← Zpět na Otázky a odpovědi

Moc nás mrzí potíže se selháním platby při jízdě přes naši aplikaci. 🙁

Nejčastější příčinou je dle našich dat nastavení MO/TO limitů – vzdálené platby bez CVV kódu. Typicky jde o platby prováděné přes platební kartu uloženou v mobilních aplikacích, které některé banky oddělují od klasických internetových plateb. Aby platba proběhla v pořádku, je třeba zkontrolovat nastavení MO/TO limitů v internetovém bankovnictví, případně kontaktovat banku.

Mezi další příčiny selhání platby může patřit:

  • Již expirovaná karta zadaná v aplikaci.
  • Karta v bance nahlášená jako ztracená.
  • Případně nedostatek hotovosti na účtu.

Pokud banka zamítne platbu, bohužel v systému nevidíme, jaký z těchto důvodů byl za zamítnutím platby. Pro více informací je potřeba kontaktovat vaši banku.

Ve výjimečných případech může za selháním platby být slabý signál v místě zadání transakce, případně technická chyba. Pro více informací či pomoc se na nás neváhejte obrátit prostřednictvím e-mailu service@liftago.com.

← Zpět na Otázky a odpovědi