Můžu si vybrat prémiovou jízdu nebo dětskou autosedačku?

Ano, v aplikaci si můžete vybrat rovnou z několika možností. Pokud preferujete prémiové vozy, klikněte na kategorii Premium. Eco vám poptá primárně elektromobily a hybridy a po kliknutí na Kids objednáte jednoduše vůz s univerzální dětskou autosedačkou a podsedákem.

Můžu si vybrat prémiovou jízdu nebo dětskou autosedačku?
Dětské sedačky v taxi, lze to?

Ano, v Liftagu můžete cestovat ve vozech s dětskou autosedačkou. V objednávce nejprve zadejte vaši trasu a poté vyberte Kids. Více informací o službě Kids najdete zde.

Dětské sedačky v taxi, lze to?
Co když něco zapomenu ve voze?

V aplikaci máte možnost se do 24 hodin spojit přímo s řidičem své poslední Liftago jízdy. Tuto možnost najdete v menu v sekci Pomoc a kontakt => Ztracená věc => Zavolat poslednímu řidiči. Voláni funguje přes anonymizovanou telefonní bránu, vaše kontaktní údaje jsou tedy v bezpečí.

Také se nám můžete ozvat e-mailem (do kterého prosím napište telefonního číslo/e-mail a odkud byla jízda objednána):

  • Jako odpověď na e-mail s potvrzením platby po jízdě.
  • Přes možnost v hlavním menu Pomoc a kontakt => Ztracená věc => Poslat e-mail na podporu.
  • Přímo na náš e-mail [email protected].
Co když něco zapomenu ve voze?
Jak mohu sdílet info o jízdě?

Je to jednoduché - během jízdy ve spodní části obrazovky vidíte odkaz "Sdílet stav cesty". Na něj klikněte a odkaz klidně pošlete svým přátelům nebo komukoliv uznáte za vhodné, aby mohl sledovat váš příjezd.

Jak mohu sdílet info o jízdě?
Jaké řidiče a s jakými vozy u Liftaga potkáme?

Liftago vždy spolupracovalo pouze s licencovanými řidiči. Jsou to profesionálové, kteří se ve městě vyznají. Navíc prochází školením a neustále hlídáme jejich dodržování nastavených standardů. Před každou objednávkou si můžete vybrat z více nabídek dle kategorie vozu či hodnocení řidiče a času dojezdu.

Jaké řidiče a s jakými vozy u Liftaga potkáme?