←Zpět na Otázky a odpovědi

Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost

Dochvilnost

Pasažéři Liftaga jsou zvyklí na kvalitní úroveň služeb. Včasné dostavení vozu je jeden z důvodu proč zákazníci jezdí s Liftagem.

Při volbě dojezdové času vždy zohledněte dopravní situaci (zácpu, omezení na trase, uzavření cesty a pod.) Po potvrzení dojezdového času, se snažte vždy dorazit včas. Víme, že doprava může být někdy nevyzpytatelná.

Pokud víte dopředu, že nestíháte stanovený čas dojezdu, informujte o tom pasažéra předem. Pokud pasažér pospíchá na určité místo, včasnou informací o vašem zdržení mu můžete výrazně pomoci. Opačně může být zklamaný a napříště naši službu nevyužít. Pokud máte zpoždění minutu a více, též o tom pasažéra informujte a při dojezdu se omluvte. Věříme, že těmto situací ve většině případů předejdete již vhodným zvolením dojezdového času.

Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost

Čistota

Všechny vozy fungující v rámci Liftago jsou striktně nekuřácké. Pasažéři zároveň očekávají čistý vůz bez zápachu. Proto, prosíme, velmi dbejte na čisté prostředí ve voze.

Chápeme, že Vám předchozí pasažér např. špinavými podrážkami znečistil vůz nebo byl cítit kouřem, pokuste se vyvětrat, či dát vůz do pořádku. Pokud nestíháte, prosíme, omluvte se následujícímu pasažérovi. Velká část negativních komentářů je právě z důvodu zápachu, nebo nečistoty ve voze. Prosíme dbejte, aby váš vůz byl naopak čistý a voňavý a vám tak zbytečně neklesalo hodnocení.

Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost

Komunikace v případě složitějšího vyzvednutí

K perfektnímu servisu patří vyzvednutí pasažéra na zadaném místě. Pro některé z nich, může být docházení za vozem, byť jen několik metrů, nekomfortní.

Pokud se nedá na místě zaparkovat, či pasažér nezadal konkrétní adresu vyzvednutí, nebo z jakéhokoliv důvodu vám něco neumožňuje pohodlně zastavit včas na požadovaném místě, prosíme, informujte o tom pasažéra. Všímejte si také v jakém směru máte stát, jaké je přesné číslo popisné a kontrolujte též GPS souřadnice pasažéra v aplikaci.

Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost

Skvělé řízení

Není jednoduché se zalíbit všem pasažérům řidičským stylem. Je nutné dodržovat předpisy a pokud se na nás pasažéři s něčím obrací, je to většinou agresivní jízda. Snažte se jezdit plynule a hlavně bezpečně.

Věnujte dostatečnou pozornost chodcům a pokuste se vyvarovat interakcí s jinými řidiči (troubení, nadávky, komentáře) takovéto chování může důvod pro pasažéra proč se s Vámi už znovu nesvézt.

Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost

Starost o pasažéry

Samozřejmostí je pomoct, když má pasažér větší náklad, který by rád uložil do kufru, nebo je ve stavu, kdy se mu hodí pomoct nastoupit (dámy, starší pasažéři, handicapovaní, atd). Pokud projevíte zájem během jízdy, pasažéry mile překvapíte a potěšíte. Zeptejte se, zda jim vyhovuje teplota ve voze, hlasitost, či výběr rádia/hudby, atd.

Proaktivní řidiči nabízejí pasažérům též něco navíc: nabíječku, bonbony, vodu, v nočních hodinách ženy ocení, když jim nabídnete, že vyčkáte, než zajdou do vchodu a vy se tak přesvědčíte o jejich bezpečí, apod.

Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost

Konzultace trasy

Pasažéři očekávají, že cena jízdného nebude výrazně odlišná od navrhované ceny. Během cesty vidí ve své aplikaci trasu, která odpovídá zelené lince ve vaší aplikaci. Tato trasa je dle mapových podkladů nejkratší a dle ní, je vytvořen odhad.

Pokud víte o lepší trase, která bude nakonec pro pasažéra výhodnější, nabídněte tuto alternativu a informujte ho o dopadu na cenu. Pokud si pasažér zvolí trasu sám, opět ho informujte o možné změně v konečné ceně. Právě stížnosti na volbu trasy a výslednou cenu jsou nejčastější, snižují řidičům hodnocení a zároveň důvěru v naší službu a taxi řemeslo obecně. Čím víc transparentnější ohledně trasy budete, tím lépe.

Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost

Slušné chování

Věříme, že zákazníky po nástupu i výstupu vždy pozdravíte. Kromě toho ocení, když jim popřejete hezký den. Nejčastěji pasažéři v 5* hodnocení oceňují právě přátelský přístup. Je skvělé, když vás pasažéři mohou hodnotit komentářem “pravý gentleman” 🙂

Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost

Zvládat stresové situace

Čas od času můžete narazit na pasažéra, se kterým se dostanete do konfliktu, nebo nepříjemné situace. Snažte se udržet klidnou hlavu a zachovat se jako profesionál.

Není na místě, abyste se s pasažérem hádal. Situaci se pokuste vyřešit v klidu a tak, aby nedošlo ke zbytečné újmě, jak vaší, tak pasažéra. Nebojte se též pasažéra odkázat směrem k nám. Pokud dojde k něčemu nestandardnímu, ihned nás o tom kontaktujte.

Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost

Ovládání aplikace

Aplikace jsme navrhovali tak, aby byla co nejvíce intuitivní a uzpůsobená provozu. Stále jí zlepšujeme. Součástí školení pro řidiče je i ovládání aplikace. V provozu by pak při ovládání aplikace nemělo docházet k chybám. Pokud se stane něco nestandardního co se týče ovládání aplikace, prosíme, nahlaste nám to. Pokud máte ohledně ovládaní aplikace, nejasnosti neváhejte se na nás obrátit.

Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost

Poctivost

Snažíme se být féroví a stejné to očekáváme od Vás. Pokud dojde k nějakému nekalému jednání, velmi často se o něm dozvíme. Ať už od pasažérů, nebo z našeho systému. A řešení takových situací je pro nás opravdu nepříjemné. Naopak poctivé jednání dokážeme velmi ocenit. Pokud uděláte v něčem chybu, nebojte se nám to nahlásit.

Dochvilnost || Čistota || Složitější vyzvednutí || Skvělé řízení || Starost o pasažéry
Konzultace trasy || Slušné chování || Stresové situace || Ovládání aplikace || Poctivost

←Zpět na Otázky a odpovědi