Spustili jsme sdílenou přepravní síť Liftago.network! Přečtěte si o ní více tady.

Volné pozice

Specialista/ka zákaznické podpory

  • Praha
  • On-site/remote
  • Full-time

💸 POZOR: Pokud jsme tě zaujali, ale myslíš si, že se na pozici spíš hodí někdo z tvých známých, tak nám ho/ji neváhej doporučit. Za úspěšné doporučení můžeš získat 10.000 Kč na jízdy Liftagem. (Kandidát musí uspět ve výběrovém řízení a dokončit zkušební dobu).

Představ si Liftago, jako síť řidičů, která už není čistě jen o taxi, ale o zapojení i další volné dopravní kapacity ve městech po celé ČR, která je využívána právě tam, kde je potřeba. (Food kurýr ti klidně přiveze zásilku některého z přepravců balíků, řidič taxi ti vyzvedne balík z boxu nebo řidič on-line obchodu s potravinami pomůže ve špičce přepravci zásilek doplnit tým). V Liftagu vymýšlíme a inovujeme, přicházíme s projekty, které posouvají standardy přepravy! Ve všem co děláme si zakládáme na kvalitě, kterou nám pomáhá hlídat a zvyšovat tým zákaznické péče. Není to snadný úkol, a proto hledáme do týmu další parťáky, kteří se ho rádi a zodpovědně zhostí.

Chceš se podílet na zajímavých projektech, rozvíjet se a pečlivě dbát na kvalitu služeb, na které si zakládáme? Pokud jsi odpověděl/a 3x ANO, tak čti dál, možná do našeho rostoucího týmu hledáme právě tebe!

🧠CO DĚLÁME:

Především komunikujeme – píšeme, voláme, předáváme, doptáváme se, vysvětlujeme a hlavně pomáháme.

Neumíš si představit, co bychom tak mohli řešit? Jsou to například speciální požadavky zákazníků, zapomenuté věci v autě, reklamace, stížnosti, ale i pochvaly. Je toho skutečně hodně. Jsme taková studnice vědomostí a musíme znát naše služby velice dobře.

Krom těchto standardních aktivit:

  • Sbíráme zpětnou vazbu a staráme se o to, aby se dostala do správných rukou 
  • Dohlížíme na kvalitu řidičů a pravidelně jim pomáháme ji zvyšovat
  • Podílíme se na náboru nových řidičů 🚙
  • Jsme v úzkém kontaktu s ostatními týmy a předáváme si postřehy, tipy a nápady ,abychom naše služby vylepšovali
  • Zdokonalujeme naši knowledge a hlavně její sdílení – pracujeme na tom, abychom naše postupy měli popsané a dohledatelné 🔍
  • Hlídáme provoz a aktivně se do něj zapojujeme – kontrolujeme poptávky po jízdách a jejich průběh 

🤝CO OD TEBE OČEKÁVÁME:

Zkušenosti na podobné pozici by byly určitě fajn, ale pokud umíš (a hlavně se nebojíš) komunikovat, nejsou potřeba.

Stačí:

  • být komunikativní (abys nás mohl/a prosfesionálně reprezentovat)
  • mít cit pro pořádek, pečlivost a systematičnost (jinak by ses v práci mohl/a lehce zamotat 🤯 a to nechceme) 
  • umět pracovat na PC (jsme technologická firma, vše jede online a pracujeme v mnoha nástrojích – toto je skutečně potřeba)
  • mít perfektní znalost českého jazyka (písmem – gramatika, větná stavba, slovem – artikulace, formování myšlenky)
  • být člověk s lidským a pozitivním přístupem, empatií a trpělivostí (občas je potřeba od každého trochu, každá situace je jiná a my na ně musíme být připraveni)

Plusem pro tebe bude rozhodně proaktivita, té si ceníme a nepřijde u nás nazmar. Chceme pracovat v týmu, ve kterém se nebojíme ozvat a řešit i věci, do kterých se nám třeba zrovna nechce. 

💙CO PRO TEBE MÁME:

  • Směnný provoz 🕓
  • Možnost rozvíjet se a po nějaké době růst v rámci Liftaga – zajímá nás jaký je tvůj směr. 
  • Moderní kanceláře v Karlíně, takže je vše na dosah ruky,
  • Multisport kartu 
  • Nadstandardní platové ohodnocení.
  • Po zaučení možnost částečně pracovat z HomeOfficu🏠
  • Neformální atmosféru – s kýmkoli si můžeš hned popovídat o nových nápadech a se všemi si hned potykáš.
  • A ještě ta klasika – společné teambuildingy, BBQ na naší terase, hospody apod.

Zaujali jsme tě s nabídkou? Tak už nahrávej životopis a napiš nám o sobě pár řádku. My se zatím budeme těšit! ✌🏻

 

Mám zájem o pozici Specialista/ka zákaznické podpory

Vyplň prosím formulář, budeme Tě kontaktovat

    * Povinné položky