Senior Specialista zákaznické podpory (zástupce team leadera)

Ahoj,

Jmenuji se Terka a v Liftagu vedu tým naší zákaznické podpory. Tým zákaznické podpory má obrovský vliv na spokojenost našich řidičů a pasažérů, a na zlepšování našich služeb, které jim poskytujeme. Ne nadarmo jsme nejlépe hodnocenou přepravní aplikací pro iOS a Android na světě! 

Pokud chceš zažít rozmanitou práci v dynamickém prostředí, máš nyní jedinečnou příležitost přidat se do rozrůstajícího týmu, ve kterém dostaneš příležitost zanechat svoji stopu.

CO OD TEBE OČEKÁVÁME:

  • Budeš plnohodnotný člen týmu zákaznické podpory – v této roli tě nemine komunikace s řidiči, zákazníky i partnery.
  • Budeš pravou rukou team leadera zákaznické podpory, a v jeho nepřítomnosti zastaneš jeho funkci.
  • Budeš se podílet na nastavování procesů v rámci i mimo tým, na reportingu a nastavování/vyhodnocení kvality.
  • Budeš spolupracovat s dalšími týmy v Liftagu a podílení se na zlepšování našich služeb.
  • Budeš pomáhat se zaučováním a rozvojem lidí v týmu.
  • Prokazatelnou zkušenost s vedením týmu (neočekáváme několikaletou praxi, avšak nehledáme úplného juniora).
  • Angličtinu komunikativně i písemně (není denním chlebem, ale občas si druhý jazyk procvičíš).
  • Excel pro tebe není cizí slovo, avšak nemusíš být expert (základní vzorce jako sum a vlookup bys měl(a) znát). 

CO A KOHO HLEDÁME:

  • Zodpovědného, organizovaného a samostatného člověka s chutí se učit novým věcem.
  • Člověka, který se nebojí umět rozhodnout a dělat oponenta v rozhodnutích.
  • Máš skvělé komunikační schopnosti a zkušenost s řešením eskalací.
  • Schopnost trpělivě naslouchat a jednat s individuálním přístupem s cílem vyřešit situaci co nejlépe.

CO PRO TEBE MÁME:

  • možnost se naučit nové věci (od reportingu, SQL až po administraci Salesforce)
  • spolupráci na ranní a odpolední směně + 1x měsíčně směna přes víkend
  • privátní kanceláře v centru Karlína
  • možnost home office
  • Multisport kartu
  • neřešíme formální strukturu – s kýmkoli si můžeš hned popovídat o nových nápadech
  • a pak ta klasika – teambulidingy, společné hospody, apod. 

Jak bude vypadat tvá pracovní náplň v prvních měsících:

  • První 3 měsíce budeš plně zapojen(a) do provozu, kde si osaháš práci našich agentů (odbavování zákaznických, partnerských a řidičských požadavků).
  • 3-6 měsíc budeš více spolupracovat s team leaderem, budeš mu pravou rukou a postupně převezmeš část jeho agendy.
  • Po 6 měsících se společně domluvíme, na tvém dalším směrování v rámci týmu. Možností pro tebe máme spoustu – můžeš se třeba posunout do více technické pozice jako zástupce team leadera a administrovat Salesforce nebo se více zaměřit na zákaznickou zkušenost v rámci Customer experience teamu apod.

Zaujala tě naše nabídka? Tak nám určitě napiš o sobě a svých profesních zkušenostech. Budeme se těšit 🙂

Pozici můžeš také doporučit svým známým a získat odměnu ve výši 10.000 Kč v jízdách s Liftagem, v případě jejich přijetí do našeho týmu !

 

Mám zájem o pozici Senior Specialista zákaznické podpory (zástupce team leadera)

Vyplňte prosím formulář, budeme Vás kontaktovat

    * Povinné položky