Volné pozice

Specialista/ka zákaznické podpory (ideální start kariéry)

  • Praha
  • On-site
  • Full-time

Nevíš, co budeš dělat za 5 let, jsi komunikativní, máš chuť poznat svůj talent a pracovat pro projekt s přesahem? Pokud níže popisujeme tvé známé, za úspěšné doporučení můžeš získat
15.000 Kč v kreditech na služby Liftago
(Kandidát musí uspět ve výběrovém řízení a také dokončit zkušební dobu 👍)

Podívej, na čem Liftago pracuje a jaký přesah má zde. Pro tuhle misi potřebujeme spokojené zákazníky – a to bude tvoje odpovědnost – reagovat zákazníkům na dotazy, zvyšovat jim kvalitativní standard a řešit jejich problémy. Nejzajímavější je pak spolupracovat s ostatními kolegy v celém Liftagu na odstranění příčin těchto problémů, aby se dalším zákazníkům už nestávaly. Na téhle roli prostě poznáš celou firmu a po roce či dvou zjistíš, jestli se chceš specializovat dále na zákaznický servis, jestli můžeš postoupit na jinou roli v Liftagu, nebo jestli Liftago po přátelské dohodě opustíš a pomůžeme ti najít další kariéru jinde. 

V Liftagu jsme otevření a rádi pomáháme mladým lidem hledat a rozvíjet svůj talent. Zákaznická podpora je skvělý start kariéry a poznávání svých pracovních předností.

🤝 CO OD TEBE OČEKÁVÁME:

Že budeš přímým kontaktem našim koncovým zákazníkům (firemním i soukromým) v řešení jejich dotazů, pozitivní i negativní zpětné vazby i problémů. Od zapomenutých věcí ve voze až po reklamace. Budeš přemýšlet, jak zajistit, aby se případná negativní zkušenost zákazníků u dalších už neopakovala. Budeš k tomu mít řadu chytrých online nástrojů. Základem bude:

  • Prozákaznické jednání a reprezentativnost – empatie, asertivita a hlavně komunikativnost a výstižnost.
  • Selský rozum – tedy přemýšlení, jak neopakovat repetitivní činnosti a zlepšovat sebe i Liftago.
  • Přirozená proaktivita a ochota pomoci. Týmovost ve spolupráci s dalšími týmy (primárně Sales, Business Development, Vývojový tým, Produktový tým,..).
  • Zkušenosti ze zákaznické podpory výhodou
  • Perfektní znalost českého jazyka (písmem – gramatika, větná stavba, slovem – artikulace, formování myšlenky)
  • Angličtinu komunikativně i písemně na úrovni alespoň B1 

💙 CO PRO TEBE MÁME:

  • Zkušenost z tech společnosti, jejíž produkt používají stovky tisíc zákazníků v Česku a na Slovensku.
  • Skvělý kolektiv nejen na papíře; na zákaznické podpoře jsme ještě malý tým do 10 lidí – budeš mít tak možnost se specializovat do jednotlivých oblastí zákaznické podpory nebo dále
  • Flat strukturu – nové nápady jsou u nás vítány a popovídat si o nich můžeš s kýmkoliv včetně našeho CEO Ondry Krátkého
  • Spolupráci na ranní a odpolední směny, 1x měsíčně směna přes víkend
  • Možnost home office
  • Moderní kancelář v centru Karlína s velkou terasou
  • Týmové eventy – teambuilding, sportovní aktivity, hospody apod.
  • Kredity na testovací jízdy zdarma
  • Možnost Multisportky

Zaujala tě naše nabídka? Tak se hlavně neváhej ozvat: napiš pár vět, proč tě pozice zaujala, a přilož své CV. Pokud zaujmeš ty nás, pozveme tě na pohovor a vše blíže probereme.

Budeme se těšit! ✌️

Mám zájem o pozici Specialista/ka zákaznické podpory (ideální start kariéry)

Vyplň prosím formulář, budeme Tě kontaktovat

    * Povinné položky