Spustili jsme sdílenou přepravní síť Liftago.network! Přečtěte si o ní více tady.

Volné pozice

Specialista/ka zákaznické péče

  • Praha
  • On-site
  • Full-time

💸 Pokud níže popisujeme tvé známé, za úspěšné doporučení můžeš získat 10.000 Kč (Kandidát musí uspět ve výběrovém řízení a také dokončit zkušební dobu 👍)

Podívej, na čem Liftago pracuje a jaký přesah má zde. 👈Pro tuhle misi potřebujeme spokojené zákazníky (firemní i soukromé) a řidiče – a to bude tvoje odpovědnost – reagovat na jejich dotazy, zvyšovat jim kvalitativní standard, být oporou při řešení jejich problémů. To vše primárně prostřednictvím psané komunikace, v krizových či složitějších situacích u řidičů, pak i prostřednictvím telefonické komunikace.

Nejzajímavější je pak spolupráce s ostatními kolegy v celém Liftagu – jak na odstraňování příčin problémů, aby se dalším zákazníkům a řidičům už nestávaly, tak i na vyhodnocování a práci s jejich zpětnou vazbou spolu s týmem zákaznické zkušenosti (CX), na onboardingu nových řidičů, či celkovém přispívání ke zlepšování naší aplikace a služeb, které nabízíme.

🤝 CO OD TEBE OČEKÁVÁME:

  • Zkušenosti ze zákaznické podpory
  • Práci na full-time v nepravidelně rozložené pracovní době 
  • Prozákaznické jednání a reprezentativnost – empatie, asertivita a hlavně komunikativnost a výstižnost.
  • Selský rozum – tedy přemýšlení, jak neopakovat repetitivní činnosti a zlepšovat sebe i Liftago. Podporujeme automatizaci, kde to dává smysl a tobě uvolní ruce 🙂
  • Přirozená proaktivita a ochota pomoci. Týmovost ve spolupráci s dalšími týmy (primárně Sales, Business Development, Vývojový tým, Produktový tým).
  • Opravdu perfektní znalost českého jazyka (písmem – gramatika, větná stavba, slovem – artikulace, formování myšlenky)
  • Angličtinu komunikativně i písemně na úrovni alespoň B1

💙 CO PRO TEBE MÁME:

  • Zkušenost z tech společnosti, jejíž produkt používají stovky tisíc zákazníků v Česku a na Slovensku.
  • Skvělý kolektiv nejen na papíře; na zákaznické podpoře jsme ještě malý tým do 10 lidí – budeš mít tak možnost se specializovat do jednotlivých oblastí zákaznické podpory nebo dále
  • Odměnu od 40.000 Kč/měsíc
  • Spolupráci s nepravidelně rozloženou pracovní dobou ráno 8:00-16:30odpoledne 12:30-21:00 vč. cca. jednoho víkendu měsíčně od 9:00 do18hod. – o víkendu pracuješ z home office.
  • Flat strukturu – nové nápady jsou u nás vítány a popovídat si o nich můžeš s kýmkoliv včetně našeho CEO Ondry Krátkého
  • Moderní kancelář v centru Karlína s velkou terasou
  • Týmové eventy – teambuilding, sportovní aktivity, hospody apod.
  • Kredity na testovací jízdy s Lifagem zdarma
  • Možnost Multisportky

Zaujala tě naše nabídka? Tak se hlavně neváhej ozvat: napiš pár vět, proč tě pozice zaujala, a přilož své CV. Pokud zaujmeš ty nás, pozveme tě na pohovor a vše blíže probereme.

Budeme se těšit! ✌️

Mám zájem o pozici Specialista/ka zákaznické péče

Vyplň prosím formulář, budeme Tě kontaktovat

    * Povinné položky