Specialista zákaznické podpory (ideální start kariéry)

Nevíš, co budeš dělat za 5 let, jsi komunikativní a máš chuť poznat svůj talent a pracovat pro projekt s přesahem? Pokud popisujeme Tvé známé, za úspěšné doporučení dostaneš 10.000 Kč v cash nebo 12.000 Kč v kreditech na Liftago (stačí když při pohovoru zmíní Tvoje doporučení).

Podívej, na čem Liftago pracuje a jaký přesah má zde. Pro tuhle misi potřebujeme spokojené zákazníky – a to bude Tvoje odpovědnost – reagovat zákazníkům na dotazy, zvyšovat jim kvalitativní standard a řešit jejich problémy. Nejzajímavější je pak spolupracovat s ostatními kolegy v celém Liftagu na odstranění příčin těchto problémů, aby se dalším zákazníkům už nestávaly 🙂 Na téhle roli prostě poznáš celou firmu – po roce či dvou zjistíš, jestli se chceš specializovat dále na zákaznický servis, jestli můžeš postoupit na jinou roli v Liftagu, nebo jestli Liftago po přátelské dohodě opustíš a pomůžeme Ti najít další kariéru jinde. 

V Liftagu jsme otevření a rádi pomáháme mladé lidi rozvíjet a hledat svůj talent. Zákaznická podpora je skvělý start kariéry a poznávání svých pracovních předností.

CO OD TEBE OČEKÁVÁME:

Že budeš přímým kontaktem našim koncovým zákazníkům (firemním i soukromým) v řešení jejich dotazů, pozitivní i negativní zpětné vazby i problémů (od zapomenutých věcí ve voze až po reklamace). Budeš přemýšlet, jak zajistit, aby se případná negativní zkušenost zákazníků u dalších už neopakovala. Budeš k tomu mít řadu chytrých online nástrojů. Základem bude:

  • Prozákaznické jednání a reprezentativnost – empatie, asertivita a hlavně komunikativnost a výstižnost.
  • Selský rozum – tedy přemýšlení, jak neopakovat repetitivní činnosti a zlepšovat sebe i Liftago.
  • Přirozená proaktivita a ochota pomoci. Týmovost ve spolupráci s dalšími týmy (primárně Sales, Business Development, Vývojový tým, Produktový tým,..).
  • Zkušenosti ze zákaznické podpory (výhodou)
  • Perfektní znalost českého jazyka (písmem – gramatika, větná stavba, slovem – artikulace, formování myšlenky)
  • Angličtinu komunikativně i písemně na úrovni alespoň B1 

CO PRO TEBE MÁME:

  • spolupráci na šestihodinové ranní a odpolední směny (celkem 30-50 hodin týdně), 1x měsíčně směna přes víkend.
  • jsme ještě malý tým do 10ti lidí – budeš mít možnost specializovat se  do jednotlivých oblastí zákaznické podpory nebo dále
  • privátní kanceláře v exkluzivních prostorách v Karlíně
  • Multisport kartu
  • neřešíme formální strukturu – s kýmkoli si můžeš hned popovídat o nových nápadech
  • a pak ta klasika – společné teambuildingy, BBQ na naší terase, hospody apod.

Zaujala tě naše nabídka? Tak nám určitě napiš o sobě a svých profesních zkušenostech. Budeme se těšit 🙂 a nezapomeň na odměnu za doporučení známých v podobě 10.000 Kč v cash nebo 12.000 Kč v kreditech na Liftago.

Mám zájem o pozici Specialista zákaznické podpory (ideální start kariéry)

Vyplňte prosím formulář, budeme Vás kontaktovat

    * Povinné položky