← Zpět na Otázky a odpovědi

Možností, jak nás kontaktovat a dohledat ztracenou věc, je několik.

V aplikaci máte možnost se do 24 hodin spojit přímo s řidičem své poslední Liftago jízdy. Tuto možnost najdete v menu v sekci Pomoc a kontakt => Ztracená věc => Zavolat poslednímu řidiči. Voláni funguje přes anonymizovanou telefonní bránu, vaše kontaktní údaje jsou tedy v bezpečí.

Také se nám můžete ozvat e-mailem (do kterého prosím napište telefonního číslo/e-mail, odkud byla jízda objednána):

  • Jako odpověď na e-mail s potvrzením platby po jízdě.
  • Přes možnost v hlavním menu Pomoc a kontakt => Ztracená věc => Poslat e-mail na podporu.
  • Přímo na náš e-mail service@liftago.com​.

Naše zákaznická podpora funguje 7 dní v týdnu (10:00 až 22:00 ve všední den a 10:00 až 19:00 o víkendu a svátky), jednoduše dohledá daného řidiče a sama ho bude kontaktovat a následně vám předá kontakt pro domluvení předávky ztracené věci. Máme vysoké procento náleznosti, obzvláště pokud ztracenou věc nahlásíte brzy. Snížíte tak riziko, že věc z auta vezme náhodný zákazník taxi.

← Zpět na Otázky a odpovědi