček.“ Předání balíčku potvrdíte přejetím ukazatele na obrazovce.
Odvoz a předání nákupu
Řidič více nákupů najednou. V poznámkách je informace o časovém slotu, pro každého zákazníka, který je třeba dodržet. Trasa je tomu většinou uzpůsobená. Zákazník by měl čekat na předání, pokud nebude, kontaktujte ho, jak jste zvyklí (alespoň 2x s 5min čekáním). V případě, že zákazník na telefon nereaguje, pokuste se najít jeho zvonek
Odvoz a předání nákupu
Řidič více nákupů najednou. V poznámkách je informace o časovém slotu, pro každého zákazníka, který je třeba dodržet. Trasa je tomu většinou uzpůsobená. Zákazník by měl čekat na předání, pokud nebude, kontaktujte ho, jak jste zvyklí (alespoň 2x s 5min čekáním). V případě, že zákazník na telefon nereaguje, pokuste se najít jeho zvonek
- Položka seznamu 1
- Položka seznamu 2
- Položka seznamu 3
Řidič více nákupů najednou. V poznámkách je informace o časovém slotu, pro každého zákazníka, který je třeba dodržet. Trasa je tomu většinou uzpůsobená. Zákazník by měl čekat na předání, pokud nebude, kontaktujte ho, jak jste zvyklí (alespoň 2x s 5min čekáním). V případě, že zákazník na telefon nereaguje, pokuste se najít jeho zvonek
- Položka seznamu 1
- Položka seznamu 2
- Položka seznamu 3
Řidič více nákupů najednou. V poznámkách je informace o časovém slotu, pro každého zákazníka, který je třeba dodržet. Trasa je tomu většinou uzpůsobená. Zákazník by měl čekat na předání, pokud nebude, kontaktujte ho, jak jste zvyklí (alespoň 2x s 5min čekáním). V případě, že zákazník na telefon nereaguje, pokuste se najít jeho zvonek