Co když něco zapomenu ve voze?

V aplikaci máte možnost se do 24 hodin spojit přímo s řidičem své poslední Liftago jízdy. Tuto možnost najdete v menu v sekci Pomoc a kontakt => Ztracená věc => Zavolat poslednímu řidiči. Voláni funguje přes anonymizovanou telefonní bránu, vaše kontaktní údaje jsou tedy v bezpečí.

Také se nám můžete ozvat e-mailem (do kterého prosím napište telefonního číslo/e-mail a odkud byla jízda objednána):
- Jako odpověď na e-mail s potvrzením platby po jízdě.
- Přes možnost v hlavním menu Pomoc a kontakt => Ztracená věc => Poslat e-mail na podporu.
- Přímo na náš e-mail [email protected].

Jak mohu sdílet info o jízdě?

Je to jednoduché - během jízdy ve spodní části obrazovky vidíte odkaz "Sdílet stav cesty". Na něj klikněte a odkaz klidně pošlete svým přátelům nebo komukoliv uznáte za vhodné, aby mohl sledovat váš příjezd.

Jaké ceny za taxi můžeme jako firemní zákazník očekávat?

U Liftaga řidiči ceny za své služby nastavují sami: při poptání taxi se vám v aplikaci vždy zobrazí nabídky okolních řidičů, ze kterých si můžete vybrat. Předem tak uvidíte cenu, odhadovaný čas příjezdu, hodnocení řidiče předchozími zákazníky a model vozu. Nad podmínkami přepravy tak máte naprostou kontrolu.

Jaké řidiče a s jakými vozy u Liftaga potkáme?

Liftago vždy spolupracovalo pouze s licencovanými řidiči. Jsou to profesionálové, kteří se ve městě vyznají. Navíc prochází školením a neustále hlídáme jejich dodržování nastavených standardů. Před každou objednávkou si můžete vybrat z více nabídek dle kategorie vozu či hodnocení řidiče a času dojezdu.

Máte dostatek řidičů? Můžeme se na vás spolehnout?

Naše služba je založena na vysoké dostupnosti vozů po celý den. Ve větších městech dorazí vůz v průměru do 5 minut od poptání, v menších do 10.

Je možné využít Liftago k hromadné přepravě vícero lidí?

S firemním účtem získáte automaticky přístup do webové aplikace, pomocí níž lze snadno objednat více vozů naráz.

Je možné s firemním účtem objednat taxi někomu jinému, např. kolegovi či hostovi?

Ano. Daný kolega či host nemusí mít aplikaci Liftago. Jakmile bude řidič na cestě, zašleme pasažérovi SMS s odkazem na sledování příjezdu vozu, vč. modelu auta, barvy a SPZ.

Nabízíte doplňkové služby jako vyzvednutí hosta na letišti?

Pokud objednáváte taxi pro zaměstnance či firemního hosta, vždy mu zašleme SMS s odkazem na sledování příjezdu blížícího se řidiče včetně informací o voze (model, barva, SPZ) : zákazník tak přesně ví, kde na něj řidič čeká.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku?