Volné pozice

Specialista zákaznické podpory – zástupce team leadera

  • On-site
  • Full-time

💸 Pokud níže popisujeme Tvé známé, za úspěšné doporučení můžeš získat 15.000 Kč v kreditech na služby Liftago (Kandidát musí uspět ve výběrovém řízení a také dokončit zkušební dobu 👍)

Chceš zažít rozmanitou práci v dynamickém prostředí? Nyní máš jedinečnou příležitost přidat se do rozrůstajícího týmu, ve kterém dostaneš příležitost zanechat svou stopu!

Liftago roste a s ním i náš produkt, který se rychle rozšiřuje do nových segmentů. To přináší výzvy pro naši zákaznickou podporu a vede nás směrem k větší specializaci zvlášť na zákaznickou a řidičskou podporu. Zaměření na jednotlivé segmenty nám umožní se soustředit detailněji na komplexní znalost produktu a pochopení  procesů (knowledge base), abychom nejen uměli pomoc v každé situaci, ale především se staly excelentní zákaznicky orientovanou službou (customer centric).
Koukni na video: Proč je tu Liftago a na čem pracujeme?

🚀 CO BUDE TVÁ MISE?

  • Komunikace s s partnery, zákazníky i řidiči – budeš plnohodnotný člen týmu zákaznické podpory.
  • Podílení se na nastavování procesů v rámci i mimo tým, na reportingu a nastavování/vyhodnocení kvality.
  • Spolupráce s dalšími týmy v Liftagu a podíllení se na zlepšování našich služeb.
  • Pomoc se zaučováním a rozvojem lidí v týmu.
  • Závádění standardů a zodpovědnost za kontrolu a rozvoj kvalitu služby.

🤝 CO A KOHO HLEDÁME?

  • Prokazatelnou zkušenost s vedením a rozvojem týmu (neočekáváme několikaletou praxi, avšak nehledáme úplného juniora).
  • Zodpovědného, organizovaného a samostatného člověka s chutí se stále učit novým věcem a rozvíjet se v již nabitých znalostech a dovednostech.
  • Člověka, který se nebojí umět rozhodnout a dělat oponenta v rozhodnutích.
  • Skvělé komunikační schopnosti a zkušenost s řešením eskalací.
  • Schopnost trpělivě naslouchat a jednat s individuálním přístupem s cílem vyřešit situaci co nejlépe.
  • Perfektní český jazyk (slovem i písmem).
  • Angličtinu komunikativně i písemně minimálně na B2 úrovni.
  • V Excelu se již dobře orientuješ  a znáš základní vzorce, bez toho se neobejdeš.

💙 CO PRO TEBE MÁME:

  • Zkušenost z tech společnosti, jejíž produkt používají stovky tisíc zákazníků v Česku a na Slovensku
  • Možnost individuálního rozvoje například v oblasti reportingu, administrace Salesforce, komunikační dovednosti, kapacitního plánování apod..
  • Flat strukturu – nové nápady jsou vítány a popovídat si o nich můžeš s kýmkoliv včetně našeho CEO Ondry Krátkého
  • Skvělý kolektiv nejen na papíře
  • Spolupráci na ranní a odpolední směně + 1x měsíčně směna přes víkend během prvních 6 měsíců v rámci tvého zaškolení.
  • Moderní kancelář v centru Karlína s velkou terasou
  • Možnost home office
  • Týmové eventy – teambuilding, sportovní aktivity, hospody apod.Kredity na testovací jízdy zdarma
  • Možnost Multisportky

Jak budou vypadat tvá pracovní náplň v prvních měsících:

  • První 3 měsíce budeš plně zapojen(a) do provozu, kde si osaháš práci našich specialistů zákaznické i řidičské podpory (odbavování zákaznických, partnerských a řidičských požadavků).
  • 3.-6. měsíc budeš více spolupracovat s team leaderem, budeš mu pravou rukou a postupně převezmeš část jeho agendy.
  • Po 6 měsících si již převezmeš team s hlavním zaměřením na  nastavování procesů, spolupráci s dalšími teamy, řízení a rozvoj teamu. Budeš již zcela zodpovědný(á) za správný chod tvého teamu.

Zaujala tě naše nabídka? Tak se hlavně neváhej ozvat: napiš pár vět, proč tě pozice zaujala a přilož své CV. Pokud zaujmeš ty nás, pozveme tě na pohovor a vše blíže probereme.

Budeme se těšit! ✌️

Mám zájem o pozici Specialista zákaznické podpory – zástupce team leadera

Vyplň prosím formulář, budeme Tě kontaktovat

    * Povinné položky