Kro Kitchen

Spolupráce s Liftagem nám umožnila se osamostatnit v doručování jídla po Praze

Řidič více nákupů najednou. V poznámkách je informace o časovém slotu, pro každého zákazníka, který je třeba dodržet. Trasa je tomu většinou uzpůsobená. Zákazník by měl čekat na předání.

Řidič více nákupů najednou. V poznámkách je informace o časovém slotu, pro každého zákazníka, který je třeba dodržet. Trasa je tomu většinou uzpůsobená. Zákazník by měl čekat na předání, pokud nebude, kontaktujte ho, jak jste zvyklí (alespoň 2x s 5min čekáním). V případě, že zákazník na telefon nereaguje, pokuste se najít jeho zvonek.

V aplikaci zvolte „Předat balíček.“ Předání balíčku potvrdíte přejetím ukazatele na obrazovce.

Odvoz a předání nákupu

Řidič více nákupů najednou. V poznámkách je informace o časovém slotu, pro každého zákazníka, který je třeba dodržet. Trasa je tomu většinou uzpůsobená. Zákazník by měl čekat na předání, pokud nebude, kontaktujte ho, jak jste zvyklí (alespoň 2x s 5min čekáním). V případě, že zákazník na telefon nereaguje, pokuste se najít jeho zvonek

Odvoz a předání nákupu

Řidič více nákupů najednou. V poznámkách je informace o časovém slotu, pro každého zákazníka, který je třeba dodržet. Trasa je tomu většinou uzpůsobená. Zákazník by měl čekat na předání, pokud nebude, kontaktujte ho, jak jste zvyklí (alespoň 2x s 5min čekáním). V případě, že zákazník na telefon nereaguje, pokuste se najít jeho zvonek

  • Položka seznamu 1
  • Položka seznamu 2
  • Položka seznamu 3

Řidič více nákupů najednou. V poznámkách je informace o časovém slotu, pro každého zákazníka, který je třeba dodržet. Trasa je tomu většinou uzpůsobená. Zákazník by měl čekat na předání, pokud nebude, kontaktujte ho, jak jste zvyklí (alespoň 2x s 5min čekáním). V případě, že zákazník na telefon nereaguje, pokuste se najít jeho zvonek

  1. Položka seznamu 1
  2. Položka seznamu 2
  3. Položka seznamu 3

Řidič více nákupů najednou. V poznámkách je informace o časovém slotu, pro každého zákazníka, který je třeba dodržet. Trasa je tomu většinou uzpůsobená. Zákazník by měl čekat na předání, pokud nebude, kontaktujte ho, jak jste zvyklí (alespoň 2x s 5min čekáním). V případě, že zákazník na telefon nereaguje, pokuste se najít jeho zvonek