Jak si upravím profil (heslo, tarify, vůz, žlutá karta nebo fakturační údaje)

  • Změna žluté karty: Žádost o změnu s fotografií žluté karty zašlete na service@liftago.com. 
  • Změna fakturačních údajů, změna tarifů: Samostatně v aplikaci, více na http://www.liftago.cz/postupy/.
  • Změna vozu: V aplikaci zvolte možnost “Pomoc & kontakt” a vyberte “Žádost o změnu vozu”. 
  • Změna hesla: Odhlaste se z aplikace, na přihlašovací stránce “Přihlášení” zvolte “Zapomenuté heslo”. Aplikace vás přesměruje na internetový prohlížeč, kam zadáte vaši e-mailovou adresu, na kterou vám přijde e-mail s odkazem pro změnu hesla. 

Co když chce zákazník změnit platbu na konci jízdy?
Změna platby není možná. Více informací na:  http://www.liftago.cz/postupy/#platby

Musím vydat účtenku? Zasíláte je e-mailem zákazníkům?
Dle zákona je řidič povinen vydat účtenku NA POŽÁDÁNÍ zákazníka. Účtenka přijde e-mailem jen Business (firemním) zákazníkům. Při běžné jízdě dostane zákazník pouze souhrn o jízdě, nikoliv účtenku. Více na: http://www.liftago.cz/postupy/#firemni

Jak se počítají poplatky? Kde jsou “dýška”?
Poplatky se počítají z celkové částky bez spropitného a provizí třetích stran. Aktuální výši poplatků pro Vaše město naleznete na: http://www.liftago.cz/obecne-informace-ridice/.  Spropitné zůstává v plné výši řidičům a to i z bezkontaktních plateb. 

Jak funguje akceptace a bere se i z prohrané zakázky?
Akceptace je procentuální podíl poptávek, na které reagujete nabídkou a je počítána ze všech poptávek, které obdržíte. Pokud zakázku nevyhrajete, ale dali jste nabídku, je vám stále přičtena do akceptace.. Pokud zakázka zmizí před limitem, vaše akceptace se nesnižuje. V Praze je potřeba udržet akceptaci každý týden na minimální hranici 60 %, v ostatních městech 50 %. Aktuální přehled Vaší akceptace vidíte v aplikaci.

Zákazník nezaplatil jízdu, co mám dělat?
V případě, že u sebe pasažér nemá hotovost či selže platba kartou, doporučujeme zákazníka dopravit k nejbližšímu bankomatu či využít terminál ve voze k zaplacení jízdného. Pokud s Vámi pasažér nebude spolupracovat, doporučujeme zavolat Policii ČR a následně zákaznickou podporu, která ovšem nemá pravomoc od pasažéra peníze vymáhat. Můžeme ho pouze vyzvat k zaplacení přímo na Váš účet. 

Storno poplatek mi byl účtován neoprávněně, co mám dělat?
Pokud jsou splněny podmínky, tedy 5 min čekání a 2 zavolání zákazníkovi, poplatek se Vám nezaúčtuje. V případě, že Vám poplatek byl zaúčtován neoprávněně, kontaktujte zákaznický servis.

Ztratil jsem/chci si pořídit magnety Liftago, kde je seženu?
Kontaktujte e-mailem zákaznický servis, a po domluvě vám magnety doručíme poštou za poplatek 100Kč (vč. poštovného), případně se domluvíme na možnosti osobního vyzvednutí v Praze.

Musím mít vlastní platební terminál ve voze?
Platební terminál není podmínkou, ale je výhodné ho mít, protože jej mohou využít firemní a hoteloví zákazníci. Máte-li terminál, zaškrtněte příslušnou možnost v sekci “Váš profil”.

Můžu mít Liftago na jednom zařízení pouze s datovou sim kartou, a z druhého zařízení volat?
Ano. Zvolte “Váš profil” a změňte si telefonní číslo na číslo zařízení, ze kterého voláte. Pokud budete chtít kontaktovat zákazníka, systém Vás automaticky spojí.

Jak je to s poplatky na letišti?
Poplatek za vjezd na letiště je tzv. vedlejší řidičský náklad, který nesmíte po zákazníkovi požadovat. Doporučujeme na letiště jezdit za vyšší tarif.