Specialista zákaznické podpory – zástupce team leadera

Liftago roste a s ním i náš produkt, který se rychle rozšiřuje do nových segmentů. To přináší výzvy pro naši zákaznickou podporu a vede nás směrem k větší specializaci zvlášť na zákaznickou a řidičskou podporu. Zaměření na jednotlivé segmenty nám umožní se soustředit detailněji na komplexní znalost produktu a pochopení  procesů (knowledge base), abychom nejen uměli pomoc v každé situaci, ale především se staly excelentní zákaznicky orientovanou službou (customer centric).

Pokud chceš zažít rozmanitou práci v dynamickém prostředí, máš nyní jedinečnou příležitost přidat se do rozrůstajícího týmu, ve kterém dostaneš příležitost zanechat svou stopu.

CO OD TEBE OČEKÁVÁME:

  • Budeš plnohodnotný člen týmu zákaznické podpory – v této roli tě nemine komunikace s řidiči, zákazníky i partnery.
  • Budeš se podílet na nastavování procesů v rámci i mimo tým, na reportingu a nastavování/vyhodnocení kvality.
  • Budeš spolupracovat s dalšími týmy v Liftagu a podílet se na zlepšování našich služeb.
  • Budeš pomáhat se zaučováním a rozvojem lidí v týmu.
  • Závádět standardy, být zodpovědný za kontrolu a rozvoj kvalitu služby.
  • Prokazatelnou zkušenost s vedením týmu (neočekáváme několikaletou praxi, avšak nehledáme úplného juniora).
  • Perfektní český jazyk (slovem i písmem)
  • Angličtinu komunikativně i písemně minimálně na B2 úrovni
  • V Excelu se již dobře orientuješ  a znáš základní vzorce.

CO A KOHO HLEDÁME:

  • Zkušenost s vedením a rozvojem teamu.
  • Zodpovědného, organizovaného a samostatného člověka s chutí se stále učit novým věcem a rozvíjet se v již nabitých znalostech a dovednostech.
  • Člověka, který se nebojí umět rozhodnout a dělat oponenta v rozhodnutích.
  • Skvělé komunikační schopnosti a zkušenost s řešením eskalací.
  • Schopnost trpělivě naslouchat a jednat s individuálním přístupem s cílem vyřešit situaci co nejlépe.

CO PRO TEBE MÁME:

  • možnost individuálního rozvoje například v oblasti reportingu, administrace Salesforce, komunikační dovednosti, kapacitního plánování apod.
  • spolupráci na ranní a odpolední směně + 1x měsíčně směna přes víkend během prvních 6 měsíců v rámci tvého zaškolení.
  • privátní kanceláře v centru Karlína
  • možnost příležitostného home office
  • Multisport kartu
  • neřešíme formální strukturu – s kýmkoli si můžeš hned popovídat o nových nápadech
  • a pak ta klasika – společné teambuildingy, BBQ na naší terase, hospody apod.

Jak budou vypadat tvá pracovní náplň v prvních měsících:

  • První 3 měsíce budeš plně zapojen(a) do provozu, kde si osaháš práci našich specialistů zákaznické i řidičské podpory (odbavování zákaznických, partnerských a řidičských požadavků).
  • 3.-6. měsíc budeš více spolupracovat s team leaderem, budeš mu pravou rukou a postupně převezmeš část jeho agendy.
  • Po 6 měsících si již převezmeš team s hlavním zaměřením na  nastavování procesů, spolupráci s dalšími teamy, řízení a rozvoj teamu. Budeš již zcela zodpovědný(á) za správný chod tvého teamu.

Zaujala tě naše nabídka? Tak nám určitě napiš o sobě a svých profesních zkušenostech. Budeme se těšit 🙂

Pozici můžeš také doporučit svým známým a získat odměnu ve výši 10.000 Kč v jízdách s Liftagem, v případě jejich přijetí do našeho týmu !

Mám zájem o pozici Specialista zákaznické podpory – zástupce team leadera

Vyplňte prosím formulář, budeme Vás kontaktovat

    * Povinné položky