Specialista zákaznické podpory

Liftago roste a s ním i náš produkt, který se rychle rozšiřuje do nových segmentů. To přináší výzvy pro naši zákaznickou podporu a vede nás směrem k větší specializaci zvlášť na zákaznickou a řidičskou podporu. Zaměření na jednotlivé segmenty nám umožní se soustředit detailněji na komplexní znalost produktu a pochopení  procesů (knowledge base), abychom nejen uměli pomoc v každé situaci, ale především se staly excelentní zákaznicky orientovanou službou (customer centric).

Pokud chceš zažít rozmanitou práci v dynamickém prostředí, máš nyní jedinečnou příležitost přidat se do rozrůstajícího týmu, ve kterém dostaneš příležitost se rozvíjet dál.

CO OD TEBE OČEKÁVÁME:

Profesionální reprezentaci našich služeb a produktu. Být přímým kontaktem našim koncovým zákazníkům (B2B i B2C) v oblastech týkajících se řešení provozních záležitostí (od zapomenutých věcí ve voze až po reklamace), dotazů ohledně našich služeb (zásilek, taxi jízd), zpětné vazby (+/-) a kontrolu našich služeb. Kontaktem partnerům v oblastech týkajících se převážně  jednotlivých  jízd (taxi i zásilek) a reklamací.

  • Umět se domluvit jasně a výstižně
  • Pomáhat a podílet se na správném denním provozu –  od řešení reklamací, feedbacků a stížností, přes nefunkční appku až po zapomenuté věci v autě.
  • Spolupráci s dalšími týmy (primárně Sales, Business Development, Produkt,..) v Liftagu a podílení se na zlepšování našich služeb.

CO A KOHO HLEDÁME:

  • Ambiciózního, komunikativního (který rád mluví k věci) a proaktivního člověka, který stále hledá možnosti zlepšování našich služeb a produktu.
  • Empatický a  individuální přístup s cílem vyřešit jednoduché i komplexnější situace co nejlépe.  Umět spolupracovat s kolegy z jiných týmů.
  • Schopnost trpělivě naslouchat a jednat asertivně
  • Zkušenosti ze zákaznického servisu (výhodou)
  • Perfektní znalost českého jazyka (písmem – gramatika, větná stavba, slovem – artikulace, formování myšlenky)
  • Angličtinu komunikativně i písemně na úrovni alespoň B1 

CO PRO TEBE MÁME:

  • spolupráci na šestihodinové ranní a odpolední směny (celkem 30-50 hodin týdně),1x měsíčně směna přes víkend
  • možnost se specializovat do budoucích oblastí (CX, onboarding, salesforce)
  • privátní kanceláře v exkluzivních prostorách v Karlíně
  • Multisport kartu
  • neřešíme formální strukturu – s kýmkoli si můžeš hned popovídat o nových nápadech
  • a pak ta klasika – společné teambuildingy, BBQ na naší terase, hospody apod.

Zaujala tě naše nabídka? Tak nám určitě napiš o sobě a svých profesních zkušenostech. Budeme se těšit 🙂

Pozici můžeš také doporučit svým známým a získat odměnu ve výši 10.000 Kč v jízdách s Liftagem, v případě jejich přijetí do našeho týmu !

 

Mám zájem o pozici Specialista zákaznické podpory

Vyplňte prosím formulář, budeme Vás kontaktovat

    * Povinné položky