Jak to funguje?

  1. Stáhněte a otevřete si nejnovější verzi aplikace Liftago pro iOS nebo Android.
  2. Otevřete si menu aplikace a v sekci Platby zadejte svou platební kartu – platit kartou je bezpečnější pro vás i řidiče. Pokud kartu v aplikaci máte, pokračujte k dalšímu kroku.
  3. Na mapě vyberte jako nástupní adresu místo, kde chcete nakoupit (např. nejbližší lékárna, nebo obchod s potravinami). Jako výstupní adresu zvolte místo, kam chcete nákup přivézt.
  4. Dole na obrazovce vyberte Nákup a pokračujte k zadání nákupního seznamu.
  5. Vyberte si řidiče, který pro vás nakoupí a zboží vám přiveze. Příjezd řidiče můžete sledovat přímo v aplikaci.

Nevidíte v aplikaci funkci Nákupu?
Stáhněte si nejnovější verzi pro
iOS nebo Android.

Kolik to stojí
a jak zaplatíte?

Cena za přepravu se začíná účtovat příjezdem řidiče k obchodu.

V odhadované ceně jízdy tedy počítejte i s dobou, kterou řidič stráví nákupem. Ta je účtována zpravidla 6 Kč za minutu. Takže pokud bude nákup trvat 20 minut, připočte se vám k ceně dovozu 120 Kč za čas, který řidič nakupoval.

K tomu si připočtěte cenu za samotný nákup.

Celková částka bude po doručení nákupu zaplacena automaticky z platební karty zadané v aplikaci.

Odpovědi na časté dotazy

Co přesně a za kolik mi můžete nakoupit?

Nakoupíme a doručíme vám jakékoliv základní potraviny, drogerii nebo léky, které jsou dostupné v běžných obchodech, a to do celkové částky 500 Kč.

Kde mi nakoupíte?

Ve vámi vybraném obchodě s potravinami, léky a drogerií, které jsou v těchto dnech otevřené. Vybírejte prosím obchody, které jsou nejblíže vašemu bydlišti. Naši řidiči nebudou muset jet daleko a nákup budete mít dříve doma. Berte také prosím v potaz otevírací dobu těchto obchodů a neposílejte řidiče tam, kde je zavřeno.

Jak rychle mi nákup přivezete?

Jakmile si nákup objednáte, vybraný řidič vyrazí okamžitě do vámi vybraného obchodu. Vše záleží především na tom, co přesně chcete nakoupit a kam pro nákup pojede. Nákup budete mít doma zpravidla do hodiny.

Mohu nákup objednat pro někoho jiného?

Ano, je to možné. Na obrazovce pro zadání nákupního seznamu můžete uvést jméno a telefonní číslo osoby, pro kterou je nákup určený.

Co když jsem právě v karanténě?

Předem o tom informujte řidiče a domluvte se s ním na vhodném způsobu předání – jakmile si řidiče vyberete a objednáte, můžete mu zavolat kliknutím na ikonu telefonu. Dbejte prosím na to, aby řidič nepřišel do kontaktu s prostředím nebo lidmi, kteří mohli být vystaveni jakékoli nákaze.

Kde je služba dostupná?

Ve všech městech, kde jezdíme. Tedy v Praze, Brně, Ostravě, Bratislavě, Českých Budějovicích, Liberci, Olomouci, Ostravě, Plzni, Praze, Ústí nad Labem a Zlíně.